Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Vorige keer was m'n eerste date wel echt heel leuk. Hij was vooral heel leuk, maargoed, dat wist ik ook niet van te voren. We gingen naar het strand, ik heb m wat dingetjes van Scheveningen laten zien, en er was toen ook een groot beacvolleybaltournooi. Dat was wel ideaal, je kon lekker over het strand en het havenhoofd wandelen, ondertussen ook kijken, daarna een hele tijd bij 1 van de strandtenten gezeten, en daarna uit eten gegaan. Was echt perfect!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

M'n eerste eerste date was een wandeling, m'n laatste keer een eerste date was ook een wandeling. Prima manier om de rust te nemen de ander te leren kennen en als je even niet weet te praten, kijk je gewoon wat om je heen naar de natuur - is minder geforceerd dan aan een tafeltje in een café even niets te zeggen weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben eigenlijk een beetje benieuwd of jullie tips /hebben om te gaan doen op een eerste date.[/ .

Wat zijn jullie beste ervaringen? Hapje eten e

daarna naar de bios? Of veel origineler
;-)
?

Het ligt eraan hoe goed je elkaar al kent, wat je leuk vindt en wat je wilt bereiken.

Op mijn eerste date met mijn (inmiddels) man gingen we uit eten. Achteraf niet mijn favoriet, want als ik zenuwachtig ben dan word ik misselijk. widegrin.gif

Qua sfeer was het wel heel erg leuk, aan het tafeltje naast ons zat een Amerikaans gezelschap en als ik niks wist te zeggen was dat een gespreksonderwerp. Gaan we weg, spreekt één van die Amerikanen ons aan: 'We've been watching you all night, you're such a delightful couple! Good luck together!' Wij bloos.gifbloos.gif want het was nog niet eens "aan" (ik was 16 ja! clown.gif).

Op onze tweede date (4 dagen later) gingen we de hond uitlaten en hebben we daarna nog wat fotoalbums gekeken. Dat was erg geslaagd, een hond geeft reden om te gaan wandelen en als je wandelt en/of foto's kijkt dan praat je makkelijk.

Derde date (3 dagen later) gingen we naar het strand om te wandelen. Altijd wel goed blijkbaar, want daarna was het "echt".

Dat was het einde van de dates... noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, moet meteen denken aan mijn eerste date (lang, lang geleden). Ik had, zoals gewoonlijk, totaal niet in de gaten dat het betreffende meisje verliefd op mij was maar gedurende de dag bloeide de romantiek onmiskenbaar op.

Het waren dan ook wel hele romantische activiteiten die we ondernamen: een demonstratie tegen kernwapen en aansluitend een avondmis ... knipoog_dicht.gif

Dus, zoek eens een leuke demonstratie bij jou in de buurt. Het werkt echt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Haha, moet meteen denken aan mijn eerste date (lang, lang geleden). Ik had, zoals gewoonlijk, totaal niet in de gaten dat het betreffende meisje verliefd op mij was maar gedurende de dag bloeide de romantiek onmiskenbaar op.

Het waren dan ook wel hele romantische activiteiten die we ondernamen: een demonstratie tegen kernwapen en aansluitend een avondmis ...
knipoog_dicht.gif

Dus, zoek eens een leuke demonstratie bij jou in de buurt. Het werkt echt!

Dan krijg je waarschijnlijk zo'n linkse nutjobnosmile.gif.

@Pius: Geen andere first dates gehad die jij je kunt herinneren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@Pius: Geen andere first dates gehad die jij je kunt herinneren?

Op die fiets. clown.gif

Ja, maar meestal waren de entourages niet zo spectaculair; restaurantje, keer naar een pretpark, date bij de Effeltoren (op schoolreis, ok dat is redelijk bijzonder widegrin.gif) thuis gekookt, een keer naar het museum geweest. Dat werk een beetje. smile.gif

De dates waren meestal wel erg leuk, ik heb maar zelden 'first dates' gehad die echt tegenvielen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oke, het restaurantje met hele zoete muziek en vriendjelief die er op stond om te betalen was wel een date, maar toen was hij m'n vriendje al. Helpt niet
puh2.gif

Ja, de leukste dates overkwamen mij ook als het al aan was. knipoog_dicht.gif Ik heb een keer een zwembad met 400 waxine lichtjes verlicht, dat soort dingen. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee, want tijdens het vervolg van die dag was het wel aan.

Hmm.. of misschien ook wel. Nou ja doet er niet toe, het is aan.

Quote:

Zeur
knipoog_dicht.gif

widegrin.gif

Maar leuk! sjoerule.gif

Quote:

Inderdaad, het hele idee van daten
knipoog_dicht.gif
Ergens vind ik het stiekem een beetje jammer dat ik verkering heb, dat daten is zo leuk
widegrin.gif
Al ben ik er verder natuurlijk erg gelukkig mee
smile.gif

Mwah, je kunt dan toch ook nog een soort dates hebben? puh2.gif

Overigens; ik vind m'n 'dates' met Anastasia ook altijd erg leuk, je hoeft er niet persé verliefd voor te zijn. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jullie bedoelen een afspraak met iemand die gewoon een vriendin (en voor de vrouw: vriend) van je is? Ja dat kan ontzettend leuk zijn, maar dat is toch geen date?

Als we het over die boeg gaan gooien: laatst nog met een vriendin met wie ik volgend jaar al 20 jaar bevriend ben, wezen varen in een natuurgebied en daarna uit eten op een terrasje, ook al was het al oktober. Supermooie dag (alleen beetje wrijving bij de terugreis). Naar mijn ervaring is vriendschap ettelijke malen robuuster dan een relatie. Hoeveel vriendjes en vriendinnetjes ik al niet heb gekend van mijn vrienden en vriendinnen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

ach ja wat is een date... ik heb soms de neiging om iemand gewoon plompverloren te vertellen dat ik verliefd op diegene ben... dan krijg je het antwoord en dan de keuze wat je er mee gaat doen... meestal is er dan al geen sprake meer van 'dates' maargoed, met bart had ik toch wel een beetje een date gevoel puh2.gif mijn eerste iets wat überhaupt als een date gezien kan worden..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid