Spring naar bijdragen

MMORPG topic.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

LARPen (Live Action Role Playing) is voortgekomen uit MMORPG? Ik moet altijd vreselijk lachen als ik wat vedwaasde pubers en jong volwassenen (en zelfs oude zakken zoals ik) verkleedspelletjes zie spelen puh2.gif en daarnaast nog een mogelijkheid zien om prinsesje/ held, koene ridder en magier te kunnen blijven spelen, inclusief zwaarden en gevechten. Verlengde kindertijd widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Geniaal spel overigens.

Welk spel? RTCW of ET:QW?

Ik moet ook nog even een nieuwe videokaart kopen omdat mn pc al gaat flippen bij de demo verbaasd.gif

had ik toch niet verwacht van mijn pc'tje maarja dan heb je ook een mooi spel waar je weer even zoet mee bent puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hij is nu niet meer zo duur, 20eutjes denk ik, beetje sci-fi (dat begrip kennen we wel toch puh2.gif), het standaard verhaal dat ruimtemonsters de wereld willen overnemen maar dan met betere graphics (als je een goede videokaart hebt ofc) en een betere engine.

Het is natuurlijk een online game.

Als je geintereseerd bent moet je even googlen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Flyff heb ik ook een tijdje gespeeld.

Vliegen in een 3D reus-achtig grote fantasy wereld, dat leek mij wel wat. Toen ik eenmaal dat bereikt had, bleef ik beetje vliegen, om van de wereld te genieten. Maar het viel toch een beetje tegen puh2.gif

Misschien later maar weer eens kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm... Flyff heb ik ook kort gespeeld, en inderdaad, zodra je kon vliegen en dat een uurtje ofzo had gedaan was de lol er wel weer af puh2.gif

Daarvoor heb ik heel lang Endless Online gespeeld... een vrij onbekende MMORPG van nederlandse bodem. Dat was op zich erg leuk, omdat de nadruk in dat spel vooral lag op interactie tussen spelers (het was, zeg maar, een grote chatroom met wat extra opties om tijd te doden) en dat was fun tot al mijn in-game vrienden vertrokken.

Njah, ik heb ook nog een hele tijd Goonzu Online gespeeld, vanwege het werkelijk prachtige marktsysteem die dat spelletje had. Handelen was gewoon zo verschrikkelijk leuk in dat spel dat ik alleen al daarvoor rond bleef hangen. Toen het grinden echter ondragelijk werd ben ik daar ook mee gestopt

sindsdien MMORPG ik eigenlijk niet meer, omdat er bar weinig MMORPG's zijn die werken onder Ubuntu puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hmm... Flyff heb ik ook kort gespeeld, en inderdaad, zodra je kon vliegen en dat een uurtje ofzo had gedaan was de lol er wel weer af
puh2.gif

Daarvoor heb ik heel lang Endless Online gespeeld... een vrij onbekende MMORPG van nederlandse bodem. Dat was op zich erg leuk, omdat de nadruk in dat spel vooral lag op interactie tussen spelers (het was, zeg maar, een grote chatroom met wat extra opties om tijd te doden) en dat was fun tot al mijn in-game vrienden vertrokken.

Njah, ik heb ook nog een hele tijd Goonzu Online gespeeld, vanwege het werkelijk prachtige marktsysteem die dat spelletje had. Handelen was gewoon zo verschrikkelijk leuk in dat spel dat ik alleen al daarvoor rond bleef hangen. Toen het grinden echter ondragelijk werd ben ik daar ook mee gestopt

sindsdien MMORPG ik eigenlijk niet meer, omdat er bar weinig MMORPG's zijn die werken onder Ubuntu
puh2.gif

Ubuntu is ook niet gemaakt om spelletjes te spelen hè puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tjah, maar je moet ook begrijpen dat de kracht van de DS meer ligt bij innovatieve gameplay en de meer nintendo-y games (lees: platformers)

Still, ik ben het met je eens dat het op zijn minst een uitermate aanlokkelijk idee is, een handheld-MMORPG

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Nope, nog geen leuke MMORPG's voor de DS, maar ik weet niet of ik dat erg vindt. Al zou dat ideaal zijn om de tijd in de trein mee te doden though! worshippy.gif

Ik vermaak me prima met de spellen die er wel zijn voor m'n DS. Als er wel ooit een MMORPG komt voor de nintendo hoef ik dat ook niet per see te proberen.. dat zal het verslavingsgehalte ook redelijk verhogen, constant de mogelijkheid hebben om in de loggen! knipoog_dicht.gif Dat worden productieve colleges! Laat mij maar gewoon achter mn pc kruipen voor Wow yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een hele tijd Final Fantasy XI gespeeld, op aanraden van klasgenoten mee begonnen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Het was trouwens de eerste en de enige MMORPG die ik ooit gespeeld heb.

Voor mensen die het kennen: Ik was Galka, main job Paladin die ik tot lvl 63 heb gekregen. Als warrior ben ik tot 32 gekomen ofzo geloof ik, verder geen jobs geleveled (niet serieus tenminste). Ben gestopt een paar maanden voor de 3e expansion uitkwam, daarna nog een paar maanden opgepakt en toch weer gestopt omdat ik het te druk kreeg irl.

Nadeel van FFXI was wel dat er bijna alleen maar amerikanen en japanners speelden, waardoor het lastig was om te levelen op hogere levels gezien het tijdsverschil. Tot lvl 10-12 kon je alles solo doen, 12-30 gaat ook nog best snel met levelen maar daarna ben je toch een behoorlijke tijd bezig om verder te komen, wat het wel een uitdaging maakt.

Maar het was een goeie tijd. Ik zat in een kleine linkshell (soort clan) met een paar klasgenoten en wat leuke amerikaanse mensen. Wat me het meest aansprak was toch wel het sociale aspect. Samen ergens voor gaan, samen quests en missions doen, samen levelen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht altijd dat FF gewoon een RPG was voor PS2, ik zoek trouwens nog een MMORPG een goeie maar het probleem is:

- gratis mmorpg's zijn donker en proberen te realistisch over te komen wat gelijk al bagger is

- de beter mmorpg's hebben maandelijkse betaling

Ik wil best een keer naar de winkel om het spel te KOPEN maar dan maar 1x en tot nu toe is alleen Guild Wars dat maar dat is ook een bagger spel puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik dacht altijd dat FF gewoon een RPG was voor PS2,

Final Fantasy I t/m VI waren alleen op nintendo verkrijgbaar, en waren inderdaad 'gewone' RPG's. Vanaf 7 kwamen ze uit op Playstation. Final Fantasy XI is de MMORPG in de reeks.

Voor FFXI moet je trouwens ook maandelijks betalen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid