LonelyHero 0 Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik ga na mijn vakantie trouwens Enemy Territory: Quake Wars proberen, dat is een MMOFPS Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Is dat ook iets met Return to Castle wolfenstein? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 @ andreasJ RTCW is gewoon fps, de multiplayer daarvan is wel weer een MMOFPS. Geniaal spel overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Quote: Op donderdag 10 juli 2008 18:50:30 schreef LonelyHero het volgende: Ik ga na mijn vakantie trouwens Enemy Territory: Quake Wars proberen, dat is een MMOFPS Op dit forum spreken wij Nederlands. (Lees: Ik snap je niet, doe eens uitleggen wat een MMOFPS is? Massa Media Organised *** ofzo? ) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 @ Dagmar Massive multiplayer online first person shooter. Oftewel, je kijkt als het ware door de ogen van je speler, alleen dan in een shooter(schietspel) en online Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Zeg dat dan Die ken ik wel. Speel ze zelf trouwens niet, dus ik zal me weer met gepaste eerbied uit dit topic verwijderen Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 LARPen (Live Action Role Playing) is voortgekomen uit MMORPG? Ik moet altijd vreselijk lachen als ik wat vedwaasde pubers en jong volwassenen (en zelfs oude zakken zoals ik) verkleedspelletjes zie spelen en daarnaast nog een mogelijkheid zien om prinsesje/ held, koene ridder en magier te kunnen blijven spelen, inclusief zwaarden en gevechten. Verlengde kindertijd Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Quote: Op donderdag 10 juli 2008 21:12:33 schreef rindert het volgende: Geniaal spel overigens. Welk spel? RTCW of ET:QW? Ik moet ook nog even een nieuwe videokaart kopen omdat mn pc al gaat flippen bij de demo had ik toch niet verwacht van mijn pc'tje maarja dan heb je ook een mooi spel waar je weer even zoet mee bent Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 RTCW, ET:QW ken ik niet. Is het een aanrader? Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Ja hij is nu niet meer zo duur, 20eutjes denk ik, beetje sci-fi (dat begrip kennen we wel toch ), het standaard verhaal dat ruimtemonsters de wereld willen overnemen maar dan met betere graphics (als je een goede videokaart hebt ofc) en een betere engine. Het is natuurlijk een online game. Als je geintereseerd bent moet je even googlen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 ik zal is kijken. En als ik dan toch bezig ben, kijk ik meteen voor private\public servers scheelt misschien 20 euries En ik weet wat sci-fi is Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2008 Haha, maar private is wel illegaal hoor Ik ga het spel toch pas na de vakantie kopen dus dan hoor je er wel weer van Link naar bericht Deel via andere websites
Kiekeboe 0 Geplaatst 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2008 Flyff heb ik ook een tijdje gespeeld. Vliegen in een 3D reus-achtig grote fantasy wereld, dat leek mij wel wat. Toen ik eenmaal dat bereikt had, bleef ik beetje vliegen, om van de wereld te genieten. Maar het viel toch een beetje tegen Misschien later maar weer eens kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 hmm... Flyff heb ik ook kort gespeeld, en inderdaad, zodra je kon vliegen en dat een uurtje ofzo had gedaan was de lol er wel weer af Daarvoor heb ik heel lang Endless Online gespeeld... een vrij onbekende MMORPG van nederlandse bodem. Dat was op zich erg leuk, omdat de nadruk in dat spel vooral lag op interactie tussen spelers (het was, zeg maar, een grote chatroom met wat extra opties om tijd te doden) en dat was fun tot al mijn in-game vrienden vertrokken. Njah, ik heb ook nog een hele tijd Goonzu Online gespeeld, vanwege het werkelijk prachtige marktsysteem die dat spelletje had. Handelen was gewoon zo verschrikkelijk leuk in dat spel dat ik alleen al daarvoor rond bleef hangen. Toen het grinden echter ondragelijk werd ben ik daar ook mee gestopt sindsdien MMORPG ik eigenlijk niet meer, omdat er bar weinig MMORPG's zijn die werken onder Ubuntu Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Quote: Op woensdag 16 juli 2008 15:48:07 schreef Qizm het volgende: hmm... Flyff heb ik ook kort gespeeld, en inderdaad, zodra je kon vliegen en dat een uurtje ofzo had gedaan was de lol er wel weer af Daarvoor heb ik heel lang Endless Online gespeeld... een vrij onbekende MMORPG van nederlandse bodem. Dat was op zich erg leuk, omdat de nadruk in dat spel vooral lag op interactie tussen spelers (het was, zeg maar, een grote chatroom met wat extra opties om tijd te doden) en dat was fun tot al mijn in-game vrienden vertrokken. Njah, ik heb ook nog een hele tijd Goonzu Online gespeeld, vanwege het werkelijk prachtige marktsysteem die dat spelletje had. Handelen was gewoon zo verschrikkelijk leuk in dat spel dat ik alleen al daarvoor rond bleef hangen. Toen het grinden echter ondragelijk werd ben ik daar ook mee gestopt sindsdien MMORPG ik eigenlijk niet meer, omdat er bar weinig MMORPG's zijn die werken onder Ubuntu Ubuntu is ook niet gemaakt om spelletjes te spelen hè Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 och, ik vermaak me anders kostelijk met mijn SNES-emulator sowieso, als ik wil gamen heb ik altijd mijn DS en wii nog hoewel die beiden nog geen MMORPG hebben die het noemen waard is Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Nee dat van de DS is idd wel jammer dat die geen goede MMORPGS heeft anders zou ik 'm gekocht hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Tjah, maar je moet ook begrijpen dat de kracht van de DS meer ligt bij innovatieve gameplay en de meer nintendo-y games (lees: platformers) Still, ik ben het met je eens dat het op zijn minst een uitermate aanlokkelijk idee is, een handheld-MMORPG Link naar bericht Deel via andere websites
FreakSis 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Nope, nog geen leuke MMORPG's voor de DS, maar ik weet niet of ik dat erg vindt. Al zou dat ideaal zijn om de tijd in de trein mee te doden though! Ik vermaak me prima met de spellen die er wel zijn voor m'n DS. Als er wel ooit een MMORPG komt voor de nintendo hoef ik dat ook niet per see te proberen.. dat zal het verslavingsgehalte ook redelijk verhogen, constant de mogelijkheid hebben om in de loggen! Dat worden productieve colleges! Laat mij maar gewoon achter mn pc kruipen voor Wow Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik ben sinds kort al weer gestopt met WoW als je eenmaal een lvl 70 hebt dan heb je er geen zin meer in, full epic en die zooi het gaat gewoon vervelen en helemaal als je een nieuwe aanmaakt om die ook nog weer eens tot de 70 te rammen. Nee voor mij is de lol van WoW er af Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 gewoon wachten tot de expansion over een poosje. Voor mij was de lol er al af toen ik L50 was. Weer steeds het zelfde allemaal, met het verschil dat het levelen alleen erg sloom gaat... Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ja het levelen gaat echt sloom idd en ik ga WotLK niet kopen omdat het dan weer lang duurt tot ik 80 ben en dan moet je weer je hele gear bij elkaar verzamelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik heb een hele tijd Final Fantasy XI gespeeld, op aanraden van klasgenoten mee begonnen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Het was trouwens de eerste en de enige MMORPG die ik ooit gespeeld heb. Voor mensen die het kennen: Ik was Galka, main job Paladin die ik tot lvl 63 heb gekregen. Als warrior ben ik tot 32 gekomen ofzo geloof ik, verder geen jobs geleveled (niet serieus tenminste). Ben gestopt een paar maanden voor de 3e expansion uitkwam, daarna nog een paar maanden opgepakt en toch weer gestopt omdat ik het te druk kreeg irl. Nadeel van FFXI was wel dat er bijna alleen maar amerikanen en japanners speelden, waardoor het lastig was om te levelen op hogere levels gezien het tijdsverschil. Tot lvl 10-12 kon je alles solo doen, 12-30 gaat ook nog best snel met levelen maar daarna ben je toch een behoorlijke tijd bezig om verder te komen, wat het wel een uitdaging maakt. Maar het was een goeie tijd. Ik zat in een kleine linkshell (soort clan) met een paar klasgenoten en wat leuke amerikaanse mensen. Wat me het meest aansprak was toch wel het sociale aspect. Samen ergens voor gaan, samen quests en missions doen, samen levelen... Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik dacht altijd dat FF gewoon een RPG was voor PS2, ik zoek trouwens nog een MMORPG een goeie maar het probleem is: - gratis mmorpg's zijn donker en proberen te realistisch over te komen wat gelijk al bagger is - de beter mmorpg's hebben maandelijkse betaling Ik wil best een keer naar de winkel om het spel te KOPEN maar dan maar 1x en tot nu toe is alleen Guild Wars dat maar dat is ook een bagger spel Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Quote: Op donderdag 09 oktober 2008 19:13:00 schreef LonelyHero het volgende: Ik dacht altijd dat FF gewoon een RPG was voor PS2, Final Fantasy I t/m VI waren alleen op nintendo verkrijgbaar, en waren inderdaad 'gewone' RPG's. Vanaf 7 kwamen ze uit op Playstation. Final Fantasy XI is de MMORPG in de reeks. Voor FFXI moet je trouwens ook maandelijks betalen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten