Borkdude 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Heeft iemand al ervaring met deze studiebijbel? Is het wat? link Groet, Michiel Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ik heb er geen ervaring mee, maar gezien de kritiek die hierop geleverd is en op de NBV in het algemeen zal ik er waarschijnlijk ook weinig ervaring mee krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Heb je de promotiefolder gezien? Die zag er wel goed uit, maar ik heb hem niet Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 19 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Quote: Op woensdag 19 november 2008 19:30:14 schreef Machiavelli het volgende: Ik heb er geen ervaring mee, maar gezien de kritiek die hierop geleverd is en op de NBV in het algemeen zal ik er waarschijnlijk ook weinig ervaring mee krijgen. Wat voor kritiek doel je in het bijzonder op? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Quote: Op woensdag 19 november 2008 19:30:14 schreef Machiavelli het volgende: Ik heb er geen ervaring mee, maar gezien de kritiek die hierop geleverd is en op de NBV in het algemeen zal ik er waarschijnlijk ook weinig ervaring mee krijgen. Dat het NBV is, is inderdaad wel een beetje jammer, maar in de confesioneel stond een redelijk positieve recensie Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Het aardige van deze uitgave, is dat je wel inzicht krijgt in de vertaalkeuzes geloof ik. Ik heb getwijfeld of ik het zou kopen of niet, maar voor mij is het net teveel tussen servet en tafellaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 28 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Inmiddels ben ik met de Online Bijbel in zee gegaan (link: http://www.onlinebible.org/html/dut/index.htm). Dat werd me als (betaalbaar, veel vertalingen, veel commentaren) alternatief aangeraden. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Is een digitaal iets. Wel wat anders dan die studie bijbel (wat een boek is). Online bijbel is wel een mooi programma. Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 28 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Dat klopt, voordeel is dat als ik een netbook (minilaptop, subnotebook) koop het altijd bij me kan hebben . Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Je kunt dan net zo goed eSword gebruiken Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Quote: Op zaterdag 29 november 2008 20:22:00 schreef Harm-Jan het volgende: Je kunt dan net zo goed eSword gebruiken Ik zie alleen de king James staan. Zijn er ook andere vertalingen voor dit programma beschikbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten