LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Dit was het vorige topic: link Dat ontspoorde wat, maar misschien kunnen we het nog eens weer proberen? Dus: \"Het gaat er dan om muziek die je zelf eigenlijk verschrikkelijk vind, maar toch stiekem wel weer leuk. Dat kan je zo breed maken als je zelf wilt.\" Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Jij wilt Genesis filmpjes posten? link Scooter - The shit that killed Elvis Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 23:49:07 schreef Machiavelli het volgende: Jij wilt Genesis filmpjes posten? Wat?! Heeft Pius filmpjes van de schepping?! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 23:51:23 schreef de vegaloog het volgende: [...] Wat?! Heeft Pius filmpjes van de schepping?! Was het maar zo'n feest . Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 23:49:07 schreef Machiavelli het volgende: Jij wilt Genesis filmpjes posten? link Scooter - The shit that killed Elvis OMG! brings back memories. link 'it ies naaais toe bie iempohtant aber iets mohr iempothant toe bie naaaais' Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 link 2Pac - Wonda why they call u B*tch. Erg fout, maar dat album bring back memories... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 link Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Scooter is wel erg fout inderdaad. Even kijken wat ik kan bedenken. oh ja, deze natuurlijk, toppunt van fout. link Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Maar dit duo mag ook niet ontbreken... Hoewel je je afvraagt welk duo bedoeld wordt.. de acteurs, of de zangers... Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Manowar - Kings of Metal link Samengevoegd: Danny de Munk - Hart en Ziel link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Army of loveeeeeeeers! (Maar ok, die vind ik eigenlijk niet eens fout maar gewoon goed. ) Nog een paar favorieten in het toch wel lichtjes foute genre: Aqua: link Sin with Sebastian: Cheeky Girls: link (Ja, ik vind dit echt goede muziek en luister het regelmatig. Ik beken. ) Oh, ik ben ook nogal een zware Bollywood-fan, dat schijnen ook veel mensen fout te vinden. link En natuurlijk mijn alom bekende voorliefde voor eighties-stuff, maar ik weiger pertinent daar iets fouts aan te vinden. Pfuh. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 eighties is gewoon goed. Niks mis mee. En 'foute' muziek kan ook gewoon goed zijn, gewoon blijven luisteren. Verder vind ik dit: link een geniaal nummer , maar ik weet niet of dat ook bollywood is. (Mundian to Bach Ke) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 ohh aqua! Daar was ik fan van .. en later ook die toy-box.. link .. goeie muziek werd er toen gemaakt eigenlijk.. en dit vind ik leuk ; link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Mundian to Bach Ke is gewoon bhangra (en een lekker nummer ). Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 De Jeugd Van Tegenwoordig Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Quote: Op dinsdag 04 november 2008 12:15:02 schreef Mister_L het volgende: De Jeugd Van Tegenwoordig Nu gaat Kurt vast weer vertellen hoe behoorlijk goed DJVT is enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Quote: Op dinsdag 04 november 2008 12:16:02 schreef Harm-Jan het volgende: [...]Nu gaat Kurt vast weer vertellen hoe behoorlijk goed DJVT is enzo * Mister_L wacht vol spanning af Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 aaah Toy Box vond ik echt cool op de basisschool Dat kon ik helemaal meezingen (of kan, merk ik nu ) en ik bedacht er dansjes op enzo Hey monkey, get funky Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ooh en the sailor song Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Twisted Sister! What do you wanna do with your live?! I WANNA ROCK! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 4 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 link *galm, galm* Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 link Er zit een beetje een delay tussen zang en begeleiding... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 OZone - Dragostea Din Tei ja.. dit luister ik nog steeds.. lach maar En Basshunter... ook leuk eeeeeen... ja inderdaad.. scooter ^^ en gigi d' agostino... pfff.... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Pizza! Pizza! Effe wachte.... Pizza! Link naar bericht Deel via andere websites
Ds Dre 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Body Talk- Imagination. My body, your body. Searching for lust. En dan die slepende melodie en zang. Heel lekker goed fout. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten