Spring naar bijdragen

Na den Dood,


Aanbevolen berichten

steek mij maar in de fik.

ik hoef echt niet in een potje te worden verstopt en in een muur te worden gezet.

ik heb ooit met ex-schoonfamilie een boom geplant voor hun overleden vader.

dat noemen ze 'het bos van de toekomst'.

in dat bos-in-wording kunnen mensen een boom laten planten voor een speciale gelegenheid, zoals een geboorte, een overlijden, soms zelfs voor de opstart van een bedrijf.

je kunt een boom uitkiezen, bij de boom komt een bordje te staan met tekst die je zelf uit kiest.

je mag de boom zelf planten.

de eerste 30 jaar wordt hij verzorgd, daarna redt hij het zelf. (de boom dan he clown.gif)

ik wil graag zo'n boom.

het liefst een treurwilg. (mooie boom smile.gif)

strooi mijn as maar uit bij die boom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

steek mij maar in de fik.

ik hoef echt niet in een potje te worden verstopt en in een muur te worden gezet.

ik heb ooit met ex-schoonfamilie een boom geplant voor hun overleden vader.

dat noemen ze 'het bos van de toekomst'.

in dat bos-in-wording kunnen mensen een boom laten planten voor een speciale gelegenheid, zoals een geboorte, een overlijden, soms zelfs voor de opstart van een bedrijf.

je kunt een boom uitkiezen, bij de boom komt een bordje te staan met tekst die je zelf uit kiest.

je mag de boom zelf planten.

de eerste 30 jaar wordt hij verzorgd, daarna redt hij het zelf. (de boom dan he
clown.gif
)

ik wil graag zo'n boom.

het liefst een treurwilg. (mooie boom
smile.gif
)

strooi mijn as maar uit bij die boom.

Mooismile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid