Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Wie ken het niet puh2.gif

link

HET online voetbalmanagerspel in mijn ogen yes.gif

Je hebt een eigen team, eigen (fictieve) spelers en verschillende competities.

Heb er een tijdje niks meer mee gedaan, vandaar dat ik nu in de 9e klasse speel dit seizoen, maar heb me voorgenomen mn cluppie weer uit het dal te slepen!

Heb hattrick supporter aangeschaft, hiermee heb je nog meer opties die het managen alleen maar leuker maken!

Ik kan me herinneren dat er hier mee waren die het spelen, maar weet niet precies meer wie het waren... daarom nu een eigen topic voor alle hattrick-spelers!

Welk team heb je? wat zijn je toekomstplannen enz.!

mijn team:

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Yeah, hier een echte Hattrick-speler. Ik zit nu al jaren in de zesde, maar ik doe er niet heel veel meer aan.

Mijn team-naam: Magister SF

Najah, misschien dat ik komend seizoen weer flink aan de slag ga!

Ik zal je even uitnodigen als we de beker achter ons gelaten hebben knipoog_dicht.gif

@Pius: widegrin.gif

[knip]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Yeah, hier een echte Hattrick-speler. Ik zit nu al jaren in de zesde, maar ik doe er niet heel veel meer aan.

Mijn team-naam: Magister SF

Najah, misschien dat ik komend seizoen weer flink aan de slag ga!

Hoe begin je je eigen clubhouse?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Ik heb vanwege de financiële crisis (engel.gif) een paar dragende spelers moeten verkopen. Heb daar 5 a 6 verdedigers van 17, 18 jaar van gekocht voor een 'prikkie' en die ga ik volop trainen en met grote winst verkopen... misschien hou ik er eentje zelf. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...

Mister L speel je nog steeds hattrick? Ik wel , vorig jaar begonnen, ik zit nu in VIII, sta 2de. Maar ik vraag me af of 3 keer achter elkaar promoveren wel slim is. Heb ook nog niet echt door wanneer je je trainees moet gaan verkopen.

Ik heb er 2 verkocht aan het begin van dit seizoen omdat ik echt geld nodig had om 5 nieuwe talentjes te kopen omdat ik veel te weinig spelers had om te trainen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Mister L speel je nog steeds hattrick? Ik wel , vorig jaar begonnen, ik zit nu in VIII, sta 2de. Maar ik vraag me af of 3 keer achter elkaar promoveren wel slim is. Heb ook nog niet echt door wanneer je je trainees moet gaan verkopen.

Ik heb er 2 verkocht aan het begin van dit seizoen omdat ik echt geld nodig had om 5 nieuwe talentjes te kopen omdat ik veel te weinig spelers had om te trainen.

Sorry ERg laat mn reactie knipoog_dicht.gif

Speel het inderdaad nog steeds!

Nu als 3e geeindigd in de 8e divisie, na vorig jaar gepromoveerd te zijn. Best netjes dus.

Wil natuurlijk nog hoger gaan spelen, maar daar ben ik nu nog niet klaar voor.

Je trainees kan je het beste verkopen als ze 21 zijn. Als ze ouder worden, dan worden ze minder snel beter. Dan gaat het trainen dus wat langzamer. Je kan ze natuurlijk ook nog ff houden en beter laten worden, maar dit gaat dus minder snel dan wanneer ze jonger zijn.

Ik train nu verdedigers. Heb er een aantal van 18, 19 lopen met VERDEDIGEN op formidabel. Nog even doortrainen en ik ben weer een paar miljoen rijker puh2.gif (Hoop ik)

Seizoen nu voorbij. Hoeveelste ben je geworden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben 2de geworden in de VIII , maar met een exact gelijk aantal punten als de nummer 1. We hebben beide 11 wins, 2 draws en 1 loss (de 2 gelijke spelen ook tegen elkaar) Hij heeft iets meer gescoord tegen de 2 bot teams en is de kampioen , maar ik promoveer ook omdat ik een van de beste nummers 2 ben met 35 punten.

Maar VII zal wel zwar worden, ik train ook verdedigen net als jij, en heb een 5 tal 20 jarigen op uitmuntend (1 briljant) en een 5 tal 18-jarigen op goed-uitstekend.

Maar mijn middenveld is erg slecht en mijn aanval bestaat uit een aantal Roy Makaay's (je snapt hem wel, goeie spelers , maar te oud en blessure gevoelig)

Ik moet zeker wel wat verkopen om de nodige versterkingen aan te trekken, de vraag is, wie en hoe.

Wanneer kan je trainees het beste verkopen. Tussen de seizoenen door? Aan het begin van een seizoen? Of juist aan het einde van het seizoen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mijn aanval bestaat uit een aantal Roy Makaay's (je snapt hem wel, goeie spelers , maar te oud en blessure gevoelig)

Dat heb ik met 2 van mijn 3 aanvallers en met 2 van mijn 5 middenvelders puh2.gif

Quote:
Wanneer kan je trainees het beste verkopen. Tussen de seizoenen door? Aan het begin van een seizoen? Of juist aan het einde van het seizoen?

Qua opbrengst maakt het niet zo uit wanneer je het doet. Feit is, zoals ik al eerder aang af dat je trainees zich tot hun 21e makkelijker ontwikkelen dan wanneer ze ouder zijn dan 21..

Ik verkoop ze meestal rond hun 21e, 22e...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb het helemaal gehad met online gaming. Het kost me veel te veel tijd als ik het goed wil doen.

hattrick kost niet meer dan 2 keer 10 minuten per week.

(Je kan natuurlijk to 3 cijfers achter de komma de ideale opstelling gaan uitrekenen, maar dat is weinig zinvol) Als je dat niet doet is het resultaat voor meer dan 99% hetzelfde.


Samengevoegd:

Quote:

Qua opbrengst maakt het niet zo uit wanneer je het doet. Feit is, zoals ik al eerder aang af dat je trainees zich tot hun 21e makkelijker ontwikkelen dan wanneer ze ouder zijn dan 21..

Ik verkoop ze meestal rond hun 21e, 22e...

Ik las juist dat het wél erg uitmaakt (begin seizoen of einde) Omdat op een bepaald moment de hele meute hun team wil versterken en dus de vraag hoger is = hogere prijs. Helaas weet ik niet meer wanneer dat is, begin seizoen klinkt logisch..... maar zeker weten doe ik het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik las juist dat het wél erg uitmaakt (begin seizoen of einde) Omdat op een bepaald moment de hele meute hun team wil versterken en dus de vraag hoger is = hogere prijs. Helaas weet ik niet meer wanneer dat is, begin seizoen klinkt logisch..... maar zeker weten doe ik het niet.

Ah op die manier! Dat zal dan wel of begin of eind seizoen zijn.. Moet je even de transfer lijst in de gaten houden en kijken voor hoeveel ongeveer even goede spelers verkocht worden. Dan kan je het een beetje vergelijken!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid