Spring naar bijdragen

Hoe was jij op de basisschool?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Oh dear, dat is in een grijs verleden....nog van aap noot mies

Bij mij ook. Al ben ik natuurlijk véél jonger dan Anastasia knipoog_dicht.gif

In de eerste klas (nu groep 3) mijn eerste communie gedaan. Ik was toen een heel lief kereltje (volgens mijn moeder en ik beschouw haar als een betrouwbare bron in deze)

rudi_017.jpg

Van de tweede klas weet ik eigenlijk alleen nog maar dat ik uit het raam zat te staren, naar een blinde muur van de kerk achter onze school, en zat te dagdromen.

Dromerig ben ik altijd gebleven.

Voor zover ik weet ben ik altijd een onopvallende jongen geweest. Totaal geen buitenbeentje. Wel een beetje een stresskip.

Toen ik 10 jaar was kwam ik in het ziekenhuis terecht met eczeem. Dat zou veroorzaakt worden door spanningen.

Ik kan me nog wel herinneren dat ik met schoolreisjes vaak niet lekker was. Ik had het duidelijk niet zo op activiteiten die niet geheel duidelijk voor me waren.

Verder ben ik, heel lang, stilletjes verliefd geweest op een meisje met lang donker haar, Annemiek de Vries.

Ze was het stilste meisje van de klas.

In de zesde klas nog het heilig vormsel ontvangen, dus dat jaar liep ook gesmeerd.

Daarna werd het minder. Maar dat is de middelbare school en dus offtopic hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid