Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Quote: Op donderdag 29 maart 2007 19:13:05 schreef Joëlle het volgende: Ik wil even snel reageren over dat ik denk niet te kunnen aarden op een andere school: dat ligt niet aan de Passie, maar aan hoe ik zelf ben. Ik ben gewoon een lastig persoontje Aaaaahhh... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst 3 november 2007 Zijn er mensen die op deze school zitten die al iets hebben gemerkt van veranderingen in de onderwijstijd? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Hoe bedoel je precies? Extra lestijd ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Quote: Op zondag 04 november 2007 13:09:08 schreef Joëlle het volgende: Hoe bedoel je precies? Extra lestijd ofzo? Verschillende dingen. Minder lesuitval (als dat veel voorkwam) uren die nu 50 minuten ipv 45 (als dat zo was) of een uurtje (of meer) meer les. Voornamelijk kleine dingetjes dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Ik kan alleen voor de vestiging Utrecht spreken. Naar wat mij verteld is zijn de andere vestigingen toch wel heel anders. De lesuren duren nog steeds 45 minuten. Minder lesuitval klopt wel redelijk, maar als ene docent ziek is valt het nog steeds uit natuurlijk. Maar er zijn minder vacatures in elk geval. Wat nieuw is (naja, ze hebben 't nu een jaar) is dat je 5 uur per week in de studieruimte moet werken en dat moet laten aftekenen. Deze uren zijn onder 'begeleiding' van een docent zodat je uitleg kunt vragen mocht dat nodig zijn. Op deze manier kom je aan het verplichte aantal uren dat je per week les moet hebben (ofzo). In theorie is het in elk geval zoiets, dacht ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Mooi om te lezen Joëlle. Dat geeft dus aan dat ze wel serieus omgaan met de op en aanmerkingen van de inspectie. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Daar doen ze zeker hard hun best voor. En ook het te laat komen & spijbelen is hard aangepakt. (hoewel ik met dat eerste niet echt gelukkig was aangezien ik altijd nét optijd binnenkwam [lees], maar nu net te laat ben. Hoewel ik er nu wel aan gewend ben en meer op tijd ben. Maar m'n bed blijft erg lekker 's ochtends... ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten