Feebs 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Vanaf morgen is het weer zo ver: We kunnen aan de buis gekluisterd, 1 van de spannendste programma's van de publieke zenders weer bekijken: Wie is de Mol? Vanaf morgen is er weer wekelijks een aflevering vol nieuwe spellen, nieuwe opdrachten, een nieuw land, nieuwe deelnemers en een nieuwe mol! Hier dus ook weer een nieuw topic, om al jullie ideeen, vermoedens etc te spuien! Van de site: Wie is de Mol? Vanaf donderdag 7 januari 2010 Onder leiding van presentator Pieter Jan Hagens stortten tien bekende Nederlanders zich in het grote avontuur en vertrokken naar Japan.De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis. De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De deelnemers Arjen Lubach Barbara Barend Erik van der Hoff Frits Sissing Hind Laroussi Tahiri Kim Pieters Loretta Schrijver Manuel Venderbos Sanne Vogel Tim Akkerman Bron: link Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ik hoop dat hij wat leuker is dan de vorige keer, toen ben ik na een paar afleveringen afgehaakt. Maar nu ken ik wat meer van de deelnemers, dus misschien helpt dat . Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 * Eva is nu al paranoide de promofilmpjes en foto's aan het bekijken... Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Tjsa... dat jij het niet eens wist... Dat verbaast me echt wel heel erg! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Jeeeeej! En trouwens... ze STORTEN zich in het avontuur [/zeikmodus] Het schijnt dat ze 250.000 euro boete moeten betalen als ze voor de finale verklappen wie de mol is! Dat gaat dus niet gebeuren denk ik zo Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Quote: Op woensdag 06 januari 2010 21:05:08 schreef Mister_L het volgende: En trouwens... ze STORTEN zich in het avontuur [/zeikmodus] nope.. verleden tijd.. dus toch stortten Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 oh ik las de zin niet door... sorry... ik ben een zeikerd Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ach.. zo ben je ook maar geboren, kun je ook niets aan doen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Word ik heel erg voor gek verklaard als ik zeg dat ik dit programma nog nooit gezien heb? (heb er wel van gehoord en over gelezen in de gids enzo, maar meer eigenlijk niet) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 ik heb het ook nooit gezien. het lijkt me ook niks eerlijk gezegd... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 begint t morgen al echt? Samengevoegd: Quote: Op woensdag 06 januari 2010 21:28:13 schreef WonderfulStar het volgende: ik heb het ook nooit gezien. het lijkt me ook niks eerlijk gezegd... je kunt het op internet nog terugkijken.. als je nu seizoen 8 kijkt weet ik zeker dat je het wel leuk gaat vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ik heb ook niet alle jaren gekeken hoor, dus heel raar is het niet. We zijn bijna allemaal een keer op dat punt geweest dat we het nog nooit hadden gezien Tis maar net of je het leuk vind! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 ik hou niet van dat reality gedoe... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 maar tis niet bigbrother-achtig hoor, het is echt gewoon een spelletje... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 En onwijs gave opdrachten ook! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 niet altijd... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 nouja persoonlijk hou ik meer van verhaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 okeej.. dat mag wel hoor.. Wat vinden jullie trouwens van het land? Japan? tis wel echt weer wat anders.. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ja... ben heeeel benieuwd. Japan.. wel onverwachts.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ja heel anders! Vorig jaar was het Ierland en... een land in het middenoosten ergens toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ja klopt, Jordanië Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Dat was em! thnx Samengevoegd: Verder zijn ze al een keer in portugal geweest. En Australie, Canada, Indonesie, Mexico, Argentinie en nog wat volgens mij... Eerst met 10 onbekende Nederlanders, maar sinds seizoen 4 of 5 ofzo met BN-ers... vind ik dan wel weer leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Quote: Op woensdag 06 januari 2010 21:53:00 schreef WonderfulStar het volgende: nouja persoonlijk hou ik meer van verhaal. Maar dat is het 'm nou juist!! Er zit een verhaal in en iedereen zoekt daarnaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten