Spring naar bijdragen

Onderzoek kwetsendheid animatie


Aanbevolen berichten

Quote:

Mijn mening:

Wat is het doel van dit filmpje?

Ik kreeg de boodschap niet dat het ging om humor..

Wellicht om de RKK onderuit te halen..?

Daar dacht ik ook nog even aan maar dat kan het niet zijn.

In het filmpje sterven 'mensen' die geen condoom gebruiken. Katholieken (de echte) gebruiken geen condooms maar hebben ook geen onveilige seks. Die vergelijking zou dus kant noch wal raken.

Ik kan me haast niet voorstellen dat de TS zo naief zou zijn om dat over het hoofd te zien.

Aan de titel te zien doet de TS een onderzoek naar 'kwetsendheid', dus wij zijn de lab-ratten die onderzocht worden op hun reactie op een flauw filmpje.

Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke resultaten van dit onderzoek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Daar dacht ik ook nog even aan maar dat kan het niet zijn.

In het filmpje sterven 'mensen' die geen condoom gebruiken. Katholieken (de echte) gebruiken geen condooms maar hebben ook geen onveilige seks. Die vergelijking zou dus kant noch wal raken.

Ik kan me haast niet voorstellen dat de TS zo naief zou zijn om dat over het hoofd te zien.

Aan de titel te zien doet de TS een onderzoek naar 'kwetsendheid', dus wij zijn de lab-ratten die onderzocht worden op hun reactie op een flauw filmpje.

Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke resultaten van dit onderzoek.

Willen ze goede reacties hebben, idz van heftige kritiek zouden ze het wel wat duidelijker mogen maken.

Doe dan compleet grof ofzo, dan heb je igg veel reacties puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

dusssss, wat een waardeloos filmpje; belabberde graphics, slechte muziek en overgangen en de uitbeelding van de moraal vind ik wel heel erg ver gezocht.

en idd beetje jammer dat er bijna meer aftiteling dan film is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wordt echter graag op goede, scherpe manieren afgezeken, waarbij het ook echt ergens over gáát, dank u. Dit nietszeggende filmpje is een gemiste kans. Volgende keer beter. Tip: neem een voorbeeld aan iemand als Youp van 't Hek. Die kan het wél en weet daarbij nog echt een punt te hebben ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik wordt echter graag op goede, scherpe manieren afgezeken, waarbij het ook echt ergens over gáát, dank u. Dit nietszeggende filmpje is een gemiste kans. Volgende keer beter. Tip: neem een voorbeeld aan iemand als Youp van 't Hek. Die kan het wél en weet daarbij nog echt een punt te hebben ook.

Dit is echt de meest dodelijke kritiek die dit filmpje kon krijgen en ik ben het er volledig mee eens. Dat je fan van Youp van 't Hek bent vergeef ik je daarom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat vinden jullie van het volgende filmpje?

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Alvast hartelijk dank!

Je stelt een vraag, mensen nemen de tijd je filmpje te bekijken en te reageren. Vervolgens laat je niets meer van je horen.

Je wekt bij mij niet de indruk op zoek te zijn naar een serieus gesprek.

Ik heb het niet zo op dergelijke forumbezoekers.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Twee dagen later: Zie je wel, 'ddproductions' is een mietje die iets brult en er geen vervolg aan geeft als de respons niet is wat hij/zij verwacht. Namelijk dat hij/zij met een suf filmpje hier mensen aan het steigeren krijgt.

Slotje?

Nee ik wil nog even trappen.

De sukkel die dit gemaakt heeft is te stom om te begrijpen dat als de ozonlaag verdwijnt de hoeveelheid zuurstof marginaal toeneemt. Ozon word namelijk omgezet in zuurstof bij afbraak. En zonder ozonlaag verdwijnt zuurstof niet. Wel zal er meer straling op de aarde komen waardoor de kans op kanker fiks toeneemt. Maar planten met kanker hebben daar niet zoveel problemen mee als dieren. Dus als de dieren sterven krijg je zelfs nog meer zuurstof. Een condoom over je kop lijkt me niet alleen zinloos: latex laat niet echt zuurstof door. Dus de condoomkoppen stikken na een minuut of wat.

De ironie is dat de RK-en en Mach de aarde zouden beerven volgens dit filmpje. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid