JoostG 27 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 In het topic \'welke sport doe je\' Plaatste ik de volgende post: Quote: Op woensdag 28 oktober 2009 09:53:34 schreef JoostG het volgende: Sinds een paar maanden (april/mei) doe ik redelijk fanatiek aan mountainbiken. Nu heb je in Nederland niet zo heel veel mountains dus eigenlijk is het gewoon fietsen, natuurlijk. Maar hier in de buurt (Twente) heb je een aantal routes die toch echt wel leuk zijn met een MTB (de Sallandse Heuvelrug is erg mooi). En als ik geen MTB route fiets dan ga ik voor de kilometers. In Enschede is een route om de stad heen van 55 km (met een paar MTB-stukjes) en anders fiets ik een beetje de streek door (een tijdje geleden ben ik naar m'n lief gereden die zo'n 60 km van me vandaan woont). En over lief gesproken: een gezamenlijke hobby van ons is wandelen, dus dat doen we ook geregeld. Hierop werd (heel leuk) enthousiast gereageerd door Étoile en een beetje door het topic bladerend viel me op dat fietsen door wel meer mensen wordt gedaan (duh..). Wie fietst er nog meer (race/MTB, dus niet 'ik fiets wel eens naar school/werk etc) en wie weet er nog leuke fietsroutes? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Nou ik dus Je hebt nou ook van die fietsknooppunten he, dan kun je gewoon van punt naar punt fietsen en dan kun je op elk moment van je route nog bedenken of je nog verder wilt of niet, is best leuk . Verder is er natuurlijk link waar veel routes door héél Nederland op staat Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ze hebben pas bij ons in de betuwe ook zo'n route geopend... Lijkt me leuk om eens te proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 28 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik voel een Credible-fiets-meeting opkomen Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Alleen als er mensen komen die ik al eens heb gezien Overigens kan ik nog geen lange einden fietsen atm, na m'n knieblessure van afgelopen maart kan ik nog niet al te hard sporten. Na een zware paardrijwedstrijd is m'n knie weer blauw en dik en dat is ook zo met lange fietseinden. Wel erg balen eigenlijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Quote: Op woensdag 28 oktober 2009 16:01:23 schreef JoostG het volgende: Ik voel een Credible-fiets-meeting opkomen Hebben ze daar ook medicijnen tegen? Samengevoegd: Ik zou best wel mee willen doen, maar dan op z'n vroegt pas weer in april of mei... Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ja joh, dan zit ik slechts zo'n 6420 kilometer van nld Samengevoegd: We kunnen wel de elfstedentocht gaan fietsen trouwens, dat is wel een al lang gekoesterde droom van me Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Iemand die ik ken deed dat ook, op allerlei crossbanen. Heb je geen heuvels/bergen, dan creëer je ruig terrein! Samengevoegd: Quote: Op woensdag 28 oktober 2009 16:30:26 schreef Étoile het volgende: We kunnen wel de elfstedentocht gaan fietsen trouwens, dat is wel een al lang gekoesterde droom van me Dan doe ik mee, ga ik wel trainen! En maak ik er een sponsor actie van, is wel een mooi iets voor.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 "Help Emilio de winter door" lijkt me een uitermate goed doel. (Zeker omdat ik een wiel meer heb dan de meesten) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik fiets soms naar mn werk... en soms als ik ergens in de buurt moet zijn... Ik heb een keigave fiets, maar gebruik em echt te weinig. Als je een auto hebt dan pak je em veel te snel fiets: Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Quote: Op woensdag 28 oktober 2009 16:34:50 schreef Feebs het volgende: Iemand die ik ken deed dat ook, op allerlei crossbanen. Heb je geen heuvels/bergen, dan creëer je ruig terrein! Samengevoegd: [...] Dan doe ik mee, ga ik wel trainen! En maak ik er een sponsor actie van, is wel een mooi iets voor.. Goed idee Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik heb vroegah nogal eens gemountainbiked, maar nu is dat meer zo aan te raden wegens mijn rug. Leuk gegeven: ik kon ook vrij aardig met bijvoorbeeld een 3 vernellingsfiets off-road, want off-road is niet zelden de snelste weg. Ik versleet wel heel erg veel fietsen destijds. Leuke routes weet ik niet, maar omgeving Nijmegen is erg fietsvriendelijk. Ook voor bergenfietsers. Je hebt hier overal stuwwallen en zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Een favoriet tijdverdrijf van mij is met een vriend van mij een fietsroute uitzoeken op internet, liefst met knooppunten, onze fietsen op het fietsenrek van zijn auto laden, naar het startpunt rijden met de auto en dan fietsen maar. Zo zie je eens wat anders dan je eigen bekende fietsomgeving. Maar een ATB heb ik niet, gewoon een toerfiets, zeven versnellingen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Lekker fietsen door de polders... Heerlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Mijn fiets is gejat .. Owacht, mountainbiken en aanverwanten. Ik heb met school een paar keer gemountainbiked, was gaaf, wil ik op zich wel vaker doen maar op het moment heb ik dusdanig last van m'n rug dat het me een slecht idee lijkt. Om toch nog verder te gaan op mijn gejatte fiets ( grmpfh studentenstad grmpfh): Daar kon je echt briljante dingen mee doen. Gaan staan met 1 voet op stuur en 1 voet op zadel of tussenframe, gaan staan op bagagedrager als je een beetje vaart hebt (hoewel ik dat dusdanig lang niet gedaan heb dat ik het niet meer durf ) enzo. Lichtelijk stuntfietsen is gaaf Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Owwww... Brings back memories. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Jammer dat je niet kunt biken, Dagmar.. Konden we mooi een keertje samen gaan Mijn fiets staat nu bij de fietsenmaker vanwege een huge slag in het achterwiel. Als ie klaar is (en dat is hopelijk vandaag) dan zal ik eens een foto plaatsen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 *kuch* Foto please Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Oh... Oeps Zal er binnenkort eentje maken. Het slag in het wiel was trouwens te groot om te laten maken, dus nu heb ik geen goede achterrem Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 ik heb van de zomer een rondje Loonse & Drunense Duinen gemountainbiket. Erg gaaf! Daar ligeen route van 25 km en is echt offroad. Moet je een keertje doen Joost! In de zomer als het een poosje droog is geweest werkt dat duingebied wle tegen je, trouwens. Wij deden 'm toen 't 30 graden was, echt erg. link (wel even ene vergunning halen van te voren!) Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Eens in de twee weken (frequentie wil wel eens wisselen) fiets ik op zaterdag en zondag twee uurtje, voornamelijk door de duinen. Verder helaas nauwelijks buiten de verplichte ritjes naar werk, station e.d. door het ontbreken van een fatsoenlijke fiets. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Beetje blurry: Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 En deze had ik al eens gepost: Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Quote: Op dinsdag 03 november 2009 08:29:14 schreef JoostG het volgende: Beetje blurry: [afbeelding] awww ik zie timon! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Quote: Op dinsdag 03 november 2009 16:20:08 schreef Propje het volgende: [...] awww ik zie timon! Klopt Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten