Spring naar bijdragen

Teksten homofilie/homoseksualiteit


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Ik heb me behoorlijk afzijdig gehouden van mn eigen topic, sorry daarvoor, ik heb daar zo mn redenen voor gehad. Maar ik wil jullie nog wel even bedanken voor jullie bijdrage. Vooral de laatste pagina's vind ik zeer boeiend om te lezen.

Klaas, ook jij heel erg bedankt voor je openheid en lef om je visie hierop te geven, zonder geirriteerd te raken. Ik denk dat het zeker goed is dat je jezelf ervan afschermd, omdat je het eigenlijk al had afgesloten. Ik heb veel gehad aan je reacties.

(aan die van de rest ook hoorknipoog_dicht.gif )

God bless you all!

Freedom

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ik heb aboluut niks tegen mensen met een andere geaardheid,maar of het normaal is,ik zeg nee.Ik respecteer ieder mens ,maar als je als homo zijnde sex hebt,bijv man met man....dat gaat tegen de wetten van de natuur in,een anus is een uitgang voor afvalstoffen van het lichaam en geen ingang.Een penis en een vagina zijn voor elkaar gemaakt en passen er perfect en waarmee ook kinderen mee gemaakt kunnen worden.Dus er is absoluut geen punt om het allemaal goed te praten,maar goed.Ik ben zelf geen homo,ik weet niet hoe moeilijk het allemaal is en zker in de christengemeenschap.Het beste is ,wees gewoon jezelf,hebt elkander leef ,ongeacht geaardheid of wat dan ook,dat is God,God is liefde en trpuwens heel wat bijbel teksten slaan gewoon nergens op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

over bijv. kinderen slaan,de regels waarmee Paulus kwam,ze zijn teveel om op te neoemn,lees maar de hoofdstukken die Paulus heeft geschreven,hij gaat zelfs te ver,of beter gezegd tegen God zelf in met een citaat,het is beter voor een man om alleen te zijn,betreft relaties.De man en de vrouw zijn voor elkaar gemaakt door God

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb aboluut niks tegen mensen met een andere geaardheid,maar of het normaal is,ik zeg nee.Ik respecteer ieder mens ,maar als je als homo zijnde sex hebt,bijv man met man....dat gaat tegen de wetten van de natuur in,een anus is een uitgang voor afvalstoffen van het lichaam en geen ingang.Een penis en een vagina zijn voor elkaar gemaakt en passen er perfect en waarmee ook kinderen mee gemaakt kunnen worden.

Het ligt er maar aan hoe je de wetten van de natuur vast wilt stellen. Sommigen (geen christenen) zouden redeneren dat het feit dat je het verlangen voelt op die manier seks te hebben aangeeft dat het wel degelijk binnen de natuur besloten ligt. De natuur bepaald immers ook de neigingen die je, van nature, voelt. Maar goed: een christen zou dit niet snel betogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

over bijv. kinderen slaan,de regels waarmee Paulus kwam,ze zijn teveel om op te neoemn,lees maar de hoofdstukken die Paulus heeft geschreven,hij gaat zelfs te ver,of beter gezegd tegen God zelf in met een citaat,het is beter voor een man om alleen te zijn,betreft relaties.De man en de vrouw zijn voor elkaar gemaakt door God

De Bijbelteksten waar je op doelt, slaan wel degelijk ergens op. (Maar het zou offtopic zijn om er hier verder op door te gaan.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, blijkt uit dit fundamentele feit: Als iedereen uitsluitend homoseksueel was, zou de mensheid in één generatie uitsterven.

Men zou een clausule in de fundamentele rechten van een kind moeten opnemen dat elk kind recht heeft op een vader en een moeder!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De natuur heeft afwijkingen.Maar dat is dan duidelijk een 'afwijking'.Is een penis gemaakt om een anus binnen te dringen???

Dat klopt. Een penis is echter ook gemaakt om een zeker genot te ervaren. Dit genot kan ook op andere manieren worden bereikt dan enkel de penetratie van de vagina. Bovendien heeft de mannelijke prostaat ook de merkwaardige eigenschap om genot te ervaren bij penetratie van de anus. Dat is toch op zijn zachtst gezegd merkwaardig in het licht van jouw theorie.

Quote:

Dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, blijkt uit dit fundamentele feit: Als iedereen uitsluitend homoseksueel was, zou de mensheid in één generatie uitsterven.

Ãls iedereen het was zou dat inderdaad het geval was. De natuur kan ook bestemd hebben dat sommigen wel de neiging tot een vrouw voelen en anderen niet. Wat dat betreft is je argument niet zo zinvol.

Quote:
Men zou een clausule in de fundamentele rechten van een kind moeten opnemen dat elk kind recht heeft op een vader en een moeder!

En belangrijker: op de medische zorg die het nodig heeft om te overleven. Ook als het om bloedtransfusie gaat. Zolang jij en die sekte van je dat niet erkennen heb je geen enkel recht om over de rechten van het kind te spreken.smile.gif

Admod note: Bot doen is niet nodig

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bonaventura,je snapt het niet of wilt het niet snappen.Denk nou eens logisch na,een penis is er voor een vagina.Daar zijn ze voor gemaakt.En daar kan je niet omheen draaien.Punt uit.Natuurlijk kan je op andere manieren bevrediging hebben met het geslachtsdeel,maar je moet mijn woorden niet gaan verdraaiien.Goed lezen en als je het niet begrijpt aub vragen.Wees gegroet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het niveau van een gesprek over dit onderwerp afdaalt tot dit niveau, dan haak ik af. Het gebeurt me te vaak, ook in het gesprek met christenen, dat het niet meer gaat om mijn oprechte liefde en verbondenheid met mijn partner, maar om botte seks.

Het is belangrijk om het gesprek over dit onderwerp zuiver te houden. Of het nu gaat om heteroseksualiteit of homoseksualiteit: of je beleeft seksualiteit vanuit een intense liefde voor de ander binnen een relatie van trouw, of je geeft je over aan je seksule lusten en leeft je uit. DAAR dient over gepraat te worden.

Liefde mag je niet vervlakken tot seksualiteit alleen, maar seksualiteit is een voortvloeisel uit oprechte liefde. Het gesprek over dit onderwerp moet allereerst gaan over de vraag: mag een homo liefhebben?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mag een homo liefhebben?

Jazeker,waarom niet,wij zijn allemaal mensen.En God houdt van ons allemaal.Het maakt niet uit wat je bent homo/hetero,lesbo.

Mag een homo echtpaar kinderen adopteren?

Ik zeg nee in het belang van het kind en de wetten van de natuur.Ze mogen wel een kind adopteren,maar niet opvoeden,bijv dat het kind in z'n eigen gezin/tehuis opgroeid,maar dan financiele steun ontvangt.

Het is niet eerlijk t.o.v. het kind om hem/haar homosexuele gewoontes aan te leren.Zeer frustrerend voor het kind .Het kind gaat naar school,zijn /haar vriendjes heeft een papa en een mama en het kind heeft een mama en een mama of een papa en een papa.Dat kan toch niet??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk ,als een kind van jongs af aan haar/zijn homosexuele ouders ziet,dan denkt dit kind dat het normaal is.De meeste mensen die kampen met homosexualiteit is ontstaan door opvoeding.Bij homosexuele mannen,meestal ontbrak er een vaderfiguur in het gezin,door alleen een vrouw opgevoed,of is sexueel misbruikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kijk ,als een kind van jongs af aan haar/zijn homosexuele ouders ziet,dan denkt dit kind dat het normaal is.De meeste mensen die kampen met homosexualiteit is ontstaan door opvoeding.Bij homosexuele mannen,meestal ontbrak er een vaderfiguur in het gezin,door alleen een vrouw opgevoed,of is sexueel misbruikt.

Is dat zo? Ik denk, mede door negatieve reacties van zijn omgeving over zijn ouders, dat dit wel meevalt.

En waarom zou een vader z'n kind homosexueel moeten opvoeden? Ik ga m'n kind toch ook niet opvoeden zodat hij alleen maar black metal luisterd, of voor mijn part Jan Smit?

Quote:
Bij homosexuele mannen,meestal ontbrak er een vaderfiguur in het gezin,door alleen een vrouw opgevoed,of is sexueel misbruikt.

Graag enig bron als dat kan. Ik vind dit erg gewaagd, dus enige onderbouwing zal zeker(zeker niet voor mij) geen overbodige luxe zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken ook zat homo's,ga eens in gesprek met verschilende homo's en vraag door en dan kom je pas veel te weten,je moet niet naar de buitenkant kijken ,maar naar de binnenkant van de persoon.Het is niet alleen blijheid enz.


Samengevoegd:

Sommige mensen durven/willen niet verder kijken dan hun neus lang is en alsmaar kritiek geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kijk ,als een kind van jongs af aan haar/zijn homosexuele ouders ziet,dan denkt dit kind dat het normaal is.

En als je nu een lilliputter als ouder hebt?

Hamvraag is en blijft: Wat is normaal?

Tot nu verwijs je veelal naar de natuur, maar daar komt homosexualiteit ook voor (zie onder). En weet je wat ook regelmatig voorkomt in de natuur? Verkrachting! Geweldig voorbeeld, die natuur.

Wel eens een hond tegen je been op gehad? Is dat wel normaal? Vind je het normaal dat de vrouwtjes-bidsprinkhaan tijdens de paring, als ze de kans krijgt, de kop van het mannetje eraf bijt? Hij schijnt dan spastische bewegingen te gaan maken, en dat vergroot de kans op bevruchting!

Homosexuals eat your heart out (of moet ik 'head' zeggen?)! smile.gif

Lees dit eens door:

link

Ok, wiki heeft niet altijd gelijk, maar het lijkt me een aardig begin voor verdere studie.

Quote:

De meeste mensen die kampen met homosexualiteit is ontstaan door opvoeding. De meeste mensen die kampen met homosexualiteit is ontstaan door opvoeding. Bij homosexuele mannen, meestal ontbrak er een vaderfiguur in het gezin, door alleen een vrouw opgevoed, of is sexueel misbruikt.

Nee hoor.


Samengevoegd:

Quote:

Ik ken ook zat homo's,ga eens in gesprek met verschilende homo's en vraag door en dan kom je pas veel te weten,

Ja, dat het met opvoeding weinig te maken heeft.

Quote:
je moet niet naar de buitenkant kijken ,maar naar de binnenkant van de persoon.Het is niet alleen blijheid enz.

Geldt dit niet evenzeer voor hetero's?

Quote:
Sommige mensen durven/willen niet verder kijken dan hun neus lang is en alsmaar kritiek geven.

Je moet het weerlegen van argumenten niet verwarren met kritiek geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dus als je pedosexueel ,zoosexueel,necrofiel bent,dat is dan allemaal normaal?geen afwijking?

Lezen, dit heb ik niet beweerd.

Ik probeer je uit te leggen waarom 'natuurlijk' niet zo'n best argument is als het gaat om wat we 'normaal' moeten vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid