Think 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 OK, dan hup van Credible af en schrijven, meesteres! Dan ga ik verder naar de game Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik heb een attentiespanne van 0,3843 seconde dus ik wissel de twee constant af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Pfoa! Omdat ik niet kon slapen het netbookje er maar bij gepakt. En die is net te licht om soepel Fruity loops te draaien... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karel Jaspers 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Zijn er nog nachtmensen hier? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ja, maar niet al te lang meer, ik moet maar op tijd gaan slapen. Dan is er misschien nog een kansje dat ik morgenvroeg in de kerk geraak. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karel Jaspers 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ok, weinig zijn ook zo erg al ik wat de nacht betreft Samengevoegd: Hoe vroeg eigenlijk, Iriacynthe? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 10 uur is er aanbidding, valt dus op zich nog mee qua vroegheid, maar toch. Geen zin zal ook wel meespelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karel Jaspers 0 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Dat is wel een Christelijke tijd... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Het is nacht. Ik heb relaxation-music op staan. Val er bijna bij in slaap en mijn vrouw zit hier hevig te gapen dus het zal wel effectief zijn Truste allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Het is nacht, ik ben een mens, dus een post hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Wat doet men zoal in dit topic? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Chille, je weet toch. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bij deze dan. Biertje, borreltje als slaapmutsje. Net nog een wallpaper gemaakt en de pagina bijgewerkt. Het lukt maar niet om een plan voor morgen te maken. We zien wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Conclusie van de dag: stoned naar filmpjes over gigantische reuzenkrabben die op spinnen lijken kijken, is Geen Goed Plan. Ik weet niet of ik nog slaap vannacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Quote: Op zondag 04 april 2010 02:12:57 schreef Iriacynthe het volgende: stoned naar filmpjes over gigantische reuzenkrabben die op spinnen lijken kijken Nog een beetje geslapen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Viel al bij al nog mee ja. Maar ieuw, die krabben! Zelfs zonder illegale hulpmiddelen blijven die beesten doodeng. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Gister vond ik om 2:00 dat ik maar eens moest gaan slapen, toch lag ik er pas om 4:00 in. Tussen 2:00 en 4:00 was ik nog actief op het Bioware-forum en heb nog wat video gekeken, maar het interne geluid van mijn laptop doet het niet, ook de koptelefoon niet, en de externe boxjes maakten te veel geluid - de slaapkamer van beide buurmannen grenzen aan de mijne (vrees ik, ik ben bij geen van hen ooit boven geweest). Ja, en toen dus om 3:30 nog tevergeefs aan het proberen het interne geluid weer werkzaam te krijgen- maar ik vrees dat het een hardware, geen softwareprobleem is. Helpdesk volgende week maar eens bellen, zit nog garantie op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ben een beetje moe. Nu een paar dagen thuis omdat ik dit weekend genadeloos op mijn bek ben gegaan (hechtingen, schaafwonden, blauw oog) dus ik verveel me stierlijk (het internet heb ik ondertussen wel uit). Beetje gaan zitten staren hoe mijn torrents binnenkomen gaat ook vervelen. Ik luister nu naar Carlos Santana & P.O.D., Woven Hand, Adamski, Ilse DeLange en Lady and Bird. Mijn borrel neem ik met een rietje tot mij. Tijd om te gaan slapen. Slaap wel allemaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik heb een geniaal programma'tje gevonden dat mijn laptop vanzelf afsluit om klokslag middernacht. Niet altijd leuk, maar het doet wonderen voor mijn slaapritme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Dat zou niks voor mij zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Gaappie gaappie! Een prettige dag achter de rug. Ik voel me heerlijk moe. Dat belooft wat voor het slapen straks. Ik geef de afgelopen dag een 8,5 Hoe was jullie dag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Tijd om te slapen. Nog even een website gemaakt met foto's van een bouwspeeltuin waar ik in 1987 gewerkt heb. Rij 14 eerste foto ben ik ... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Argh! Ik vind het nog steeds nacht en eigenlijk hoor ik in mijn bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Weinig nachtvolk meer ... of niet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ssssssssssssssst, iedereen slaapt al. Droom fijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten