Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Wat vinden jullie van het volgende filmpje? Ik hoor graag wat jullie ervan vinden! Alvast hartelijk dank! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 slechte muzikale overgangen en een onzinnige vergelijking. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 toegegeven, stukken grappiger dan Fitna. Maar komedie van het jaar? Neuh, dat ook nog niet. Maar zoals Barry Stievens al zei: voorrraaal dooorrrrgaaan! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik heb na het zien van dit filmpje mijn kat Humor in laten slapen..... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 ik vind dat schaappie met die ketting best grappig .. voor de rest snap ik het niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 beetje jammer dat er in gevloekt word Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik snap de boodschap niet. Kan je dat even uitleggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 20:09:54 schreef ddproductions het volgende: Wat vinden jullie van het volgende filmpje? Na het zien van dit filmpje zijn Amerikaanse comedies opeens grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 21:32:57 schreef Olorin het volgende: [...] Na het zien van dit filmpje zijn Amerikaanse comedies opeens grappig. Overigens heeft iedereen hier een vrij ongezouten mening Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Mijn mening: Wat is het doel van dit filmpje? Ik kreeg de boodschap niet dat het ging om humor.. Wellicht om de RKK onderuit te halen..? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 22:42:05 schreef Morphogenesis het volgende: Mijn mening: Wat is het doel van dit filmpje? Ik kreeg de boodschap niet dat het ging om humor.. Wellicht om de RKK onderuit te halen..? Daar dacht ik ook nog even aan maar dat kan het niet zijn. In het filmpje sterven 'mensen' die geen condoom gebruiken. Katholieken (de echte) gebruiken geen condooms maar hebben ook geen onveilige seks. Die vergelijking zou dus kant noch wal raken. Ik kan me haast niet voorstellen dat de TS zo naief zou zijn om dat over het hoofd te zien. Aan de titel te zien doet de TS een onderzoek naar 'kwetsendheid', dus wij zijn de lab-ratten die onderzocht worden op hun reactie op een flauw filmpje. Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke resultaten van dit onderzoek. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 23:43:20 schreef Rudibu het volgende: [...] Daar dacht ik ook nog even aan maar dat kan het niet zijn. In het filmpje sterven 'mensen' die geen condoom gebruiken. Katholieken (de echte) gebruiken geen condooms maar hebben ook geen onveilige seks. Die vergelijking zou dus kant noch wal raken. Ik kan me haast niet voorstellen dat de TS zo naief zou zijn om dat over het hoofd te zien. Aan de titel te zien doet de TS een onderzoek naar 'kwetsendheid', dus wij zijn de lab-ratten die onderzocht worden op hun reactie op een flauw filmpje. Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke resultaten van dit onderzoek. Willen ze goede reacties hebben, idz van heftige kritiek zouden ze het wel wat duidelijker mogen maken. Doe dan compleet grof ofzo, dan heb je igg veel reacties Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 22:41:16 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Overigens heeft iedereen hier een vrij ongezouten mening Dat past wel bij het zoutloze filmpje. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 ook een beetje jammer dat de aftiteling al bij 0.53 begint terwijl het filmpje 1.32 lang is.....tja Link naar bericht Deel via andere websites
_Tijn 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 dusssss, wat een waardeloos filmpje; belabberde graphics, slechte muziek en overgangen en de uitbeelding van de moraal vind ik wel heel erg ver gezocht. en idd beetje jammer dat er bijna meer aftiteling dan film is. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Aftiteling duurde wel lang. Voor de rest is het wel komisch; de zoveelste poging om gelovigen af te zeiken. Heerlijk, want het helpt toch niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik wordt echter graag op goede, scherpe manieren afgezeken, waarbij het ook echt ergens over gáát, dank u. Dit nietszeggende filmpje is een gemiste kans. Volgende keer beter. Tip: neem een voorbeeld aan iemand als Youp van 't Hek. Die kan het wél en weet daarbij nog echt een punt te hebben ook. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Quote: Op vrijdag 27 maart 2009 16:35:41 schreef RobertF het volgende: Ik wordt echter graag op goede, scherpe manieren afgezeken, waarbij het ook echt ergens over gáát, dank u. Dit nietszeggende filmpje is een gemiste kans. Volgende keer beter. Tip: neem een voorbeeld aan iemand als Youp van 't Hek. Die kan het wél en weet daarbij nog echt een punt te hebben ook. Dit is echt de meest dodelijke kritiek die dit filmpje kon krijgen en ik ben het er volledig mee eens. Dat je fan van Youp van 't Hek bent vergeef ik je daarom. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 20:09:54 schreef ddproductions het volgende: Wat vinden jullie van het volgende filmpje? Ik hoor graag wat jullie ervan vinden! Alvast hartelijk dank! Je stelt een vraag, mensen nemen de tijd je filmpje te bekijken en te reageren. Vervolgens laat je niets meer van je horen. Je wekt bij mij niet de indruk op zoek te zijn naar een serieus gesprek. Ik heb het niet zo op dergelijke forumbezoekers. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Twee dagen later: Zie je wel, 'ddproductions' is een mietje die iets brult en er geen vervolg aan geeft als de respons niet is wat hij/zij verwacht. Namelijk dat hij/zij met een suf filmpje hier mensen aan het steigeren krijgt. Slotje? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Quote: Op woensdag 01 april 2009 00:50:11 schreef Rudibu het volgende: Twee dagen later: Zie je wel, 'ddproductions' is een mietje die iets brult en er geen vervolg aan geeft als de respons niet is wat hij/zij verwacht. Namelijk dat hij/zij met een suf filmpje hier mensen aan het steigeren krijgt. Slotje? Nee ik wil nog even trappen. De sukkel die dit gemaakt heeft is te stom om te begrijpen dat als de ozonlaag verdwijnt de hoeveelheid zuurstof marginaal toeneemt. Ozon word namelijk omgezet in zuurstof bij afbraak. En zonder ozonlaag verdwijnt zuurstof niet. Wel zal er meer straling op de aarde komen waardoor de kans op kanker fiks toeneemt. Maar planten met kanker hebben daar niet zoveel problemen mee als dieren. Dus als de dieren sterven krijg je zelfs nog meer zuurstof. Een condoom over je kop lijkt me niet alleen zinloos: latex laat niet echt zuurstof door. Dus de condoomkoppen stikken na een minuut of wat. De ironie is dat de RK-en en Mach de aarde zouden beerven volgens dit filmpje. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ik heb volgens mij nog nooit zo'n zinloos filmpje gezien. En geloof me, youtube-en is m'n hobby. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 dit gaat echt nergens over... wat slecht zeg Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten