Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Nee, 1 GLAS wijn per dag is gezond, maar 1 fles wijn is echt waaaay to much
flower.gif

De Fransen willen je laten geloven dat 1 glas wijn gezond is. In feite is wijn niet meer dan doorgerot druivensap met een smaak die veel mensen waarderen en met enkele gistingsproducten die mogelijk -ondanks de alcohol- een positief effect zouden kunnen hebben.

Zo wordt ook wel beweert dat zuivere heroine in combinatie met een ruim budget een gunstige uitwerking zou kunnen hebben vanwege het stressverminderende effect van de drug.

Alcohol is alleen een cultuurgegeven omdat het 10.000 jaar geleden is uitgevonden en niet gisteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Juist als je last hebt van stress, onregelmatigheid en lastige perioden op je werk/school is het totaal niet verstandig om veel te gebruiken - gebruiken ja, want alcohol is net zo goed een (hard)drug als bepaalde andere middelen. Sterker, alcohol is waarschijnlijk een stuk gevaarlijker dan veel drugs die op de verboden lijst van harddrugs staan.


Samengevoegd:

O, wat heeft het profiel 'sociale opleiding' c.q. 'kunstzinnig' er in hemelsnaam mee te maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Slechtste smoes ooit. knipoog_dicht.gif

Geaccepteerd staat niet gelijk aan goed. Daarbij ken ik heel veel kunstminnende mensen, mensen die actief zijn in kunstwereld - ik trek 'm breed, die wereld - maar erg antidrugs en anti-alcohol zijn. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? En hoe je erbij komt dat alcoholgebruik geaccepteerder is in het milieu van sociale opleidingen vraag ik me ook af. Je zou dan toch juist beter moeten weten - in bepaalde gevallen, als je bijvoorbeeld te maken krijgt met de gevolgen van alcoholmisbruik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoort wel bij mijn profiel:

Socia(a)l(e) (opleiding) en

Kunstzinnigachtig

Dubbel alki:S

En 'k ga nu nog niet minderen, in de zomervakantie; Nu te stressvol;

School lastig, onstabiele tijden op werk, en net weer vrijgezellig.

Wat wordt je excuus in de zomervakantie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid