Liset 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 02:49:24 schreef Caesarion het volgende: Even een vraagje,... 1 fles wijn of gemiddeld 8 flesjes bier op een avond drink ik. Elke avond dan hè. Is dit normaal? Nee, 1 GLAS wijn per dag is gezond, maar 1 fles wijn is echt waaaay to much Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 22:53:12 schreef Liset het volgende: [...] Nee, 1 GLAS wijn per dag is gezond, maar 1 fles wijn is echt waaaay to much De Fransen willen je laten geloven dat 1 glas wijn gezond is. In feite is wijn niet meer dan doorgerot druivensap met een smaak die veel mensen waarderen en met enkele gistingsproducten die mogelijk -ondanks de alcohol- een positief effect zouden kunnen hebben. Zo wordt ook wel beweert dat zuivere heroine in combinatie met een ruim budget een gunstige uitwerking zou kunnen hebben vanwege het stressverminderende effect van de drug. Alcohol is alleen een cultuurgegeven omdat het 10.000 jaar geleden is uitgevonden en niet gisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op zaterdag 23 mei 2009 22:41:47 schreef Morphogenesis het volgende: Als je nutteloze topics maakt Nee flauw, als je niet zonder kan denk ik? is me hier nog niet overkomen,maar dat kan veranderen Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Ja; Heb je al gedaan. Samengevoegd: Quote: Op maandag 25 mei 2009 12:30:30 schreef *nath* het volgende: [...] Dat heb ik ook, maar ik luister ook bijna met alles wat ik doe muziek. Ik kan ook heel slecht tegen stilte. Kan ook een vlucht zijn trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 02:49:24 schreef Caesarion het volgende: Even een vraagje,... 1 fles wijn of gemiddeld 8 flesjes bier op een avond drink ik. Elke avond dan hè. Is dit normaal? Dan zou ik toch wat minderen kerel Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Hoort wel bij mijn profiel: Socia(a)l(e) (opleiding) en Kunstzinnigachtig Dubbel alki:S En 'k ga nu nog niet minderen, in de zomervakantie; Nu te stressvol; School lastig, onstabiele tijden op werk, en net weer vrijgezellig. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Juist als je last hebt van stress, onregelmatigheid en lastige perioden op je werk/school is het totaal niet verstandig om veel te gebruiken - gebruiken ja, want alcohol is net zo goed een (hard)drug als bepaalde andere middelen. Sterker, alcohol is waarschijnlijk een stuk gevaarlijker dan veel drugs die op de verboden lijst van harddrugs staan. Samengevoegd: O, wat heeft het profiel 'sociale opleiding' c.q. 'kunstzinnig' er in hemelsnaam mee te maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Bedoel dat het er ook aan ligt in welke milieus je verkeert. Bij deze is het vaak veel geaccepteerder, normaler Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Slechtste smoes ooit. Geaccepteerd staat niet gelijk aan goed. Daarbij ken ik heel veel kunstminnende mensen, mensen die actief zijn in kunstwereld - ik trek 'm breed, die wereld - maar erg antidrugs en anti-alcohol zijn. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? En hoe je erbij komt dat alcoholgebruik geaccepteerder is in het milieu van sociale opleidingen vraag ik me ook af. Je zou dan toch juist beter moeten weten - in bepaalde gevallen, als je bijvoorbeeld te maken krijgt met de gevolgen van alcoholmisbruik. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Quote: Op donderdag 28 mei 2009 18:26:37 schreef Caesarion het volgende: Hoort wel bij mijn profiel: Socia(a)l(e) (opleiding) en Kunstzinnigachtig Dubbel alki:S En 'k ga nu nog niet minderen, in de zomervakantie; Nu te stressvol; School lastig, onstabiele tijden op werk, en net weer vrijgezellig. Wat wordt je excuus in de zomervakantie? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Daar ben ik nog niet over uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten