Levi 145 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Quote: Op dinsdag 13 januari 2009 17:09:53 schreef Ds Dre het volgende: De Heer komt spoedig terug. Dat klopt! Dus roep het - al dan niet virtueel - uit van vreugde: De Heer komt! Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 begraven.. voor orgaandonatie heb ik me niet opgegeven. reden is vooral dat ik 'angst' heb wanneer ik doodverklaard word.. ben ergens wat bang dat dat te snel gebeurd omdat ze mn orgaantjes willen.. dus ik laat t over aan mn familie en dierbaren (die daarvan op de hoogte zijn) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 steek mij maar in de fik. ik hoef echt niet in een potje te worden verstopt en in een muur te worden gezet. ik heb ooit met ex-schoonfamilie een boom geplant voor hun overleden vader. dat noemen ze 'het bos van de toekomst'. in dat bos-in-wording kunnen mensen een boom laten planten voor een speciale gelegenheid, zoals een geboorte, een overlijden, soms zelfs voor de opstart van een bedrijf. je kunt een boom uitkiezen, bij de boom komt een bordje te staan met tekst die je zelf uit kiest. je mag de boom zelf planten. de eerste 30 jaar wordt hij verzorgd, daarna redt hij het zelf. (de boom dan he ) ik wil graag zo'n boom. het liefst een treurwilg. (mooie boom ) strooi mijn as maar uit bij die boom. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Quote: Op maandag 16 februari 2009 20:14:04 schreef WonderfulStar het volgende: steek mij maar in de fik. ik hoef echt niet in een potje te worden verstopt en in een muur te worden gezet. ik heb ooit met ex-schoonfamilie een boom geplant voor hun overleden vader. dat noemen ze 'het bos van de toekomst'. in dat bos-in-wording kunnen mensen een boom laten planten voor een speciale gelegenheid, zoals een geboorte, een overlijden, soms zelfs voor de opstart van een bedrijf. je kunt een boom uitkiezen, bij de boom komt een bordje te staan met tekst die je zelf uit kiest. je mag de boom zelf planten. de eerste 30 jaar wordt hij verzorgd, daarna redt hij het zelf. (de boom dan he ) ik wil graag zo'n boom. het liefst een treurwilg. (mooie boom ) strooi mijn as maar uit bij die boom. Mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten