Spring naar bijdragen

Gij zult niet doden!


Aanbevolen berichten

Overigens was mijn moeder een gelovige vrouw, en zag in het lied "Er is een land van louter licht waar heilgen heersers zijn, nooit gaat de gouden dag daar dicht, in duisternis of pijn". Een land waar geen pijn was, dat was voor haar de hemel, indien je iemand die niet meer leven wil (geen bevlieging) daarmee helpt, heb ik daar geen moeite mee, alweer dit is een heel persoonlijk iets wat alleen de betrokkene met de naaste familieleden kan besluiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

dat was niet mijn punt hoor, t is al weer lang geleden, maar het feit dat je nu een bepaald standpunt ergens over in kunt nemen, kan ineens veranderen als je ermee geconfronteerd wordt, je mening veranderd al naar gelang hetgeen je mee maakt. Een van mijn motto's is: Als ik vandaag mijn mening verander, wil dat alleen maar zeggen dat ik vandaag meer weet dan gisteren. kijk ook eens op mijn website (zie mijn persoonlijke gegevens)

groet

Allard

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:00:38 schreef Gawain het volgende:

Die geboden zijn aan ons door God gegevens om na te leven, maar God zal wel een reden hebben gehad om uitzonderingen te maken. Wij moeten gewoon de geboden volgen die ons zijn gegeven, tenzij anders aangegeven.

God mag een uitzondering maken, maar wij niet.......? (als hij zou bestaan)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
  • 5 years later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid