Mister_L 0 Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Waarschijnlijk is het niet eens van één van beiden Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 wel toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Debbie Rowe zegt van niet... Blanket is zeer waarschijnlijk wel echt zijn zoon, ook als je kijkt naar de gelijkenissen van die twee. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 wie noemt zijn zoon dan ook dekentje? Ik Ga dan gelijk voor iets stoers: Walking Fridge of Slijptol. (Blanket... is dat niet dat jongetje van de balkonscene?) Link naar bericht Deel via andere websites
Strijder89 0 Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 De nederlandse betekenis heeft inderdaad wel iets hilarisch ja.. Ik geloof dat het te maken had met een zegening o.i.d. MJ zei ooit in een interview dat hij altijd tegen zijn familie zei ''Blanket me'' in plaats van Bless me. Vandaar de naam Blanket. Het interview zag ik eens op TV - Het is inderdaad de Balkon baby Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Nu wordt er gezegd dat Michael Jackson op zijn verjaardag begraven zal worden, ruim twee maanden na zijn dood dus. Wat vinden jullie daar nou van? Want ik vind het aardig respectloos, iemand twee maanden boven de grond houden na zijn dood.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 dat heeft daar niks mee te maken. er werd nog onderzoek gedaan naar zijn dood. Niks vreemds na een moordzaak Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 He's .. ALIVE!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten