Olorin 155 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 11:13:03 schreef Dubito het volgende: Ik ben trouwens benieuwd hoe dhr Knevel hier zelf over denkt, weet iemand dat. Zover ik weet zit hij redelijk op één lijn met Dekker. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Niet helemaal. Dekker gelooft geloof ik niet dat God het evolutieproces actief stuurt, terwijl Knevel dat wel gelooft. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Zou kunnen. Knevel is volgens mij mee gegroeid. Ik weet niet waar die dan nu zit. Ik dacht dat die op één lijn met Dekker zat, maar jij zou ook gelijk kunnen hebben idd. Dekker gelooft, als ik hem goed begrijp, dat evolutie an sich een beschrijving is van Gods scheppingsplan. Net zoiets als (een zelf verzonnen voorbeeldje, niet van Dekker gehoord) dat ieder mens door God geschapen is, ook al is iemand bij geboorte (voor een groot deel) een product van zijn genen die hij/zij weer van de ouders heeft gekregen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten