Aviator 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Hallo allemaal, Dit topic wil ik open met het thema: 'Een knipoog van God'... Iedereen kent dat denk ik wel dat het net is of God je een knipoog geeft! Ik wil dus een serieus topic, met beloften en mooie momenten die je met God beleef! Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 17 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Ik zal zelf als eerste een 'knipoog' noemen: Vanmiddag was ik een stuk aan het fietsen en dacht ik nogal diep over een aantal dingen na. Toen zag ik een veld met mooie bloemen, lammetjes en de eerste kleine eendjes Daar werd ik erg blij van en zag het als een knipoog van God Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Ik zag vanmiddag drie herten in het Zuigerplasbos toen ik aan het mountainbiken was. Ik wist niet eens dat er wild zat! Het deed me wel weer heel erg aan 'thuis' (Veluwe bij Apeldoorn waar ik lang gewoond heb) denken waar ik heel vaak dieren in het bos tegen kwam. Het was erg mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Pieterke 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Waar bevindt zich het Zuigerplasbos? Ja sorry, ben altijd nieuwsgierig naar topografische feitjes Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Quote: Op zaterdag 17 april 2004 21:31:47 schreef Pieterke het volgende: Waar bevindt zich het Zuigerplasbos? Ja sorry, ben altijd nieuwsgierig naar topografische feitjes Ben eigenlijk ook wel benieuw wie die naam heeft bedacht. Link naar bericht Deel via andere websites
JohnM 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Ik voelde me vandaag eerder op het matje geroepen Link naar bericht Deel via andere websites
Pieterke 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Huh? Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst 17 april 2004 Vorige week zondag, toen ik na een super Paasontbijt en een goede dienst naar het station liep om de trein naar m'n ouders te nemen, liep ik bijna te fluiten/zingen/neuriën omdat het zo'n geweldige dag was. God had me weer laten zien hoe mooi het leven kan zijn. Het lekkere zonnetje maakte het helemaal compleet. Link naar bericht Deel via andere websites
Janneke 0 Geplaatst 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 Vanochtend in de kerk kreeg ik een knipoog. De voorganger was zó enthousiast (ik was naar een andere gemeente) en alles spatte eraf. Daarnaast had hij het ook nog over een onderwerp wat wel op een goed moment kwam en het was gewoon zó geweldig, dat die regen waar ik daarna weer door naar huis moest fietsen me echt helemaal niks meer deed. Zo een ultiem geweldig vrolijk gevoel. Ik kan wel dansen, zingen, springen... Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 SUPER! Enne on topic blijven he Link naar bericht Deel via andere websites
JohnM 0 Geplaatst 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 Vandaag was ook suppah in de kerk Echt motiverend Bemoedigend en "opwekkend" * jmvriesen vindt dat van die kerkdienst ook en gaat vanaf vanavond beetje discipline in zijn bijbelstudie brengen Link naar bericht Deel via andere websites
salt4Christ 0 Geplaatst 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 Ik had ook zo een goeie afgestemde preek. Vorige maand ook al... Dat vind ik zo leuk. Dus het is me bijgebleven. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 Zuigerplasbos ligt net ten noorden van Lelystad. Is voorzien rond de Zuigerplas. Ik denk dat ze aan die naam zijn gekomen omdat daar zo'n slobhopperzuiger (of hoe die baggerboten van tegenwoordig ook mogen heten) daar een gat heeft gezogen en dat is nu een soort van recreatieplas geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
salt4Christ 0 Geplaatst 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 Een slobhopperzuiger heeft een gat gezogen en nu is dat een recreatieplaats. OK.... Ik vind dat lollig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 ON TOPIC BLIJVEN!!!! ZUCHT! Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst 18 april 2004 Ja sorry, maar dat was toch een serieuze vraag en een poging tot een serieus antwoord. Eerder ingrijpen Mod Diejana! Link naar bericht Deel via andere websites
Guardian 0 Geplaatst 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst 19 april 2004 Hmm ... als ik noodgedwongen in de file sta dan zit ik zo wel eens om me heen te kijken. En iedere keer verwonder ik me weer over hetgeen wat bij ons lucht/hemel genoemd wordt. Je moet er maar eens op letten .. ziet er iedere keer weer anders uit met andere kleuren en vormen enzo Link naar bericht Deel via andere websites
salt4Christ 0 Geplaatst 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst 19 april 2004 Oh een keur reed ik in de auto (Ok m'n oom reed, ik heb geen rijbewijs ). En nog nooit had ik zo een mooie hemel gezien. Echt waar, volgens mij keek God naar beneden dat het zo mooi was. Link naar bericht Deel via andere websites
____B_A_S____ 0 Geplaatst 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst 19 april 2004 Yes ik heb net een bevestiging/knipoog gehad van god. Ik krijg vet positieve feedback van mijn stagebegeleider terug. Danku wel Hemelse Vader voor e bevestiging van mijn opleidingskeuze en stageplaats. toppie Bas Link naar bericht Deel via andere websites
JohnM 0 Geplaatst 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst 19 april 2004 Dat gevoel had ik 13 september 2002 Een aparte dag (overlijden van paps + doop van mij op exact hetzelfde moment (20:35)) maar een ongelofelijk strakblauwe hemel en zeker dik 20-25 graden Dat vond ik pas ongelofelijk Really... Net alsof God die dag overal was Alleen ben ik vanaf die dag nogal "emotieloos" wat tranen betreft Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 19 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2004 Nou John, aan de ene kant heel mooi aan de andere kant misschien wat moeilijk! Enne emotieloos? Ik denk (weet zeker) dat je niet emotieloos bent, je geeft er gewoon niet aan toe... Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst 19 april 2004 Voor mezelf te spreken, ik wil er aan toegeven, ik probeer ook maar het lukt niet. Ook ik ben over het algemeen qua tranen emotieloos. Ik voel alles, ik voel zelfs inwendig de tranen, maar uitwendig? Dan kan het lijken alsof ik zit te lachen en innerlijk doodga. Maar daarmee heeft God me zo'n maand geleden wel ff laten schrikken. Ik zou voor zo'n 3mnd in een klooster verbrengen in Duitsland. En meteen de eerste avond was het raak: ik raakte in een huilbui, en kon het niet meer stoppen. De rest van de week heb ik nog een paar keer gehuild, en zag dat echt als een genade van God. Aan het eind van de week kwam weer de stop: als ik het gevoel had dat ik moest huilen, kwam er een krop in mijn keel die me deed stikken (kon niet meer spreken, bijna niet meer ademen) en een flinke keelpijn erbij...maar de tranen? Die vloeiden alleen van binnen. Link naar bericht Deel via andere websites
VaakKlaas 0 Geplaatst 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst 20 april 2004 Ik heb het gevoel dat ik wel vaker een knipoog van onze HEER krijg, altijd als er iets mis dreigt tegaan komt er op het laaste moment een oplossing, en voel ik dat er iemand meekijkt en een beetje op me past En John dat over die emoties daar herken ik mezelf heel goed in. Mvg Klaas Link naar bericht Deel via andere websites
____B_A_S____ 0 Geplaatst 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst 20 april 2004 Ligt dat nou aan alle jongens of ben ik ook een van de uitzonderingen net als jullie ?? wel lastig en frusterend vindt ik Greets Bas die dit forum steeds leuker begint te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 20 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2004 Ik denk dat dit inderdaad ook meer bij jongens/ mannen zo is... Toch zijn er ook wel vrouwen die dat hebben... nu kan ik wel huilen maar voor ik dat kon ging er een tijd overheen en het lucht tot nu toe altijd op Tof dat je het forum leuk vindt, Bas! greetzzz Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten