Mister_L 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 01:08:53 schreef Kluivertnr1 het volgende: [...] Rummikub. Hoe oud bestaat dat spel al? Hoe oud is dat spel of Hoe lang bestaat dat spel al Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Voor de console Mario Bross, duckhunt en Zelda Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Volgens mij hebben wij nog een super nintento (die heb ik nog aan mijn broertje gegeven, kheb spijt als haren op mijn hoofd) En supaplex natuurlijk. Laatst wilde ik het weer eens spelen, maar ik had geen idee meer hoe het heette. Met mijn vader erover gehad enzo, en toen kon hij nog net verzinnen dat die gekleurde dingen die je moet eten infotrons heten. Gegoogled, en nu heb ik megaplex op mijn comp! Is het zelfde als supaplex, alleen dan XP en Vista compatible. Volgens mijn moeder was ik er vroeger ook heel goed, maar daar merk ik nu niets meer van ik kom niet verder dan level 10 ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Lufia! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Met gratis software zoals 'dosbox' kun je vrijwel alle oude dos spelletjes nog spelen. Kennen hier nog mensen games als 'curse of Monkey island' en 'day of the tentacle'? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Heb laatst 'The Day of the Tentacle' nog op mijn iPod gespeeld (emulator voor alle lucasarts point and click adventures).. blijft leuk. Vroeger was ik trouwens wel helemaal fan van Commander Keen; Civilization; Duke Nukem 1; whaa.. nostalgie.. vroeger op onze Olivetti 286 link Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 12:11:53 schreef Olorin het volgende: Voor de console Mario Bross, duckhunt en Zelda En Link! Ik vond Mario Bros 2 trouwens leuker als 1 en 3, maar die lijkt een beetje vergeten. En Stunts op de PC! Doodzonde dat ik die nergens meer tegenkom... Die kon je ook nog op een 286 spelen. Ik kan me ook nog wel spelletjes herinneren voor op de MSX, met zo'n datarecorder. Dat ging over een pinguin, van Konami. Maar m'n geheugen laat me een beetje in de steek. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Plaatjes, yeah! Zelda Prince of persia Wolvenstein 3d Mario bros Duck hunt Dune 2 (mijn eerste 'stratagy game', als ik schaken niet meetel. Was van voor C&C) Duke Nukem 3D Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 06 december 2008 12:45:30 schreef Pius_XII het volgende: En Stunts op de PC! Doodzonde dat ik die nergens meer tegenkom... Die kon je ook nog op een 286 spelen. Geweldig! had ik op de 486. Leuk om die wegen enzo zelf te bouwen. Ik vond zelf persoonlijk mario 1 en 3 leuker dan 2, omdat die twee delen meer hoe mario hoort te zijn zitten. Mario 2 valt er een beetje buiten, als ik het vergelijk met de mario land en de world series. Ook vergelijken met de andere twee bros delen. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Werkt dat Dosbox trouwens goed op de Mac? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Zou ik niet weten, ik gebruik het alleen op de pc, ik heb geen mac. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 12:48:41 schreef Olorin het volgende: Wolvenstein 3d 'Mein leben!' Quote: Geweldig! had ik op de 486. Leuk om die wegen enzo zelf te bouwen. Ik vond zelf persoonlijk mario 1 en 3 leuker dan 2, omdat die twee delen meer hoe mario hoort te zijn zitten. Mario 2 valt er een beetje buiten, als ik het vergelijk met de mario land en de world series. Ook vergelijken met de andere twee bros delen. Het was ook gewoon een ander soort spel, maar het had z'n eigen charme. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Commander Keen en Prince of Persia waren idd ook hele lekkere spelletjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 13:00:23 schreef Pius_XII het volgende: [...]'Mein leben!' En in episode 3 moest je tegen hitler vechten die in een robot zat. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Nu bedenk ik me ineens een ander schitterend spel: Paganitzu. En nog maar een plaatje: Annzie, bedankt voor de Windows-versie van Supaplex. Of je nu 18, 24 of 30 ben, Supaplex blijft mooi om te doen. Voor de mensen die niet weten hoe het spel er uit ziet: Annzie, is dat Megaplex helemaal hetzelfde als Supaplex of verschilt het toch nog iets? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Paganitzu jaaa.. met spinnen en diamanten en jaa.. gewoon jaa.. =] haha. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 En nog wat retro games uit het dos tijdperk: Lost vikings Prehistorik Warcraft 1 C&C 1 C&C red alert 1 Best goedkoop spel trouwens, ze hebben best een hoop van C&C lopen hergebruiken. Maar verder wel een leuk spel. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Quote: Op zaterdag 06 december 2008 13:17:05 schreef PascalPas het volgende: Paganitzu jaaa.. met spinnen en diamanten en jaa.. gewoon jaa.. =] haha. Idd, dat spel verveelt gewoon nooit. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Ik heb toen ik klein was ook een dos computer gehad, en speelde daar vooral terminal velocity op Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Jeeee; het werkt perfect. Beste. Duke. Ever. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 En charlie de eend? Kent iemand die? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Charlie de Eend! Supaplex! Jeetje, en ik maar denken dat ik vrijwel de enige was die die spelletjes kende! Wat een prachtig topic is dit trouwens, met heerlijke screenshots. Feest van herkenning! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Tetris Super Mario World Sonic Street Fighter II Doom Prince of Persia (de échte dus) Commander Keen Wolfenstein 3D Donkey Kong Lemmings Ecco the Dolphin II Mario Kart Zucht... Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Dune 1 Warcraft II Lufia Pokémon Harvest Moon Police Quest Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten