Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hehe, mijn man en ik gingen in het begin van onze verkeringstijd...

WANDELEN! big-smile.gif

Tja... kilometers hebben we afgesjouwd. Zwijgend, pratend. Na een tijdje zelfs hand-in-hand lopend knipoog_dicht.gif Heerlijk om elkaar zo op een heerlijk rustige manier te leren kennen! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoi allemaal,

Ik ben eigenlijk een beetje benieuwd of jullie tips hebben om te gaan doen op een eerste date. Wat zijn jullie beste ervaringen? Hapje eten ergens en daarna naar de bios? Of veel origineler
;-)
?

Bios niet doen op je eerste date. Leuk om een nieuwe film te zien, maar tijdens de film zit je maar een beetje. Het is juist leuk en misschien belangrijk om elkaar beter te leren kennen en aandacht voor elkaar te hebben. En hoe kan dat nu als je geconcentreerd bent op een film?

Is mijn mening hoor, maar etentje zou leuk zijn.. Niet al te sjiek, het is nog maar een eerste date. Maar een gezellige tent. Niet te bar-achtig, dat verpest het sfeertje van een 'date' dan weer smile.gif

Wat je verder kan doen is gezellig naar het bos, uitwaaien op het strand, of doe iets onverwachts. Teken dat je creatief en orgineel bent (pluspunten!!smile.gif)


Samengevoegd:

Quote:

Hehe, mijn man en ik gingen in het begin van onze verkeringstijd...

WANDELEN!
big-smile.gif

Tja... kilometers hebben we afgesjouwd. Zwijgend, pratend. Na een tijdje zelfs hand-in-hand lopend
knipoog_dicht.gif
Heerlijk om elkaar zo op een heerlijk rustige manier te leren kennen!
smile.gif

yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij hebben we film gehuurd. Het leuke daaraan was dat we eerst samen naar de videotheek gingen wandelen inclusief kletsen, daarna moesten we samen onze eerste keuze maken waarbij we rekening moesten houden met elkaar en wat we leuk vinden, toen konden we tijdens de film rustig bijkomen van de spanning.

Was top!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Met m'n huidige was het iets minder origineel: een terrasje. Maar wel minstens zo gezellig
yes.gif

Niks mis mee hoor. De eerste paar dagen dat mn vriendin en ik wat closer werden, hebben we elke keer uit school.. een paar dagen achter elkaar urenlang zitten kletsen in het heerlijke zomerzonnetje smile.gif We zijn in die paar dagen meer te weten gekomen van elkaar dan dat we anders in paar weken hadden gedaan knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Bios niet doen op je eerste date. Leuk om een nieuwe film te zien, maar tijdens de film zit je maar een beetje. Het is juist leuk en misschien belangrijk om elkaar beter te leren kennen en aandacht voor elkaar te hebben. En hoe kan dat nu als je geconcentreerd bent op een film?

Oneens:

mijn meest romantische date met iemand was in de bios, en daarvoor McDonalds yes.gif ik bedoel: zo romantisch klinkt dat niet hè? Maar toch, al ben je aan het kijken naar de film, handjes vasthouden, af en toe naar elkaar kijken en heel verliefd doen is gewoon heel leuk. En ik moet zeggen dat het kusje bij de trein toch wel heel lief wasyes.gif.

* Jipke vraagt zich af WAAROM ze die jongen ooit heeft laten zitten...

Doe gewoon iets waarbij jullie je allebei prettig vinden en wat jullie allebei leuk vinden. Zo leer je elkaar het beste kennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee, dat niet. Maar ik houd het maar voor me, uit angst voor een ban.
widegrin.gif
In ieder geval was het
niet
standaard.
knipoog_dicht.gif

Als ik je nou beloof dat je er geen ban voor krijgt puh2.gif Hoogstens verwijder ik het weer widegrin.gif

* Karin is nieuwsgierig...

Quote:

Bij mij maakte het compleet niet uit wat we deden of waar, alleen het feit al dat ik
bij haar
was, was genoeg (het was zowel verrukkelijk als beangstigend)

Volgens mij deden we niet veel meer dan een beetje rondhangen en zoenen

Op de eerste date ja? Ik vind dat wel een beetje snel. Als ik ergens serieus in ben ben ik juist heel sloom in dat soort dingen, terwijl ik in de disco nog wel eens zomaar 'de fout' in kan gaan knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat eerste was al duidelijk Kurt smile.gif

Hoezo is seks niet standaard? Dat is het eigenlijk juist wel bij niet-gelovigen. Aparte lokatie ofzo?

Op een eerste date zou ik iets doen waarbij je de gelegenheid hebt elkaar te leren kennen, uitgebreid kunt praten, als je daar een beetje goed in bent. Als je erg verlegen bent en niet goed weet wat je moet zeggen, kun je beter iets actievers doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat eerste was al duidelijk Kurt
smile.gif

Hoezo is seks niet standaard? Dat is het eigenlijk juist wel bij niet-gelovigen. Aparte lokatie ofzo?

Ten eerste ken ik ook weinig niet-gelovigen (van mijn leeftijd/generatie wellicht?) die seks hebben tijdens een eerste date. Ten tweede viel de lokatie wel mee, het idee van de 'date' was vreemder. Ten derde is de opmerking over 'niet standaard' vooral van toepassing op deze draad op dit specifieke forum. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken aardig wat mensen die seks hebben of willen op de eerste date. Toegegeven, dat zijn vooral mannen. Allemaal niet-gelovigen, dat komt ook doordat ik niet zo veel Christenen ken. En je hebt tegenwoordig zelfs razend populaire seks-date sites. Adultfriendfinder is er een bekend voorbeeld van.Ik ben me nog niet bewust van een AdultChristianfriendfinder puh2.gif

Die laatste zin verduidelijkt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid