Nanoe 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Haha, ja ik ken alle liedjes ook nog en als we een maffe bui op de fiets hebben, zingen we die ook nog wel eens Ook al is het een jaar of 6 geleden Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Bij mij is het meer dan tien jaar geleden, sommigen zelfs tegen de twintig jaar, eigenlijk gek dat ik me daar nog zo veel van herinner. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Quote: Op zaterdag 27 december 2008 04:06:00 schreef anastasia het volgende: Oh dear, dat is in een grijs verleden....nog van aap noot mies Bij mij ook. Al ben ik natuurlijk véél jonger dan Anastasia In de eerste klas (nu groep 3) mijn eerste communie gedaan. Ik was toen een heel lief kereltje (volgens mijn moeder en ik beschouw haar als een betrouwbare bron in deze) Van de tweede klas weet ik eigenlijk alleen nog maar dat ik uit het raam zat te staren, naar een blinde muur van de kerk achter onze school, en zat te dagdromen. Dromerig ben ik altijd gebleven. Voor zover ik weet ben ik altijd een onopvallende jongen geweest. Totaal geen buitenbeentje. Wel een beetje een stresskip. Toen ik 10 jaar was kwam ik in het ziekenhuis terecht met eczeem. Dat zou veroorzaakt worden door spanningen. Ik kan me nog wel herinneren dat ik met schoolreisjes vaak niet lekker was. Ik had het duidelijk niet zo op activiteiten die niet geheel duidelijk voor me waren. Verder ben ik, heel lang, stilletjes verliefd geweest op een meisje met lang donker haar, Annemiek de Vries. Ze was het stilste meisje van de klas. In de zesde klas nog het heilig vormsel ontvangen, dus dat jaar liep ook gesmeerd. Daarna werd het minder. Maar dat is de middelbare school en dus offtopic hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Is er eigenlijk een topic 'Hoe was jij op de middelbare school?" Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ik zou mijn communiefoto eens moeten inscannen, die is best lief, met een gebloemd jurkje enzo. (Mijn vormsel vond ik vreselijk, we moesten zo'n wit paterskleed aan, wat haatte ik dat ding. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Jaaaa!!!!! Doen! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Helaasch ligt die foto bij mijn moeder, waar ik net vandaan kom en allicht pas over een week terug heen ga, en tegen dan ben ik het vast al lang en breed vergeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Quote: Op zondag 18 oktober 2009 23:35:25 schreef Iriacynthe het volgende: Helaasch ligt die foto bij mijn moeder, waar ik net vandaan kom en allicht pas over een week terug heen ga, en tegen dan ben ik het vast al lang en breed vergeten. Wij helpen u wel herinneren... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten