Morphogenesis 4 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Opgehoepeld, hup, moeve, wegwezen, kssstt, Slaaplekker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hehe, ik ben gisteren dus keurig naar bed gegaan daarna, maar heb nog wel tot elf uur wakker gelegen xD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Slaap je niet, dan rust je toch (om maar even de wijsheid van mijn mama te delen) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ja, en de wijsheid van mijn mamma, en mijn oma, en mijn overgrootoma Dankjewel^^ Jij bent lief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Quote: Op woensdag 24 maart 2010 16:45:47 schreef Jalikaatje het volgende: Slaap je niet, dan rust je toch (om maar even de wijsheid van mijn mama te delen) Maar niet voldoende om een dag lang vol te houden.. (Bij mij iig niet) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 vorig jaar na 2 weken halve nachten draaien (4 uur per nacht slapen) zakte ik toch echt bijna door mn benen van vermoeidheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Quote: Op woensdag 24 maart 2010 18:20:38 schreef WonderfulStar het volgende: vorig jaar na 2 weken halve nachten draaien (4 uur per nacht slapen) zakte ik toch echt bijna door mn benen van vermoeidheid. Same here. En nu moet ik dus nog vijf dagen achter elkaar werken, HEMA en Archeon Ik ben blij dat het bij het Archeon normale werktijden zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Beetje bezig met nieuwe wallpapers te maken. enzo link Maar wel bijna naar bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Blaaaah, ik voel me al de hele dag zo zinloos rottig en nu zit ik m'n treinuren voor morgen op te zoeken en blijken die ook nog eens extreem slecht uit te komen enzo. Niet leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Bekijk eens hoe leuk/nuttig treinuren kunnen zijn. Als je het je lukt kan je van die uren genieten. Zoveel moois te zien. Prachtige mensen en momenten. Veel plezier Iria! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Ik heb helemaal niets te melden. Bij deze... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Bedankt Doarsy. Goed om te weten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Quote: Op zaterdag 27 maart 2010 01:11:54 schreef Rudibu het volgende: Bekijk eens hoe leuk/nuttig treinuren kunnen zijn. Als je het je lukt kan je van die uren genieten. Zoveel moois te zien. Prachtige mensen en momenten. Veel plezier Iria! Dat is waar, op zich heb ik niks tegen lang op de trein zitten. Als ik niet geniet van uit het raampje kijken naar het vreemde Nederlandse landschap (die platheid! die vreemde bouw-uniformiteit!) of van praten met die vreemde Nederlandse mensen (wat zijn jullie toch ongelooflijk sociaal! ), geniet ik wel gewoon van een paar goede boeken, lekker veel leestijd is fijn. Het is alleen jammer dat meer tijd op de trein/wachtend in stations samenhangt met minder tijd daar waar ik eigenlijk wil zijn... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Quote: Op zaterdag 27 maart 2010 02:07:56 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Dat is waar, op zich heb ik niks tegen lang op de trein zitten. Als ik niet geniet van uit het raampje kijken naar het vreemde Nederlandse landschap (die platheid! die vreemde bouw-uniformiteit!) of van praten met die vreemde Nederlandse mensen (wat zijn jullie toch ongelooflijk sociaal! ), geniet ik wel gewoon van een paar goede boeken, lekker veel leestijd is fijn. Het is alleen jammer dat meer tijd op de trein/wachtend in stations samenhangt met minder tijd daar waar ik eigenlijk wil zijn... Platheid snap ik. Maar bouwuniformiteit? Overigens vind ik die sociaalheid (is dat een woord?) niet altijd fijn. Als je bijvoorbeeld 's ochtends bij de bushalte staat en alleen maar zin hebt om te slapen, en er begint ineens een wildvreemde tegen je te kletsen . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 @ Doarsie Daarlerveen, daar ben ik afgelopen zomer nog doorheen geweest. Ken jij daar toevallig iemand die zich "Pinkie" noemt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Quote: Op maandag 22 maart 2010 00:59:20 schreef Iriacynthe het volgende: (Maar anderzijds: aaargh, ik moet nog opruimen en kuisen voor Olorin hier is! Nog zo veel werk en ik zit al zo onder de stress en heb voor niks energie! Life is pain. Boehoe. Existentiële angst. Etcetera. Wat ben ik soms toch een goth.) Das Emo, niet Goth. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Voor de niet-oplettende mede forumleden: je kunt vanavond 1 uur eerder nachtmens worden! Grijp die kans Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Dit forumlid is wel-oplettend: zomertijd gaat pas om 02.00 uur in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Opposite spirit 0 Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 *gaap* kon weer eens niet stoppen met gamen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik sluit de dag af met Ketel 1. Truste allemaal, ik wens jullie een mooie zondag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dit keer geen nachtmens omdat ik het laat heb gemaakt, maar doordat ik vroeg wakker ben geworden en niet meer kan slapen: 5:30 was ik al wakker, dat is 4:30 wintertijd. 0:15 ben ik gaan slapen (vroeg voor mijn doen), maar zo vroeg al wakker? F**king k**zooi. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Quote: Op zaterdag 27 maart 2010 08:58:47 schreef Skippy het volgende: [...] Platheid snap ik. Maar bouwuniformiteit? Ja, jullie hebben enorm veel wijken waarin alle huizen er het zelfde uitzien, vind ik best vreemd om te zien. België is qua ruimtelijke ordening behoorlijk chaotisch, bij jullie is het allemaal zo geordend en zit er zoveel eenheid in. Persoonlijk vind ik onze chaos prettiger, maar da's ook maar wat je gewend bent denk ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Quote: Op maandag 29 maart 2010 00:41:59 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ja, jullie hebben enorm veel wijken waarin alle huizen er het zelfde uitzien, vind ik best vreemd om te zien. België is qua ruimtelijke ordening behoorlijk chaotisch, bij jullie is het allemaal zo geordend en zit er zoveel eenheid in. Persoonlijk vind ik onze chaos prettiger, maar da's ook maar wat je gewend bent denk ik. Tsja, het omgevingsrecht (dat ik nu als vak volg) is ook hopeloos overgereguleerd als je het mij vraagt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tijd voor een tripje door Flevoland, als ik het zo lees. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Diep in de nacht het hebben over Flevoland... Hoe bedoel je oppervlakkig? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten