carla28 0 Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 ik bid vaak Heer... en met bepaalde dingen zoals wijsheid bid ik tot de heilige geest en dat ervaar je meteen je staat in vuur en vlam wanneer je bid.. maar God werkt door iedereen weer ander heen.. dus ik denk dat het bij iedereen ook anders gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 In dit topic heb ik volgens mij nog geen Bijbelteksten gezien die aantonen dat je tot de Heilige Geest zou kunnen bidden. Ik heb alleen bepaalde liederen gezien die dit suggereren. Link naar bericht Deel via andere websites
bastje 0 Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 In de bijbel wordt nergens gezegt tot de heilige geest te bidden alleen naar God de vader door Jezus als dit niet het geval is is het onbijbels Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Quote: Op dinsdag 09 maart 2010 20:03:22 schreef bastje het volgende: als dit niet het geval is is het onbijbels Als dat niet het geval is, is het zo onbijbels als op een christelijk forum posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Als in God werkelijk drie Personen zijn, dan is er geen enkele reden waarom men slechts tot twee van die drie zou kunnen bidden. Wie beweert dat dat niet kan suggereert enige problemen met de Triniteitsleer, die door alle christelijke stromingen wordt gedeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten