Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik weet niet of jullie het gehoord/gezien/gevoeld/geroken/geproefd hebben op het nieuws maar ik vind het er niet zo zonnig uitzien.

Ten eerste de wetenschappers in Zwitserland die proefjes doen met protonen en dergelijken met doel een nabootsing van de oerknal waarbij van alles mis kan gaan en wat ons einde kan betekenen.

Ten tweede een bedreiging naar Nederland, Amerika en Denermarken toe vanuit het zanderige oosten als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Beiden zijn het dingen waarbij onze toekomst niet zeker is, ik weet dat onze toekomst nooit zeker is voor ons en dat God toch alles in de hand heeft maar toch voel ik me niet helemaal veilig bij de bovengenoemde dingen.

Vraag is dus: Moet ik me bang voelen?

Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop,

Mvg. LH

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou oke, de deeltjesversneller is aan de kantlijn gezet, maar jullie doen of Olorin doet alsof de dreiging vanuit het oosten al lang bestaat en alsof het niets nieuws is maar ik hoorde dat er weer iets nieuws aankwam ofzo er is niet echt iets duidelijks over gezegd maar dat komt behoorlijk nieuw over op mij.

Ik weet niet of iemand daar iets meer over weet of dat het gewoon weer hetzelfde liedje is zoals Olorin zegt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou oke, de deeltjesversneller is aan de kantlijn gezet, maar jullie doen of Olorin doet alsof de dreiging vanuit het oosten al lang bestaat en alsof het niets nieuws is maar ik hoorde dat er weer iets nieuws aankwam ofzo er is niet echt iets duidelijks over gezegd maar dat komt behoorlijk nieuw over op mij.

Ik weet niet of iemand daar iets meer over weet of dat het gewoon weer hetzelfde liedje is zoals Olorin zegt?

Nieuws wel, maar dreigingen bestaan al zo lang.

In de middeleeuwen hadden we de zwarte dood (de pest waar 2/3 in Europa door stierf). In WOI en WOII zijn miljoenen en miljoenen mensen in Europa gestorven.

Tot zo'n twintig jaar geleden was er de koude oorlog. Er bestond een dreiging van een invasie in Europa door de Sovjet Unie, dat was een nucleaire oorlog geworden. Een paar keer (Zoals Cuba incident) was het ook kantje boord. Een enorme kernoorlog had niemand op aarde overleeft. Nu nog steeds hebben veel landen kernwapens en sinds de val van de Sovjet Unie zijn ze mogelijk ook nog in de zwarte markt terecht gekomen.

Kortom, dat gezeur van Alqaida (die ook al voor 9/11 al bestond) is opzich wel een dreiging, maar is niet heftiger dan wat er in het verleden of nog steeds het geval is. Misschien zelfs wel minder erg. Ik ben zelf ongeruster over een mogelijke kernoorlog. Die staat niet op de planning, maar in 10 jaar tijd kan heel wat veranderen, zo zien we in de afgelopen eeuw wel.


Samengevoegd:

Quote:

Ik zou me eerder zorgen maken om de stijgende zeespiegel en het tempo van ons kabinet om er wat aan te doen dat net zo snel is als dikke stront van een helling bij nachtvorst.

Het milieu idd. Dat is iets waar ik me nog best wel eens zorgen over maak. Maar dan meer voor de wat arme landen. Het westen overleeft dat wel...

Hongersnood is ook één van de rampen die op dit moment nog steeds speelt, maar daar heeft het westen ook geen last van.

genocide plegende regime's in bepaalde Afrikaanse landen idem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou oke, de deeltjesversneller is aan de kantlijn gezet

"oh, okay; so we've sort of ruled out the posibility of an extremely large billion dollar science project destroying the planet and pherhaps solar system due to the accidental creation of a gigantic black hole.. right, what else is there.."

ProfessorFrink1.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nieuws wel, maar dreigingen bestaan al zo lang.

In de middeleeuwen hadden we de zwarte dood (de pest waar 2/3 in Europa door stierf). In WOI en WOII zijn miljoenen en miljoenen mensen in Europa gestorven.

Tot zo'n twintig jaar geleden was er de koude oorlog. Er bestond een dreiging van een invasie in Europa door de Sovjet Unie, dat was een nucleaire oorlog geworden. Een paar keer (Zoals Cuba incident) was het ook kantje boord. Een enorme kernoorlog had niemand op aarde overleeft. Nu nog steeds hebben veel landen kernwapens en sinds de val van de Sovjet Unie zijn ze mogelijk ook nog in de zwarte markt terecht gekomen.

Kortom, dat gezeur van Alqaida (die ook al voor 9/11 al bestond) is opzich wel een dreiging, maar is niet heftiger dan wat er in het verleden of nog steeds het geval is. Misschien zelfs wel minder erg. Ik ben zelf ongeruster over een mogelijke kernoorlog. Die staat niet op de planning, maar in 10 jaar tijd kan heel wat veranderen, zo zien we in de afgelopen eeuw wel.


Samengevoegd:

[...]

Het milieu idd. Dat is iets waar ik me nog best wel eens zorgen over maak. Maar dan meer voor de wat arme landen. Het westen overleeft dat wel...

Hongersnood is ook één van de rampen die op dit moment nog steeds speelt, maar daar heeft het westen ook geen last van.

genocide plegende regime's in bepaalde Afrikaanse landen idem.

Het westen overleeft het misschien, maar alles ligt hoog en droog en wij(Nederland) zijn het strandje. Wij overleven geen 100 jaar zonder goede waterwering en verwerking van de rivieren. En het kabinet gaat dan ook nog eens de randstad voller bebouwen. Spoelt straks toch weg als er niks gebeurt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik merk al dagen dat een zwarte helikopter me achtervolgd. Zou dat ook een signaal zijn?

Jep, tenzij het een zwarte helikopter met een goud randje is..

Maar ik heb ook iets gelezen over Deltaplan II idd, waar gaan ze dat eigenlijk van financieren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Jep, tenzij het een zwarte helikopter met een goud randje is..

Maar ik heb ook iets gelezen over Deltaplan II idd, waar gaan ze dat eigenlijk van financieren?

Uit de verkoop van aflaten, op grond van het geheime verdrag tussen de CIA en het Vaticaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn vriend zweeft iedere nacht boven zijn bed en kan zijn hoofd 360 graden draaien en wil dat ik hem vanaf nu Legioen noem. Verder komt er regelmatig een vrouw over de vloer die H. van Babylon. Ze is zwanger trouwens... Maar verder is er mi niets aan de hand hier.

Zie je wel, de katholieke kerk zou echt iets voor jou zijn party.gifyes.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid