MarinusCopy 0 Geplaatst 11 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Update: de E-sigaret blijkt uitstekend te werken voor me. Ik ben van 25 naar 4 sigaretten per dag gegaan. En dus zonder te proberen om minder te roken. Ik kan me makkelijk voorstellen dat ik binnenkort alleen nog aan mijn robotsigaretje lurk. Sterker nog, ik vind mijn dampvriendje een stuk leuker dan de analoge variant. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hopelijk hou je het vol. (Dat niet over een tijdje je robot sigaret een beetje saai geworden is ofzo. ) Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Quote: Op woensdag 11 november 2009 15:48:49 schreef Olorin het volgende: Hopelijk hou je het vol. (Dat niet over een tijdje je robot sigaret een beetje saai geworden is ofzo. ) Ik denk dat het wel moet lukken. Andere hulpmiddelen hadden niet dit spontane succes. Daarbij: als de smaak saai wordt: er zijn 10-tallen smaken op de markt, die zich ook niet eens beperken tot traditionele sigarettensmaken. Als je banaan wilt dampen kan dat, wil je rumsmaak dampen dan kan dat ook. Roken is saaier dan dit. Ik zal af en toe wel bleren hoe het gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Het zou dan mooi zijn als de e-sigaret een groot succes wordt in tabakminnend Nederland en ook op de lange termijn niet gevaarlijker is dan gewoon roken. Dan kan er weer gerookt worden in cafés of gewoon op het werk. Denk ik dan. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Quote: Op woensdag 11 november 2009 18:20:39 schreef RobertF het volgende: Het zou dan mooi zijn als de e-sigaret een groot succes wordt in tabakminnend Nederland en ook op de lange termijn niet gevaarlijker is dan gewoon roken. Dan kan er weer gerookt worden in cafés of gewoon op het werk. Denk ik dan. Er moet altijd met nadruk gesteld worden dat nicotine ongezond is en bovendien zeer verslavend. Maar als je rookt en niet kunt stoppen is het een uitstekend alternatief. En geen gevaar op meeroken, dus het kan ook op plekken waar het rookverbod van kracht is. De pest is dat de eerste commerciele E-sigaret, de SuperSmoker een flop was door de vele kinderziekten, slechte service en ondermaatse prestaties. En tot op de dag van vandaag worden alle E-sigaretten daarop afgerekend, terwijl "my precious" een derde generatie is die wel uitstekend werkt. Doordat er steeds meer tevreden dampers bijkomen verwacht ik dat het binnen een paar jaar de E-sigaret steeds normaler zal worden in het straatbeeld. Stichtingen als Stivoro zullen moord en brand schreeuwen, dat dan weer wel. Maar goed, Stivoro is vleesgeworden gezeik natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Gaat zelfs na 2 etmalen nog prima zo stoppen... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nog steeds niks gerookt? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Quote: Op zondag 15 november 2009 18:33:31 schreef MarinusCopy het volgende: Gaat zelfs na 2 etmalen nog prima zo stoppen... Heel erg knap... Ga je deze elektronische sigaret ook nog proberen af te zweren als het stoppen gelukt is? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 21 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Alas, ik heb gisteren een peuk opgestoken na een echtelijke ruzie. (Ons heeft minstens 1 x per week een echtelijke ruzie, en je moet dat meer zien als een onweersbui die de atmosveer fris houdt, geen zorgen dus) Minder alas was het feit dat ik het belachelijk smerig vond om analoog te roken en dat het ding na 3 trekjes eindigde in de asbak. Ik ga niet opnieuw tellen, dus ik houdt het op 8 dagen gestopt nu. @ Mr E. Ik ga wel proberen om de sterkte van de nicotineampullen af te bouwen tot 0, maar ik houd er wel rekening mee dat dat misschien niet gaat lukken. Echter, als E-roken een verslaving blijft dan nog het ik zowel financieel als gezondheidstechnisch een fors lager verlies. Nicotine is niet goed voor het hart, maar roken heeft veel meer nadelen en is bovendien nog duurder ook. Ik danmp nu voor een kwart van de kosten die ik normaal rook. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Zo, fijn dat het goed werkt dan En waar kan je die E-sigaret halen? Plaatselijk apotheek\trekpleister ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 21 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Quote: Op zaterdag 21 november 2009 22:01:37 schreef Morphogenesis het volgende: En waar kan je die E-sigaret halen? Plaatselijk apotheek\trekpleister ofzo? Een paar pagina's terug is een link naar een E-rookforum waar ze e.e.a. prima kunnen uitleggen, maar het beste materiaal (zeg maar) koop je bij bepaalde webwinkels. Hier is de link nogmaals.... link Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Thx Die link sla ik even op, ik denk dat ik wel een paar gegadigen weet die hier interesse in hebben Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 4 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Vergeet een laf E-peukje met een batterijtje. Ik heb het kreng nu aangesloten op mijn nieuwe 9-VoltsAccu. Ik heb hem op 4 volt staan, 9 volt is alsof je een autouitlaat rookt.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 middel erger dan kwaal? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 13:46:32 schreef Mr. Emilio het volgende: middel erger dan kwaal? Sort of , ik vind E-dampen aangenamer dan A-roken. Maar E-roken is minder ongezond, dus in die zin is het beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Alainhendricks 0 Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Elektronisch roken is lang zo slecht niet dan wat men ons doet geloven. Lees de resultaten maar eens van dit wetenschappelijk onderzoek. http://www.esigaret.com/frans-onderzoek ... igaret.php Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten