marini 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Hoi allemaal, Ik ben eigenlijk een beetje benieuwd of jullie tips hebben om te gaan doen op een eerste date. Wat zijn jullie beste ervaringen? Hapje eten ergens en daarna naar de bios? Of veel origineler ? Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Hehe, mijn man en ik gingen in het begin van onze verkeringstijd... WANDELEN! Tja... kilometers hebben we afgesjouwd. Zwijgend, pratend. Na een tijdje zelfs hand-in-hand lopend Heerlijk om elkaar zo op een heerlijk rustige manier te leren kennen! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 14:34:15 schreef marini het volgende: Hoi allemaal, Ik ben eigenlijk een beetje benieuwd of jullie tips hebben om te gaan doen op een eerste date. Wat zijn jullie beste ervaringen? Hapje eten ergens en daarna naar de bios? Of veel origineler ? Bios niet doen op je eerste date. Leuk om een nieuwe film te zien, maar tijdens de film zit je maar een beetje. Het is juist leuk en misschien belangrijk om elkaar beter te leren kennen en aandacht voor elkaar te hebben. En hoe kan dat nu als je geconcentreerd bent op een film? Is mijn mening hoor, maar etentje zou leuk zijn.. Niet al te sjiek, het is nog maar een eerste date. Maar een gezellige tent. Niet te bar-achtig, dat verpest het sfeertje van een 'date' dan weer Wat je verder kan doen is gezellig naar het bos, uitwaaien op het strand, of doe iets onverwachts. Teken dat je creatief en orgineel bent (pluspunten!!) Samengevoegd: Quote: Op donderdag 06 november 2008 14:38:36 schreef Eefz het volgende: Hehe, mijn man en ik gingen in het begin van onze verkeringstijd... WANDELEN! Tja... kilometers hebben we afgesjouwd. Zwijgend, pratend. Na een tijdje zelfs hand-in-hand lopend Heerlijk om elkaar zo op een heerlijk rustige manier te leren kennen! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Hehe, ja, bij mij en mijn vriendin was het concerten. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Je kan voor elkaar koken. Dat is een oeroud baltsritueel. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Das leuk En gezellig Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Bij mij hebben we film gehuurd. Het leuke daaraan was dat we eerst samen naar de videotheek gingen wandelen inclusief kletsen, daarna moesten we samen onze eerste keuze maken waarbij we rekening moesten houden met elkaar en wat we leuk vinden, toen konden we tijdens de film rustig bijkomen van de spanning. Was top! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Met m'n vorige vriend gingen we als eerste date schaatsen Met m'n huidige was het iets minder origineel: een terrasje. Maar wel minstens zo gezellig Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 14:54:16 schreef Karin het volgende: Met m'n huidige was het iets minder origineel: een terrasje. Maar wel minstens zo gezellig Niks mis mee hoor. De eerste paar dagen dat mn vriendin en ik wat closer werden, hebben we elke keer uit school.. een paar dagen achter elkaar urenlang zitten kletsen in het heerlijke zomerzonnetje We zijn in die paar dagen meer te weten gekomen van elkaar dan dat we anders in paar weken hadden gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Ja, dat is ook waar. En gelukkig is m'n huidige vriend wel een babbelkous, dus waren er ook geen pijnlijke stiltes ofzo. Je leert veel over elkaar zo inderdaad Maar origineel is anders Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Wat betreft mijn huidige vriendinnetje kun je mij beter niet als voorbeeld nemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 15:17:13 schreef Kurt het volgende: Wat betreft mijn huidige vriendinnetje kun je mij beter niet als voorbeeld nemen. vertel! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Poolse import bruid? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Nee, dat niet. Maar ik houd het maar voor me, uit angst voor een ban. In ieder geval was het niet standaard. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Bij mij maakte het compleet niet uit wat we deden of waar, alleen het feit al dat ik bij haar was, was genoeg (het was zowel verrukkelijk als beangstigend) Volgens mij deden we niet veel meer dan een beetje rondhangen en zoenen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 14:39:15 schreef Mister_L het volgende: [...] Bios niet doen op je eerste date. Leuk om een nieuwe film te zien, maar tijdens de film zit je maar een beetje. Het is juist leuk en misschien belangrijk om elkaar beter te leren kennen en aandacht voor elkaar te hebben. En hoe kan dat nu als je geconcentreerd bent op een film? Oneens: mijn meest romantische date met iemand was in de bios, en daarvoor McDonalds ik bedoel: zo romantisch klinkt dat niet hè? Maar toch, al ben je aan het kijken naar de film, handjes vasthouden, af en toe naar elkaar kijken en heel verliefd doen is gewoon heel leuk. En ik moet zeggen dat het kusje bij de trein toch wel heel lief was. * Jipke vraagt zich af WAAROM ze die jongen ooit heeft laten zitten... Doe gewoon iets waarbij jullie je allebei prettig vinden en wat jullie allebei leuk vinden. Zo leer je elkaar het beste kennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 15:25:41 schreef Kurt het volgende: Nee, dat niet. Maar ik houd het maar voor me, uit angst voor een ban. In ieder geval was het niet standaard. Als ik je nou beloof dat je er geen ban voor krijgt Hoogstens verwijder ik het weer * Karin is nieuwsgierig... Quote: Op donderdag 06 november 2008 15:29:54 schreef Dubito het volgende: Bij mij maakte het compleet niet uit wat we deden of waar, alleen het feit al dat ik bij haar was, was genoeg (het was zowel verrukkelijk als beangstigend) Volgens mij deden we niet veel meer dan een beetje rondhangen en zoenen Op de eerste date ja? Ik vind dat wel een beetje snel. Als ik ergens serieus in ben ben ik juist heel sloom in dat soort dingen, terwijl ik in de disco nog wel eens zomaar 'de fout' in kan gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 @ Karin: het pakte nogal, eh, seksueel getint uit. Ik wil niet de expliciet worden, zelfbescherming. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 oh Laat maar dan... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 16:07:51 schreef Kurt het volgende: @ Karin: het pakte nogal ahum.. ik las dus eerst: Het plakte nogal.. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Dat eerste was al duidelijk Kurt Hoezo is seks niet standaard? Dat is het eigenlijk juist wel bij niet-gelovigen. Aparte lokatie ofzo? Op een eerste date zou ik iets doen waarbij je de gelegenheid hebt elkaar te leren kennen, uitgebreid kunt praten, als je daar een beetje goed in bent. Als je erg verlegen bent en niet goed weet wat je moet zeggen, kun je beter iets actievers doen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 een eindje wandelen... daarna wouden we een cafétje in maar daar vonden we het te druk dus zijn we gewoon bij hem thuis op de bank gaan zitten, gewoon tegen elkaar aan hangen enzo... ja.. dat was mn eerste 'date'.. <3 Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 16:18:19 schreef Light Jr. het volgende: Dat eerste was al duidelijk Kurt Hoezo is seks niet standaard? Dat is het eigenlijk juist wel bij niet-gelovigen. Aparte lokatie ofzo? Ten eerste ken ik ook weinig niet-gelovigen (van mijn leeftijd/generatie wellicht?) die seks hebben tijdens een eerste date. Ten tweede viel de lokatie wel mee, het idee van de 'date' was vreemder. Ten derde is de opmerking over 'niet standaard' vooral van toepassing op deze draad op dit specifieke forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Ik ken aardig wat mensen die seks hebben of willen op de eerste date. Toegegeven, dat zijn vooral mannen. Allemaal niet-gelovigen, dat komt ook doordat ik niet zo veel Christenen ken. En je hebt tegenwoordig zelfs razend populaire seks-date sites. Adultfriendfinder is er een bekend voorbeeld van.Ik ben me nog niet bewust van een AdultChristianfriendfinder Die laatste zin verduidelijkt Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Je hebt ook wel gelijk, helaas. Ik zelf ben helemaal niet zo'n voorstander van een dergelijke seksualisering - dat maakt mijn date destijds alleen maar opvallender overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten