Dubito 0 Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Huidig boek: Inleiding tot de verwondering , Cornelis Verhoeven. en als dat me wat te zwaar wordt wissel ik het af met: The Wee Free Men, Terry Pratchett Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ben begonnen in "De navolging van Christus" van Thomas a Kempis, geleend van Pius. Erg interessant! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tof! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Net God's gym uit van Leon de Winter. Ik vond het best aardig eigenlijk. Kent iemand meer werk van hem? Ik bedoel, zo belezen waren we thuis vroeger niet, Suske & Wiske's, de encyclopedie, de ondertiteling van de tv en de bijschriftjes van de Chick's en Seventeens van m'n pa, daar hield het wel bij op. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Heb net het boek 'Goddelijke genezing' van Andrew Murray uit. Lees nu 2 Korinthe. Link naar bericht Deel via andere websites
Jellyfish93 0 Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ben net klaar met De Schuilplaats van Corrie ten Boom. Link naar bericht Deel via andere websites
Vrede voor Israël! 0 Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 'Om Zions wil niet zwijgen.' (J.van Barneveld) aanrader... Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Quote: Op vrijdag 16 januari 2009 23:26:09 schreef Jellyfish93 het volgende: Ben net klaar met De Schuilplaats van Corrie ten Boom. Ik ook! Nu net begonnen in 3x genade Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ik zal maar niet zeggen in welk boek ik bezig ben. (De titel komt vast niet door de censuur.) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Nog steeds bezig in 'WWJD' van Thomas van Kempen. Maar nu is het tractaat 'de innerlijke vertroosting' aan de beurt. Tolkien, The Hobbit. Een hele hoop zooi voor mijn essays... Misschien dat ik binnenkort begin aan Thomas Malory, De Morte d'Arthur (Nederlandse vert.) Dát is hét verhaal over koning Arthur. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 De voorlezer van Bernhard Schlink. Ik kon kiezen uit de Duits en originele versie of de Nederlandse, toch maar de nl. versie gekozen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Naast heel wat Franciscaanse zeut: Zionoco van Leon de Winter. Die man kan echt leuk schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Quote: Op zondag 18 januari 2009 13:56:49 schreef Olorin het volgende: Nog steeds bezig in 'WWJD' van Thomas van Kempen. Maar nu is het tractaat 'de innerlijke vertroosting' aan de beurt. Aangezien jij niet zo zuinig met letters bent als ik; schrijf eens een recensie voor de goegemeente! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Quote: Op woensdag 28 januari 2009 23:47:03 schreef Pius_XII het volgende: [...] Aangezien jij niet zo zuinig met letters bent als ik; schrijf eens een recensie voor de goegemeente! Dan kan wel naast m'n schoolwerk wou je zeggen. (ben nu al uren bezig met een paar pagina's van een essay, wil maar niet vlotten en ik wil morgen klaar zijn. ) Ik wil, als die uit is best wel een stukje schrijven. Maar verwacht geen professionele recensie of een recensie waar ik misschien nog mee op school zou durven aan te komen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Quote: Op woensdag 28 januari 2009 23:52:28 schreef Olorin het volgende: [...] Dan kan wel naast m'n schoolwerk wou je zeggen. (ben nu al uren bezig met een paar pagina's van een essay, wil maar niet vlotten en ik wil morgen klaar zijn. ) Ik wil, als die uit is best wel een stukje schrijven. Maar verwacht geen professionele recensie of een recensie waar ik misschien nog mee op school zou durven aan te komen. neuh gewoon dezelfde letterbrij als waar je normaal mee komt, zal volstaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Lewistrick 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hm, er ligt hier voor me 'Mindware - an introduction to the philosophy of cognitive science'. Maar ik lees toch liever De Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafón Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik heb afgelopen weekend 'Het leugenverhaal' gelezen. Érg leuk (en het moet voor Nederlands literatuuronderzoek over 'Van den Vos Reynaerde' ) Wel overduidelijk geschreven door alpha's. Alle literaire dingen, verwijzingen enzo, en taaltechnische dingen als fonetiek, zijn perfect in orde, maar dan staat er wel ergens een domme fout over USBpoorten die in de muur zitten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 fictie is iets moois Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Quote: Op zondag 18 januari 2009 13:36:51 schreef Kurt het volgende: Ik zal maar niet zeggen in welk boek ik bezig ben. (De titel komt vast niet door de censuur.) Het is in ieder geval het nieuwste/laatste boek van Dimitri Verhulst, en het is geniaal! Voor wie verder durft te kijken dan de wat uitgesproken titel een absolute aanrader. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik ben nu bezig met het enige echte boek met het verhaal over koning Arthur. De rest van de (moderne) Arthur verhaaltjes die bestaan zijn gewoon een aftreksel van dit boek. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 L'Morte D'artur? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Klopt. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 En ik ben weer verder gegaan in Robin Hobb - De boeken van de zieners, Leerling & meester. Ik moet boeken echt gewoon eens gaan uitlezen voordat ik een nieuwe pak of koop ofzo... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Quote: Op donderdag 29 januari 2009 22:31:10 schreef AndreasJ het volgende: En ik ben weer verder gegaan in Robin Hobb - De boeken van de zieners, Leerling & meester. Ik moet boeken echt gewoon eens gaan uitlezen voordat ik een nieuwe pak of koop ofzo... Leuk boek, heb alle drie de trilogien Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Deze week uitgelezen: De waterspuwer van Andrew Davidson, Herstlied van Simone van der Vlugt en nu bezig in Atmosferische Stoornissen van Rivka Calchen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten