Spring naar bijdragen

Vroeg de dag beginnen .


Aanbevolen berichten

Quote:

Wij stonden reedsch rond 6 uur op. Wij waren toen de eenige op het forum. Sedert die tijd hebben wij ook nog geen koffie gehad, bemerken wij thans aan ons lichamelijke gestel.

Hup ter koffiepot dan, 6.00 uur voormiddag op staan goede zaak soms nog vroeger.

En laat de koffie je goed smaken. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben geen ochtendmens, geen avondmens, maar een slaapmens. Vakantie is voor mij dat de wekker niet gaat. Als ik moet werken gaat de wekker om 8u, kan ik mee leven, maar uitslapen vind ik heerlijk. Komend halfjaar heb ik drie dagen al om 9u college, wat betekent dat ik om 6u moet opstaan, baaaaaah!

Ik wou dat ik een ochtendmens was. Want het is wel zo dat de ochtend het mooiste moment van de dag is... als de vogels net wakker worden enzo... maar ik zal wel een marmot geweest zijn in een vorig leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thans zou er over de kwestie vroeg opstaan op een forum geen discussie horen te zijn. Een slotje is gewenst.

Een ware christen dient op te staan ruim voor de metten op een veilige tijd van 2.15, om zich voldoende te kunnen voorbereiden.

Een ware christen, dat wil zeggen een christen die in de traditie van de kerk staat, heilig en apostolisch. Dat wil dus zeggen Oud Katholieken, Arianen, Zen Boeddhisten, Taoisten en aanhangers van het Jedi geloof.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid