Taam 1 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Quote zichzelf even Quote: Op donderdag 11 december 2008 10:29:40 schreef Tamar het volgende: Admod note: terug naar het onderwerp nu Dit is niet het topic waarin we deze discussie voeren Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 - Ja psies. - Tis wat. (mijn vriend dan: 't is zéker wat) - zegmaar - enzo, ofzo, hoezo, veel -zo woorden - Najaaaaaaaaaaaaaah zeg (wanneer ik verontwaardigd ben) - fok in allerlei mogelijke bewoordingen En ik heb nogal wat zinnetjes die zijn overgenomen uit diverse cabaretshows, zoals 'Chapeau, chapeau!' op cynische manier, of 'cabaret, cabaret' als iets grappig is. Ik heb trouwens met verschillende mensen andere gespreksgewoontes. Zo zeg ik bij een vriendin heel vaak 'What the fuck is deze!' en praat ik met mijn oud-huisgenoten ook op een best wel debiele manier Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Dat f woord valt ook redelijk vaak bij mij idd Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: en praat ik met mijn oud-huisgenoten ook op een best wel debiele manier Ik praat ook op een debiele manier met jou oud-huisgenoten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wie niet . Kurt ook in ieder geval, maar wellicht praat Kurt altijd zo Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wellicht zijn die oud-huisgenoten gewoon debiel? (of wat de politiek-correcte uitdrukking tegenwoordig ook is) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 13:22:11 schreef Machiavelli het volgende: Wellicht zijn die oud-huisgenoten gewoon debiel? (of wat de politiek-correcte uitdrukking tegenwoordig ook is) Ze zijn vooral erg hip Of ook wel 'Kinkystiloboem'. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Oke, debiel is inderdaad een correcte beschrijving. Ik heb een hekel aan hipheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 lief, dat zijn ze Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Dat sluit debielheid niet uit. Hipheid wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 - dus.... - "en toen had ik zoiets van WHAH!!" *Rare gezichten trekken en vreemd gebaar maken (meestal tijdens een zelf meegemaakte anekdote). - het is best heftig... (als ik iets heel zielig vind) - "en en en" -metveertienlettergrepenpersecondeneenheleboelvertellenterwij liedereenhetopgeeftomhettevolgen-snelheid - "en ik had zoiets van omgosh" - afkortingen. De meest voorkomende zijn "phk" (potentiele huwelijkskandidaat) en LD (lekker ding). (pfoe, waar gaan mijn gesprekken wel niet over?). verder praat ik graag gemma-glitterig met mijn beste vriendin en als we dan echt melig zijn gaan we knorren bij elke lachbui die we hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 15:03:37 schreef Machiavelli het volgende: Dat sluit debielheid niet uit. Hipheid wel. Het is beter te verkeren met 'pot smoking hippies' dan met een kijfachtige semi/pseudo/cryptoconservatief Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 15:06:36 schreef Harm-Jan het volgende: [...]Het is beter te verkeren met 'pot smoking hippies' dan met een kijfachtige semi/pseudo/cryptoconservatief De reformatorische jeugd is echt losgeslagen Link naar bericht Deel via andere websites
sluimer 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Een tevreden roker is geen onrust stoker. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik articuleer niet altijd even goed, heb nogal weleens een hoge stem, en wil nog weleens extreem hard of juist gedempt praten... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 ik stotter Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Als ik praat in een gezelschap waar ik me niet helemaal thuisvoel ga ik lager praten en daardoor slaat m'n stem over en klinkt het soms alsof ik bijna ga huilen. En als ik in een gezelschap zit waar ik me ook nog eens opgelaten voel giegel ik vreselijk veel. Insidersgesprekken zijn ook altijd leuk. Ik quote vrij vaak een xkcd of questionable-content stripje of een geeky internetuitspraak als het uitkomt. Daarin herkin ik me vooral veel in Iriacynthe En oja: een vriendin van me vloekte nogal veel, dus hebben andere vriendinnen besloten dat we standaard voor elk schuttingwoord 'appel' gebruiken. What the appel? enzo. Hm. Andersnog. Een uitleggende zin beginnen en halverwege vergeten wat ik nou precies wilde zeggen overkomt me ook vrij vaak. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 En je praat Twents (Alhoewel Y erger is) Maar dat is dan ook wel weer cool hoor^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Quote: Op maandag 15 december 2008 19:00:39 schreef annzie het volgende: En je praat Twents (Alhoewel Y erger is ) Maar dat is dan ook wel weer cool hoor^^ Twents is niet cool. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Jewel Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Nee. En jij komt uit Leiden dus kan hier niet objectief over oordelen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Y. is erger en L. is erger. Ik gebruik wel dialectwoorden en -uitdrukkingen (die vrij vaak met Duits overeenkomen ) in m'n normale taal. Ook veel Drentse uitdrukkingen trouwens (daar komen m'n ouders vandaan). Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 wat zijn drentse uitdrukkingen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Quote: Op maandag 15 december 2008 19:01:59 schreef Machiavelli het volgende: [...] Twents is niet cool. Alles wat jij niet snapt is niet cool, maar inderdaad Twents is niet cool het is gewoon Onmeunig Prachtig Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten