Sacerdos 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 21:56:51 schreef AndreasJ het volgende: [...]Ik ben bezig. Ik zal wel laten weten of ik mijn taaltoets haal de volgende tentamenweek. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 de opmerking 'zal mij aan me reet roesten' wordt nog steeds niet altijd gewaardeerd.. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Ook leuk trouwens, de term 'Poedersuikerfijn' om aan te geven dat iets héél erg fijn is zeg maar. Je hebt ook doperwtenfijn, bloemkolenfijn of traktorbandenfijn (van fijn naar totaal niet fijn dus) maar die gebruik ik eigenlijk nooit. 'Ja Hallo!' gebruik ik ook vaak in de verontwaardigde of verbaasde vorm. Ook leuk is het om die zogenaamde 'slang' te vertalen: Wat is er omhoog hond? Ik ben beneden met jou! Ik graaf jou grote tijd en ik heb jouw rug' Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 23:32:19 schreef Nynthe het volgende: Ook leuk trouwens, de term 'Poedersuikerfijn' om aan te geven dat iets héél erg fijn is zeg maar. Dolfijn. En als je iemand groet; haai. Als het helemaal niet fijn is; schelvis. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Ik eindig vaak met "for fak sake". en "dusse" komt ook vaak voor, en "enne" en "ofzo" en " zegmaar", "dusja", enzovoort. Ow ja, "Watte fok" rolt er ook nog wel is uit. Verder praat ik erg snel schijnt. Dus ja.. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 23:43:44 schreef rindert het volgende: Verder praat ik erg snel schijnt. Waarom ben ik toch niet verrast? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 What the fuck zeg ik ook vaak. Sinds ik een Waalse bijna-huisgenote heb is dat trouwens verbasterd naar 'quoi le fuck'. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Ik heb het verbasterd naar 'Fekking', WTF en Fek. Dat sms ik ook, maar dat snapt dan weer niet iedereen Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 21:55:46 schreef AndreasJ het volgende: Hehe, stiltes vul ik altijd op met 'Lekker weertje hè?' Ik had wel iets spectaculairders van je verwacht. Zoiets van: kijk eens wat voor chickie daar voor bij komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik heb ook de neiging om lichtelijk sarcastisch te reageren soms: 'Zeg, weet je dat jij heel lang haar hebt?' * kijkt om en doet verschrikt * Verrek, nou je het zegt! Flauw... Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:06:10 schreef Kluivertnr1 het volgende: [...] Ik had wel iets spectaculairders van je verwacht. Zoiets van: kijk eens wat voor chickie daar voor bij komt. Doet hij ook hoor, stiekem. Andreas is soms zo scherp dat hij bot is Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 21:55:46 schreef AndreasJ het volgende: Hehe, stiltes vul ik altijd op met 'Lekker weertje hè?' Oh jawel!! En ik heb ook wel iets wat ik vaak zeg en wat mensen nogal eens tot zuchten kan brengen. "Taam, wist je trouwens dat" "Nee, maar dat ga je me nu vast vertellen" Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:08:37 schreef Nynthe het volgende: Ik heb ook de neiging om lichtelijk sarcastisch te reageren soms: 'Zeg, weet je dat jij heel lang haar hebt?' * kijkt om en doet verschrikt * Verrek, nou je het zegt! Flauw... Dan moet je toch ook wel een stukkie toneel kunnen spelen. Samengevoegd: Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:09:12 schreef Nynthe het volgende: [...] Doet hij ook hoor, stiekem. Andreas is soms zo scherp dat hij bot is Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Grapje, haha Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 16:01:04 schreef Tamar het volgende: ik heb geen rare gespreksgewoontes || + || Tamar || zegt: grapje, haha || + || Tamar || zegt: oh, dat zeg ik ook vaak ^^ Betrapt Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Briljant, zie zojuist dat Taam en ik hetzelde dachten Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:15:01 schreef Nynthe het volgende: Briljant, zie zojuist dat Taam en ik hetzelde dachten Iig teken dat jullie hersens hebben en geen zaagsel. Euh, ik zwijg geloof ik maar eventjes. Nogal in een lachbui. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 || + || Tamar || zegt: we zijn gewoon dik de hip || + || Tamar || zegt: oh, dat zeg ik ook vaak geloof ik || + || Tamar || zegt: sjonge jonge || + || Tamar || zegt: oh... dat ook Nynthe zegt: 'dik de hip' daar heb ik jou mee besmet! || + || Tamar || zegt: ja...verdorie Nynthe zegt: verdorie, kom erachter dat ik dat woord ook echt heel vaak zeg Nynthe zegt: || + || Tamar || zegt: dat komt dan weer bij mij vandaan Nynthe zegt: ja jeumig Nynthe zegt: jaaaa, dat zeg jij ook! Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:20:28 schreef Tamar het volgende: || + || Tamar || zegt: we zijn gewoon dik de hip || + || Tamar || zegt: oh, dat zeg ik ook vaak geloof ik || + || Tamar || zegt: sjonge jonge || + || Tamar || zegt: oh... dat ook Nynthe zegt: 'dik de hip' daar heb ik jou mee besmet! || + || Tamar || zegt: ja...verdorie Nynthe zegt: verdorie, kom erachter dat ik dat woord ook echt heel vaak zeg Nynthe zegt: || + || Tamar || zegt: dat komt dan weer bij mij vandaan Nynthe zegt: ja jeumig Nynthe zegt: jaaaa, dat zeg jij ook! Geef het maar toe, jullie zijn een tweeling. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik herinner me toen een meeting in Zwolle waarin Tamar en ik diep in gesprek waren met elkaar. Mensen vonden ons toen vooral eng volgens mij Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:26:24 schreef Nynthe het volgende: Ik herinner me toen een meeting in Zwolle waarin Tamar en ik diep in gesprek waren met elkaar. Mensen vonden ons toen vooral eng volgens mij De reactie hierop: Nynthe zegt: wij zijn een stel mutsen, gezellig! Nynthe zegt: toen ik zwolle, in de dokter Nynthe zegt: wij schijnen heel druk te zijn geweest toen enzo || + || Tamar || zegt: wij zijn nooit druk || + || Tamar || zegt: tss! Nynthe zegt: Wij? Nynthe zegt: Absoluut out of the question || + || Tamar || zegt: kom op zeg, hoe kom je erbij Nynthe zegt: niet, het idee komt niet eens in me op! Nynthe zegt: Wat denk je? Zouden we teveel met elkaar omgaan? || + || Tamar || zegt: wat denken ze wel niet zeg Nynthe zegt: Wij zijn gewoon mastercool samen || + || Tamar || zegt: overigens, wij samen = rare gespreksgewoontes Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:26:24 schreef Nynthe het volgende: Ik herinner me toen een meeting in Zwolle waarin Tamar en ik diep in gesprek waren met elkaar. Mensen vonden ons toen vooral eng volgens mij Door het rare gesprek, de rare gespreksgewoontes of door nog wat anders? Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Het gesprek was volgens mij nog heel serieus hoor. We waren met iemand aan het praten over het geloof. Maar als we eenmaal op dreef zijn in een gesprek praten we allebei veel sneller, harder, maken we halve zinnen die de ander afmaakt, praten we door elkaar, lachen dan heel hard en ook veel veel bewegingen met de handen. Oiojoi, dat Wonderfulstar nog steeds met ons durft af te spreken zeg! * kusje voor WS omdat ze zo moedig is * Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Admod note: Offtopic discussie over A(B)N weggehaald. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 'Het is wat.' Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten