Spring naar bijdragen

Foute muziek teil zwei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]Nu gaat Kurt vast weer vertellen hoe behoorlijk goed DJVT is enzo
puh2.gif

Ja! Nederland kent erg goede hiphopacts, daartoe behoort ook De Jeugd Van Tegenwoordig. Acts als De Jeugd, maar ook The Opposites, Dio (die 28 november de beste Nederlandse hiphopplaat van dit jaar uit gaat brengen), Opgezwolle, et cetera, doen het erg goed dankzij vernieuwende beats en een goede flow. Daarbij vallen veel acts op dankzij vernuftige teksten (een mooie combinatie van opschepperige onzin - hetgeen hoort bij hiphop - en inhoud). Daarin slaagt De Jeugd inderdaad minder, maar die beats... vet!

Verder ben ik van mening dat alle muziek die ik goed vind niet fout is, maar gewoon goed goed. Ik schaam me ook niet voor de muziek die ik goed vind die wellicht door veel mensen fout wordt gevonden, of het nu gaat om 80's (die momenteel natuurlijk gewoon weer hip zijn), bepaalde hiphop of commerciële dancehitjes uit de 90's.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja! Nederland kent erg goede hiphopacts, daartoe behoort ook De Jeugd Van Tegenwoordig. Acts als De Jeugd, maar ook The Opposites, Dio (die 28 november de beste Nederlandse hiphopplaat van dit jaar uit gaat brengen), Opgezwolle, et cetera, doen het erg goed dankzij vernieuwende beats en een goede flow. Daarbij vallen veel acts op dankzij vernuftige teksten (een mooie combinatie van opschepperige onzin - hetgeen hoort bij hiphop - en inhoud). Daarin slaagt De Jeugd inderdaad minder, maar die beats... vet!

Daarmee ben ik het dan wel weer eens

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid