Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • 7 months later...
  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik kan alleen voor de vestiging Utrecht spreken. Naar wat mij verteld is zijn de andere vestigingen toch wel heel anders.

De lesuren duren nog steeds 45 minuten. Minder lesuitval klopt wel redelijk, maar als ene docent ziek is valt het nog steeds uit natuurlijk. Maar er zijn minder vacatures in elk geval.

Wat nieuw is (naja, ze hebben 't nu een jaar) is dat je 5 uur per week in de studieruimte moet werken en dat moet laten aftekenen. Deze uren zijn onder 'begeleiding' van een docent zodat je uitleg kunt vragen mocht dat nodig zijn. Op deze manier kom je aan het verplichte aantal uren dat je per week les moet hebben (ofzo).

In theorie is het in elk geval zoiets, dacht ik. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar doen ze zeker hard hun best voor. En ook het te laat komen & spijbelen is hard aangepakt. (hoewel ik met dat eerste niet echt gelukkig was aangezien ik altijd nét optijd binnenkwam [lees], maar nu net te laat ben. Hoewel ik er nu wel aan gewend ben en meer op tijd ben. Maar m'n bed blijft erg lekker 's ochtends... knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid