Sacerdos 0 Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 Wordt bij uw in de parochie Epifanie ook groots gevierd;Verschijning van onze Heer Jezus Christus. In de volksmond ook wel Driekoningen genoemd. 6 januari is in de Orthodoxe wereld kerstmis. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst 27 december 2008 7 jan was dat toch? Of is dat dan soms de Orthodoxe kerstnacht dienst? Link naar bericht Deel via andere websites
Ds Dre 0 Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ja. Ik vind het een waardevolle "aanvulling" op de kerkelijke kalander, na kerst en een voor mij weinig zeggend oud- en nieuw. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Admod note: off topic post verwijderd Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Quote: Op zondag 28 december 2008 00:49:56 schreef Sacerdos het volgende: Wordt bij uw in de parochie Epifanie ook groots gevierd; Om geheel ontopic te blijven, nee, bij ons in de kerk wordt het niet gevierd. Maar goed, dat is dan ook een speeltuin en geen Heilige Apostolische en Katholieke Kerk. Hoewel wij onszelf wel zo zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Ds Dre 0 Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Quote: Op zondag 28 december 2008 11:50:46 schreef Machiavelli het volgende: Om geheel ontopic te blijven, nee, bij ons in de kerk wordt het niet gevierd. Maar goed, dat is dan ook een speeltuin en geen Heilige Apostolische en Katholieke Kerk. Ik vind de HAKK eerder op een speeltuin lijken, daarom kom ik er ook zo graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Quote: Op zondag 28 december 2008 12:30:26 schreef Ds Dre het volgende: [...] Ik vind de HAKK eerder op een speeltuin lijken, daarom kom ik er ook zo graag. Het spelen van de kinderen die langs de deuren gaan is wel leuk ja.Maar goed 6 januari een van de liturgische en theologische hoogtepunten van de kerstkring,oftewel de 12 Heilige nachten van Kerstmis. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten