Olorin 155 Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 22:48:44 schreef Casper het volgende: Ik rijdt zelf motor en ben benieuwd of er mensen hier zijn met dezelfde hobby? Zo ja wat rij je? Hopelijk is hier animo voor Ik heb er geen rijbewijs voor. Ben maar een arme student (kan ook geen motor betalen en zonder rijbewijs heb je er weinig aan) Maar het lijkt me best leuk om te kunnen motor rijden. Link naar bericht Deel via andere websites
Casper 0 Geplaatst 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ik ben zelf ook student. Zelf ben ik gezegend met een dik betaalde stage het is niet goedkoop inderdaad, het rijbewijs is al niet goedkoop. Motor kleding een motor en het onderhoudt kosten ook geld. Toch is het wel een goedkoper vervoer als auto rijden. maarja daar heb je nog niks aan als arme student Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 mannen met motors zijn hubbahubba.. maar ooit wil ik er zelf ook eentje.. een grote stoere Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 11:32:16 schreef Propje het volgende: mannen met motors zijn hubbahubba.. maar ooit wil ik er zelf ook eentje.. een grote stoere man met motor of motor? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Ik heb een motor altijd maar een soort mislukte auto gevonden. Een soort opgeblazen fiets. Nee, het nut ontgaat me een beetje. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op zondag 07 december 2008 21:08:22 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Ik rij geen motor, maar heb wel een hekel aan het idiote gedrag van veel motorrijders. Telt dat ook? Troost je met de gedachte dat er nog veel meer idiote autorijders zijn dan idiote motorrijders. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 motorrijden is mij te gevaarlijk \Niks voor mij, denk dat ik me te kwetsbaar voel Link naar bericht Deel via andere websites
Casper 0 Geplaatst 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Motor rijden is inderdaad gevaarlijk, maar ik denk dat dat het juist leuker maakt. En als je niet op een motor durft te stappen omdat je echt denk dat je ongelukken krijgt moet je het ook niet gaan proberen. Volgens mij is dat geen goede combo maar het is echt niet ZO gevaarlijk als sommige mensen beweren. Je kun zelf bepalen hoe ver je wilt gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 13:24:36 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: [...] man met motor of motor? beide wel eigelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 17:56:15 schreef Casper het volgende: Motor rijden is inderdaad gevaarlijk, maar ik denk dat dat het juist leuker maakt. En als je niet op een motor durft te stappen omdat je echt denk dat je ongelukken krijgt moet je het ook niet gaan proberen. Volgens mij is dat geen goede combo maar het is echt niet ZO gevaarlijk als sommige mensen beweren. Je kun zelf bepalen hoe ver je wilt gaan. Het idee dat je met maar 2 wielen op de weg zit en toch ( of beter gezegd juist ) zo'n enorme snelheid kan maken, maakt het gevoel voor mensen toch wel angstig. Of misschien is het angstige gevoel wel dat je veel sneller uit je evenwicht gehaald kan worden, dan bv. met een auto. Ik ga ook nooit mijn motor rijbewijs halen. Ik heb het 1 ) niet nodig en 2 ) een auto kent veel meer ruimte. Maar goed, mensen met een motor doen het vaak om de snelheid eens goed uit te testen. Of beter gezegd, om zo voorzichtig mogelijk door alle auto's heen te 'glijden' Link naar bericht Deel via andere websites
Casper 0 Geplaatst 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 ja kan idd snel uit evenwicht gehaald worden, het hele rijden gaat met het verplaatsen van je evenwicht. Je kan ook niet een twee drie stoppen of uitwijken als je niet recht op zit. Als je een lijn gepakt hebt voor een bocht en die volgt en stel iemand kom opeens de weg op of snijdt je af, dan heb je een groot probleem. Omdat als je in een bocht hangt niet vol in de rem kan knijpen.je moet eerst rechtop gaan met je motor, wat meestal resulteerd dat je op de verkeerde weghelft of in de berm terecht komt en dan kun je wel vol remmen.Maar dan heb je een ander probleem Met de auto heb je dit probleem niet. Daarom word er met les geloof ik zo hard ingestampt dat je ver vooruit kijkt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op maandag 08 december 2008 00:10:53 schreef Casper het volgende: overgins is het wettelijk toegestaan om voor een motor rijder door het midden van de file te rijden. Wel vervelend dat 'de motorrijder' meer dan eens vindt dat er al file is bij 120+ km per uur Afgelopen week werd ik ingehaald door zowel een auto als een motor, tegelijk. De auto op de linkerweghelf, de motor tussen de 2 auto's. Zelf heb ik een aantal jaren geleden bijna m'n rijbewijs gehaald maar door omstandigheden ben ik toen gestopt. Ik heb dan ook al 1 goed voornemen voor 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Dan moet je vlot worden, 2008 is bijna af. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Ik hoop ook nog eens m`n motorrijbewijs te halen. Op zich heb ik er het geld wel voor maar niet echt de tijd. Met een vriendin hadden we afgesproken in augustus te gaan beginnen, toen werd dat oktober omdat ik m`n autokeuring had, toen ging was ik bezig met plannen voor verhuizing, dus werd het weer uitgesteld en nu gaan we allebei ergens anders heen verhuizen dus wordt het waarschijnlijk helemaal niet meer samen lessen. Naja, ik zie het wel, maar ik hoop dat ik ooit wel me motorrijbewijs haal Link naar bericht Deel via andere websites
Casper 0 Geplaatst 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 11:45:33 schreef JoostG het volgende: [...] Wel vervelend dat 'de motorrijder' meer dan eens vindt dat er al file is bij 120+ km per uur Afgelopen week werd ik ingehaald door zowel een auto als een motor, tegelijk. De auto op de linkerweghelf, de motor tussen de 2 auto's. Zelf heb ik een aantal jaren geleden bijna m'n rijbewijs gehaald maar door omstandigheden ben ik toen gestopt. Ik heb dan ook al 1 goed voornemen voor 2008 Er zitten overal gekken tussen Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Jah, zo snel mogelijk Al moet ik eerst 18 worden En dan eerst m'n autorijbewijs halen. Mijn vader is sinds z'n studententijd helemaal motorgek, en ik ben opgegroeid met een motor die het niet meer deed in de tuin waar we op mochten spelen. Sinds een paar jaar heeft m'n vader weer een motor, en af en toe neemt hij een van ons achterop. Leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten