Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

In Utrecht hebben ze blijkbaar nood aan zulke dagen...

UTRECHT - Dolfinarium Harderwijk heeft op Valentijnsdag het record zoenen verbroken. Maar liefst 3274 stelletjes gaven gehoor aan de oproep van het dierenpark om tegelijkertijd te zoenen bij de ingang van het park.

‘We hebben hiermee een officieel Nederlands record gevestigd’, aldus de woordvoerder. Het vorige officieuze record stond op 1250 zoenende stelletjes. De meeste koppels waren speciaal in het rood gekleed. ‘Iedereen is heel creatief geweest op de vroege zaterdagmorgen; van rode cowboyhoeden tot rode paraplu's droegen de mensen bij zich.’

Om het record te vestigen moest er minstens tien seconden gezoend worden. Daarmee verdienden de stellen bovendien gratis entree tot het Dolfinarium. ‘Die tien seconden waren zo gehaald; de meeste mensen bleven zoenen’, aldus de woordvoerder.

Het park denkt erover om van al dat gezoen een jaarlijkse traditie te maken.

Dus Utrechtenaren volgend jaar 14 feb gaan jullie terug gaan zoenen!

Zoenen op bevel! Kan het nog gekker?Een van 's mensens mooiste natuurlijke uiting van genegenheid wordt ook al ondermijnd!

JOh, het zijn HOllanders, 10 seconden zoenen voor een gratis entree kaartje rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

wil degene die mij een anoniem valentijnskaartje heeft gestuurd op mijn credible-mail me even mailen?

en degene die bij mij thuis een anoniem kaartje in de bus heeft gedaan ook?! excuses dat ik hem zo laat gevonden heb; ik check dat ding nooit..

ehh mij mailen dus.. niet Jipke!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend is er een in de orde van hopeloos en anastasia's wederhelften. Zaterdag gingen we naar een afstudeerfeestje van een vriend van hem. Ik stap in de auto en krijg een doosje chocolaatjes in mijn hand gedrukt: 'ja, die kreeg ik er bij toen ik een boek kocht'.

Maar vrijdag zijn we wel uit eten gegaan in een studentenrestaurant. Voor de tweede keer in onze relatie (1 jr en 2 mnd) puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid