Spring naar bijdragen

Vrouwen letten minder op uiterlijke schoonheid dan mannen.  

  1. 1. Vrouwen letten minder op uiterlijke schoonheid dan mannen.

    • Ja
      8
    • Nee
      2
    • Weet niet
      1
    • Wat generaliserend!
      5


Aanbevolen berichten

kijken vrouwen naar uiterlijk? Ik heb niet het idee dat ik woest aantrekkelijk ben, maar aangezien meer getrouwde mannen dat niet zijn, schijnt er toch nog een beetje hoop aan de horizon. Ik heb het idee dat sommige vrouwen beweren niet naar uiterlijk te kijken, terwijl dit volgens mij helemaal niet klopt.

Ik zou wel van vrouwen willen weten of ze op uiterlijk letten(verwacht antwoord; ja) en waarop ze dan letten. Ik ga ook een lekker ongenuanceerde stelling er in gooien, want daar houd ik van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tuurlijk kijken vrouwen naar het uiterlijk smile.gif

Alleen het uiterlijk is voor mij niet doorslaggevend. Ik hoop toch echt meer op het innerlijk te vallen als op het uiterlijk.

Er verzorgd uitzien, is sowieso heel belangrijk. Daarnaast heb ik een zwak voor ogen.

Maar verliefde vrouwen schijnen de neiging te hebben om de man waar ze verliefd op zijn helemaal geweldig te vinden, in ieder geval heel erg aantrekkelijk.

Maar ik denk wel dat vrouwen minder visueel zijn ingesteld dan mannen ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik val op mollige vrouwen
bloos.gif
Dat mag je niet hardop meer zeggen tegenwoordig maar ik doe het lekker toch! Er gaat niks boven een negerin met heerlijk grote dijen en dito achterwerk....
bloos.gif

Naar het schijnt ben je niet de enige smile.gif

Quote:
Maar het gaat natuurlijk om het innerlijk
puh2.gif
Of nou ja een goede combinatie van beiden...

Ik denk het wel ja smile.gif, ik hoop het iig en bij mij is het denk ik ook wel zo, maar ik ben dan ook niet zo goed in "oppervlakkig".

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hou totaal niet van magere vrouwen, magere vrouwen moeten bij mij echt meer hun best doen puh2.gif

Nee maar even serieus, natuurlijk kan ik ook op een magere dame vallen, als ze het juiste persoon op het juiste moment is val ik zelfs op blond...als haar innerlijk me aanstaat tenminste...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natuurlijk kijken vrouwen ook naar uiterlijk. Het punt ligt 'm in ieders afzonderlijke perceptie van schoonheid. Niet iedereen gaat voor het standaardmodel, zeg maar. Ik denk wel dat vrouwen meer waarde hechten aan het innerlijk dan mannen. Dat denk ik dus hè, ik weet niet of het zo is.

Ik kijk zelf wel naar uiterlijk. Maar dat wil niet zeggen dat ik alleen het volgens de media 'mooie' ook mooi vind. Een jongen moet iets aparts hebben, dat trekt mijn aandacht. En ik heb zeker jongens leuk gevonden waar een ander niks aan zou vinden. Schoonheid is voor een groot deel subjectief!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ja vrouwen letten minder op uiterlijk dan mannen, dat is geen stelling om over te discussiëren .. gewoon een feit. Alleen nu vrouwen zo zelfstandig zijn is een rijke man niet zo nodig meer, en wordt het uiterlijk wel steeds belangrijker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vroeger had je een man nodig omdat je anders niet kon overleven, iemand moest dat brood op de plank brengen. Dus had je een man nodig die goed voor je kan zorgen, uiterlijk was veel minder belangrijk. Tegenwoordig kunnen vrouwen prima voor zichzelf zorgen en is uiterlijk dus een luxe-"eis" geworden.

Maar toch denk ik dat dat nog steeds veel minder als bij mannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ook vroeger hadden de vrouwen geen man nodig de toen slimme vrouwen werden Begijnen of non en dat waren niet de eersten de besten.

Het Begijnen tijdperk is nog niet voorbij in Vlaanderen leeft er nog een Begijn dus is er nog een werkend Begijnhof.

Lijkt me niet heel erg ontopic, het gaat erom of vrouwen op uiterlijk vallen of niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrouwen zijn erg pragmatisch, dat uiterlijk daar is een heleboel aan te doen puh2.gif Een andere bril, een ander kapsel en even naar een goede kledingwinkel. Mannen hebben i.h.a. weinig geduld met hun uiterlijk puh2.gif

Dus dat uiterlijk wordt al dan niet bewust geregistreerd en al dan niet bewust is het potentieel tot verandering metteen al meegenomen. Een man die er niet uitziet opknappen, Heeeerlijk puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Dus volgens jou letten vrouwen er tegenwoordig meer op dan vroeger?

Nee niet volgens mij, heb ik ergens gelezen.. smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

Vrouwen zijn erg pragmatisch, dat uiterlijk daar is een heleboel aan te doen
puh2.gif
Een andere bril, een ander kapsel en even naar een goede kledingwinkel. Mannen hebben i.h.a. weinig geduld met hun uiterlijk
puh2.gif

Dus dat uiterlijk wordt al dan niet bewust geregistreerd en al dan niet bewust is het potentieel tot verandering metteen al meegenomen. Een man die er niet uitziet opknappen, Heeeerlijk
puh2.gif

haha ja precies.. er is altijd wel wat aan te doen. Maar een man met een goede kledingsmaak van zichzelf vind ik ook wel heel aantrekkelijk hoor! big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vrouwen zijn erg pragmatisch, dat uiterlijk daar is een heleboel aan te doen
puh2.gif
Een andere bril, een ander kapsel en even naar een goede kledingwinkel. Mannen hebben i.h.a. weinig geduld met hun uiterlijk
puh2.gif

Dus dat uiterlijk wordt al dan niet bewust geregistreerd en al dan niet bewust is het potentieel tot verandering metteen al meegenomen. Een man die er niet uitziet opknappen, Heeeerlijk
puh2.gif

Dus de man zijn uiterlijk veranderen wat hij niet wil,echt een vrouwenkwaal altijd maar een man willen veranderen dus geen respect,geen wonder dat een man naar een vrouw op zoek gaat die hem laat zijn wat hij is,en zo,n vrouw juist op dat uiterlijk valt wat die man man maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dus de man zijn uiterlijk veranderen wat hij niet wil,echt een vrouwenkwaal altijd maar een man willen veranderen dus geen respect,geen wonder dat een man naar een vrouw op zoek gaat die hem laat zijn wat hij is,en zo,n vrouw juist op dat uiterlijk valt wat die man man maakt.

een man veranderen is niet hetzelfde als hem eens fatsoenlijk aan te kleden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vrouwen zijn erg pragmatisch, dat uiterlijk daar is een heleboel aan te doen
puh2.gif
Een andere bril, een ander kapsel en even naar een goede kledingwinkel. Mannen hebben i.h.a. weinig geduld met hun uiterlijk
puh2.gif

Dus dat uiterlijk wordt al dan niet bewust geregistreerd en al dan niet bewust is het potentieel tot verandering metteen al meegenomen. Een man die er niet uitziet opknappen, Heeeerlijk
puh2.gif

Waarom hebben vrouwen toch zo'n hekel aan witte sokken?bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

kijken naar uiterlijk is toch iets anders dan het belangrijk vinden.

tuurlijk, ik kijk ook wel eens. ik zie (al is het niet vaak) ook wel eens iemand waarvan ik denk 'goh, ziet er leuk uit/schattig koppie/leuk haar widegrin.gif'

maar ik vind het niet belangrijk.

t zal mij aan mn reet roesten hoe iemand er uit ziet, ik kan nog verliefd worden op de hulk, als zijn karakter me aan zou spreken.

ik vind t zo'n onzin.. dat hele uiterlijkhedengedoe...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

kijken naar uiterlijk is toch iets anders dan het belangrijk vinden.

tuurlijk, ik kijk ook wel eens. ik zie (al is het niet vaak) ook wel eens iemand waarvan ik denk 'goh, ziet er leuk uit/schattig koppie/leuk haar
widegrin.gif
'

maar ik vind het niet belangrijk.

t zal mij aan mn reet roesten hoe iemand er uit ziet, ik kan nog verliefd worden op de hulk, als zijn karakter me aan zou spreken.

ik vind t zo'n onzin.. dat hele uiterlijkhedengedoe...

Je bent een verademing HULDE flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is algemeen geweten dat ik een zeer gezond oog heb voor mannelijk schoon. Maar ach, het blijft uiteindelijk maar uiterlijk, verliefd worden op iemand gebeurt om een hoop andere redenen. Mijn geweldige vriendje is eerlijk gezegd een heel gewone jongen die ik al ken sinds m'n zestiende en nooit uitgesproken knap (of lelijk) heb gevonden, maar ik ben zo gek op hem dat ik hem nu gewoon onweerstaanbaar vind. Liefde, 't is toch iets vreemds.

(Ok, dat en de bakkebaarden. bloos.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid