Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:20:59 schreef Piebe het volgende: [...] Nee want dan zou ik me wel bij een datingsite aanmelden i.p.v. hier de tijd te besteden. Dan heb je volgens mij een verkeerd beeld van datingsites. Probeer het eens! Bij de meesten kun je wel een gratis proefabonnement krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:23:55 schreef WonderfulStar het volgende: das bullshit, op datingsites is niet 24/7 wat te doen. maar het kwam zo op mij over. Ik kan begrijpen waarom het zo overkomt, maar dat betekent niet dat het ook zo is! Iemand zonder Christus is natuurlijk hopeloos Ef 2,12 naar mijn geloof! Quote: mijn ervaring: als je hopeloos op zoek bent naar liefde vind je het niet. als je vrede met de situatie hebt, met je leven, dan vind je opeens iemand. Je bedoelt als je niemand meer nodig hebt? Ben je niet bang dat het nadeel daarvan is dat de liefde eerder kan verkillen? Quote: ik ben wel eens hopelijk op zoek geweest naar een relatie. zag in iedereen een toekomstige partner. maar ik vond geen liefde. toen het net uit was met mijn ex wou ik graag een tijdje vrijgezel blijven. ik vond het goed zo. toen kreeg ik opeens contact met een man. ik ben nu met hem getrouwd. mijn advies: zorg dat je vrede krijgt met jezelf en met je leven. Dat is een gelukkige wending en ik ben blij voor je dat het zo gelopen is. Doch nogmaals, ik maak een wanhopiger indruk dan het geval is, want ik ben door schade en schande genoeg door de wol geverfd om niet als een kip zonder kop achter elk meisje aan te rennen! Alhoewel als ik sommigen zie! Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:25:04 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Dan heb je volgens mij een verkeerd beeld van datingsites. Is heel goed mogelijk. Quote: Probeer het eens! Bij de meesten kun je wel een gratis proefabonnement krijgen. Hmmm, misschien doe ik dat nog eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 @ Piebe: Hoe oud ben je eigenlijk en wat doe je in het dagelijks leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:17:24 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Maar dat is het hem nu net he? Ben je wel tevreden met jezelf? beetje psychologie van de koude grond hoor dit. Als iem. liever een relatie heeft dan dat hij in zijn eentje is, wat overigens zo'n beetje heel de mensheid liever heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene een minderwaardigheidscomplex heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:50:30 schreef Luxuria het volgende: [...] beetje psychologie van de koude grond hoor dit. Als iem. liever een relatie heeft dan dat hij in zijn eentje is, wat overigens zo'n beetje heel de mensheid liever heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene een minderwaardigheidscomplex heeft. Dat zeg ik ook niet he? Ik vraag het alleen maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 ja en dat zegt al genoeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:29:22 schreef Luxuria het volgende: ja en dat zegt al genoeg. Dat is dan een onjuiste aanname van jouw kant. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:50:30 schreef Luxuria het volgende: [...] beetje psychologie van de koude grond hoor dit. Als iem. liever een relatie heeft dan dat hij in zijn eentje is, wat overigens zo'n beetje heel de mensheid liever heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene een minderwaardigheidscomplex heeft. Daar ben ik het zeker mee eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 18:49:20 schreef Mr. Emilio het volgende: @ Piebe: Hoe oud ben je eigenlijk en wat doe je in het dagelijks leven? Nogmaals: zou je bovenstaande vraag willen beantwoorden? Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:37:14 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Nogmaals: zou je bovenstaande vraag willen beantwoorden? Waarom wil je dat weten? Moet ik het vermelden? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:40:30 schreef Piebe het volgende: [...] Waarom wil je dat weten? Staat het niet in mijn profiel? Staat niet in je profiel nee, omdat je het niet hebt ingevuld Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:41:10 schreef annzie het volgende: [...] Staat niet in je profiel nee, omdat je het niet hebt ingevuld Nee exact, dus wil ik het (nog) niet delen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:42:18 schreef Piebe het volgende: [...] Nee exact, dus wil ik het (nog) niet delen. Ik denk niet dat hij het vraagt zonder reden hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:40:30 schreef Piebe het volgende: [...] Waarom wil je dat weten? Moet ik het vermelden? Het helpt me om me een beeld van je te vormen, meer niet. Als je dat liever niet doet omdat je je er niet prettig bij voelt: Prima, even goede vrienden. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:43:17 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Het helpt me om me een beeld van je te vormen, meer niet. Als je dat liever niet doet omdat je je er niet prettig bij voelt: Prima, even goede vrienden. Dank voor je begrip! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:47:40 schreef Piebe het volgende: [...] Dank voor je begrip! hier uit mag ik concluderen dat je mijn vraag liever niet beantwoord? Jammer, maar prima. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:32:33 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Dat is dan een onjuiste aanname van jouw kant. Zeg.. Ben jij wel tevreden met jezelf? Hoe komt dit over? Ga nu niet net doen alsof zo'n vraag niks voorstelt.. het impliceert duidelijk wat. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:55:43 schreef Luxuria het volgende: [...] Zeg.. Ben jij wel tevreden met jezelf? Hoe komt dit over? Weinig uitnodigend en geen tweede date materiaal! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:55:43 schreef Luxuria het volgende: [...] Zeg.. Ben jij wel tevreden met jezelf? Hoe komt dit over? Ga nu niet net doen alsof zo'n vraag niks voorstelt.. het impliceert duidelijk wat. dat mag je vinden, het was gewoon een vraag en al helemaal niet suggestief bedoeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 19:53:55 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] hier uit mag ik concluderen dat je mijn vraag liever niet beantwoord? Jammer, maar prima. Ik ben net nieuw, maar als ik wat langer besluit te blijven rondhangen vertel ik misschien nog wel meer over mezelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten