BookerT 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 ik ben een groot liefhbber van The Clash, The Ramones, Social Distortion, Minor Threat en bewonderaar van de postpunk explosie eind jaren 70 met voortreffelijke bands als The Cure, Joy Division, en Echo And The Bunnymen...voor darkwave en aanverwanten is er al een topic, maar ik wil in dit topic aandacht voor punk en postpunk/new wave laatste aanschaf in dit genre: The police-Outlandos d'Amour....hoewel Sting klinkt alsof hij expres te kleine onderbroeken aandoet vind ik het een leuke cd, vooral de reggae achtige arrangementen.....ik geloof dat er hier wel wat kenners rondlopen, heb The singles van The Clash, maar wat is nou een goed studioalbum van deze heren.... (als dit topic niet mag zie ik dat dan wel) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Quote: Op vrijdag 05 december 2008 23:43:45 schreef Cornelius van Wijck het volgende: het is een beetje flauw natuurlijk, maar toch: London Calling moet je gewoon hebben. Amen. Dead Kennedy's link en Crass link mogen niet in je lijstje missen Booker. Link naar bericht Deel via andere websites
Casper 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 nofx? The cure is wel vet trouwens. heb verder helemaal niks met punk Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Geheel onverwachts: Ik heb er wel wat mee, met punk achtig spul. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 00:09:06 schreef Olorin het volgende: Geheel onverwachts: Ik heb er wel wat mee, met punk achtig spul. *geshockeerd is* Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Ik vind dit ook wel een band met het oude-school geluid: link XLooking ForwardX. Ja een christelijke band Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Quote: Op vrijdag 05 december 2008 23:43:45 schreef Cornelius van Wijck het volgende: het is een beetje flauw natuurlijk, maar toch: London Calling moet je gewoon hebben. En Rattus Norvegicus van de Stranglers. Daar houdt het wel zo'n beetje mee op. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 00:30:12 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Dead Kennedy's inderdaad. En als je toch in de buurt zoekt, denk eens aan Black Flag, Sonic Youth, en Big Black. Henry Rollins Band! Samengevoegd: Heb hier nog een LP staan van 'Nobody Special' een vroege christelijke punker. Laten we vooral de 'No Longer Music' band niet vergeten, van Steiger 14. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Birthday Party Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Oh, the Clash! <3 Verder ook nogal een liefhebber van Siouxsie, Ramones, the Cure, Sex Gang Children, en nog wat (jej, dit topic brengt mij in de mood voor het (post)punk- en new wave-feestje waar ik vanavond heen ga ). Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Di-rect Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hoewel Ramones ver van voor mijn tijd is, is blitzkrieg bob het eerste punknummer wat ik ooit hoorde. Toen was ik een flink stuk jonger dan ik nu ben en wist niet wat voor muziek dat was. Ik weet nog iig dat ik het erg vet vond klinken. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 16:35:14 schreef MarinusCopy het volgende: Di-rect nee... good charlotte, dat is pas punk! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Ik ben alleen maar bekend met hardcore punk en crust punk hier en daar. Ook wel wat grindcore die echt neigt naar de punk kant. Mag dat ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 23:13:51 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] sorry, men moet streng zijn! Hardcore punk mag ook, want: Quote: Op zaterdag 06 december 2008 00:30:12 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Black Flag En de TS: Quote: Op vrijdag 05 december 2008 23:42:19 schreef BookerT het volgende: Minor Threat Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Zijn de Melvins ook punk? Zo ja, dan is dat mijn favoriete punkband. Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 One Bad Pig, christelijke punkband Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Hmmm, dan ken ik alleen de Toy Dolls. En dan alleen van Nelly The Elephant . Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 23:21:56 schreef The Black Mathematician het volgende: Zijn de Melvins ook punk? Zo ja, dan is dat mijn favoriete punkband. Da's toch stonerdoom/rock? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 23:24:43 schreef JosM het volgende: One Bad Pig, christelijke punkband Hebben een verdienstelijk duet gedaan met Johnny Cash: Man In Black Electropunk: Robots In Disguise link , ook leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 23:26:40 schreef AndreasJ het volgende: Hmmm, dan ken ik alleen de Toy Dolls. En dan alleen van Nelly The Elephant . Oh, leuk liedje! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten