Jyoti 0 Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Geen koffie, maar een tas thee ofzo mag wel. Hebreeuws nog niet aan begonnen en begin ik vandaag vast ook niet meer aan, christelijke kunst ben ik mee bezig, theologie van de interreligieuze dialoog heb ik gedaan. En eigenlijk zou ik ook dringend mijn promotoren eens moeten e-mailen maar ik heb er zo weinig zin in, ik heb door persoonlijke omstandigheden drie maand lang niets gedaan en nu terug in het ritme komen valt me zwaar. Blah, duurde de vakantie nog maar wat langer... Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst 26 september 2008 pff, kwam gisteren ineens een kleine verrassing om de hoek zetten: ik moet een schrijfopdracht maken, en deze voor 30 sept. 9:00 inleveren. T stelt niet heel veel voor, 600-700 woorden, maar wel over stof van vorig jaar nja, dat krijg je he, als je niet genoeg je best doet Maar goed, nu ben ik dus zeer interessant aan het schrijven over 'Human Nature' (je had keuze uit 4 onderwerpen). De theorieën van 'original sin', 'innate purity' en 'tabula rasa' (Hobbes, Rousseau en Locke). Komt wel weer goed Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst 26 september 2008 Succes snuffie! Ben interviews aan het coderen met Atlas.ti. Het frustrerende daaraan is, dat je elke keer weer een nieuw inzicht krijgt en een nieuwe code 'ontdekt', die je dan weer in al je p docs moet gaan toevoegen. Een oneindig werk, en de grote vraag: wanneer heb je genoeg gecodeerd? Gelukkig staat er in de enorme handleiding dat ik niet de enige ben die dat lastig vind, er zijn zelfs hele theorieen over hoe je het werken met Atlas. ti kan overleven. Het is wel leuk om te doen, lekker iets heel anders vanuit de meer wetenschappelijke hoek. Verder geniet ik nog steeds na van mijn ethiek lessen, waarin verscheidene filosofische denkbeelden zijn behandeld. Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst 26 september 2008 Ik geluk dat ik geen huiswerk meer heb Toch wil ik de mensen die dat wel hebben succes wensen. Het is bijna weekend.. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst 26 september 2008 dankjulliewel.. ik heb keurig de opdracht geschreven, de aangegeven info verwerkt, en ik heb 462 woorden dat betekent dus dat ik er nog minstend 140 woorden omheen moet kletsen, zonder referenties nouja, zometeen maar verder, eerst even douchen Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2008 Als men met een brandschoon geweten de aankomende herfst vacantie wil gaan vieren is het gewoon op het zolderkamertje heel hard huiswerk maken geen geluister naar muziek en ook niet tussen door even op het forum kijken ; neen gewoon bij je kaarsenkandelaar HUISWERK maken en goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Milo 0 Geplaatst 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2008 Quote: Op woensdag 01 oktober 2008 16:07:07 schreef Sacerdos het volgende: Als men met een brandschoon geweten de aankomende herfst vacantie wil gaan vieren is het gewoon op het zolderkamertje heel hard huiswerk maken geen geluister naar muziek en ook niet tussen door even op het forum kijken ; neen gewoon bij je kaarsenkandelaar HUISWERK maken en goed. liever niet Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2008 Quote: Op woensdag 01 oktober 2008 16:58:42 schreef Milo het volgende: [...] liever niet Moet toch je huiswerk maken op je zolderkamertje als jij een mooi en wild leven wilt hebben dat kost centjes en de basis van die centjes is je HUISWERK Link naar bericht Deel via andere websites
Milo 0 Geplaatst 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2008 Quote: Op woensdag 01 oktober 2008 17:07:49 schreef Sacerdos het volgende: [...] Moet toch je huiswerk maken op je zolderkamertje als jij een mooi en wild leven wilt hebben dat kost centjes en de basis van die centjes is je HUISWERK ik hoef niet perse een mooi en wild leven op basis van huiswerk hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2008 Quote: Op woensdag 01 oktober 2008 17:10:15 schreef Milo het volgende: [...] ik hoef niet perse een mooi en wild leven op basis van huiswerk hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Vandaag weer bezig met die kwaliteitszorgdinges. Zit ondertussen op 14 pagina's die ik volgel...krabbeld heb, maar ga me niet vragen waar het nu toch eigenlijk over gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Filosofietoets voorbereiden. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 6 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 oooh, hip! Filosofie. Klinkt een stuk intressanter Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 een stuk over de cultuur van australie. blegh en typen gaat al zo rot :S nog maar 300 woorden Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Ja filosofie is leuk hoor. Wij zijn de eerste lichting van onze school die er in 2010 eindexamen in doen! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Mijn artikel moet af. En dat moet van mij voordat ik naar school ga vandaag. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Gisteren heb ik zelfs nog wat gedaan. Analyse maken van een korte tekst en een redeneer/analyse-schema daarbij maken. Kom er alleen vandaag achter dat ik ook nog wat had moeten lezen, 30 pagina's over Wetenschapsfilosofie. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Na school direct naar je zolderkamertje hen die huiswerk moeten maken,het potkacheltje mag je aan steken als je het te koud gaat vinden dit jaargetijde,maar laat liever uit want door de warmte in slaap vallen is niet de bedoeling.Dus geen geinternet geen gebel met de mobiel geen boek gaan lezen NEEN gewoon huiswerk maken en goed; dan kan men aan mama vragen om een kopje thee met een kaneelbeschuitje. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Eerst even slapen, maar daarna Aardrijkskunde en eeuh.. Rome presentatie voorbereiden denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Ik moet een vertaald fragment uit Five go to Smuggler's Top van Enid Blyton analyseren, moet morgen ingeleverd worden. En ik heb zó geen zin! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Enid Blyton Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Zo, weer bezig met dat kwaliteitsdinges. Ben nu op pagina 15, wil het deze week, uiterlijk volgende week maandag eigenlijk wel afhebben Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Yes, het is af! Vier pagina's volgeschwätzt Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Goed bezig!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Een essay van vier bladzijden, nog 6 hoofdstukken ontwikkelingsstudies en nog zo'n zeventien hoofdstukken voor sociologie, een opdracht voor filosofie en een hoofdstuk voor antropologie. Het essay en de opdracht voor morgen en de rest voor maandag. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten