Clyppan 0 Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Quote: Op zondag 24 augustus 2008 18:36:10 schreef JoostG het volgende: [...] Nee, hoewel Apple wat problemen schijnt te hebben met bepaalde accu's in Ipods worden ze weer niet zo heet Ik bedoelde dat elk apparaat problemen heeft (de oververhitte en soms exploderende accu's die Apple gebruikt komen overigens van Sony). De reden dat er op dit moment zo'n hype rondom de problemen ontstaat komt gewoonweg door het feit dat er sowieso een hype rondom het ding is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 (ver-assing, verrassing is met dubbel r) Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Een exploderende oververhitte accu verast dan weer wel een iPhone. Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Ik heb de iPhone ook en geen enkel probleem ermee. Alles waar men over klaagt, het is in mijn geval echt allemaal onzin. Prima dekking, prima batterijduur, niks aan het handje, waardoor ik durf te stellen dat ik the most sophisticated smartphone heb die er te krijgen is. Enige nadeel is inderdaad de camera, maar daar koop ik ook geen telefoon voor. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2008 Quote: Op maandag 25 augustus 2008 16:01:48 schreef Mattijs het volgende: Enige nadeel is inderdaad de camera, maar daar koop ik ook geen telefoon voor. Ik ook niet. Desondanks maak ik meer gebruik van de UITSTEKENDE camera op mijn E90 dan ik aanvankelijk gedacht had Overigens is die E90 ook behoorlijk sophisticated, alleen dan verpakt in een 'normale' S60 verpakking, zonder leuke animaties maar wel errug werkzaam. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst 23 september 2008 Zo! Ik hebt em besteld, mijn t-mobile abonnement was eindelijk afgelopen, nu voor een euro het abonnement verlengd en een iPhone besteld. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst 29 september 2008 Nou, ik heb de iFoon binnen. Wat een gedonder met dat iTunes zeg, het synchroniseren was drama om uit te vinden hoe het nou werkte. Maar er staat nu wat leuke muziek op en wat leuke plaatjes, hij's nou een beetje in de Dr Dre J style. Smssen gaat prima, die kaartenplattegrond is engelijk nauwkeurig, geluid afspelen gaaf en hij trilt voldoende om te voelen. Mjah, hier red ik het wel twee jaar mee Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Quote: Op maandag 29 september 2008 18:19:17 schreef AndreasJ het volgende: Nou, ik heb de iFoon binnen. Wat een gedonder met dat iTunes zeg, het synchroniseren was drama om uit te vinden hoe het nou werkte. De volgende handelingen moet ik uitvoeren om de iPod te synchroniseren: Stap 1: Sluit de iPod aan (automatisch wordt iTunes gestart en synchroniseert hij mijn muziek, spellen, applicaties, agenda, foto's en films). Stap 2: Die is er niet. Maargoed; dat terzijde, net zowaar het eerste spelletje uit de App Store gespeeld dat zowaar als 'game' gezien mag worden. Het is de iPhone versie van SimCity; en dan geen versie met beperkingen, maar de gehele versie zoals hij er uitzag met SimCity 3000. Daarnaast is de besturing ook nog eens prima in orde.. nee, niet verwacht dat dit soort kwalitatief goed in elkaar zittende spellen op de iPhone zouden verschijnen. link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Hehe, het lukt me tegenwoordig ook wel weer, je moet er inderdaad mee leren omgaan. Simcity is ook wel geniaal om te kopen, net zoals Spore, misschien binnenkort eens kopen. Enige programma wat ik heb gekocht tot nu toe is iNap, erg handig voor de treinreizende luie student. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Spore schijnt voor de iPhone niet echt super te zijn; het is enkel het 'cellenleven' dat je kunt spelen, echt vooruitgang is er dan dus niet. Maar SimCity; net even gespeeld tot ik de melding van een lege accu kreeg (want dat krijg je dan natuurlijk wel snel). Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Was Command & Conquer er ook voor de iPhone? Weet jij dat? Ik zie op die jamba reclames wel et spelletje voorbij komen, maar weet niet of dit ook voor de iFoon is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Gisteravnd was er een firmwire update. En ik kan nu ook tekst knippen, kopiëren en plakken. Hoera! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Zo he Dat kon mijn toen nog hetende Qtek 8060 ook met Windows Mobile 2003 Tja, het verschil tussen Mickeyschoft en Apple hè. Windows heeft het er al een aantal jaar in zitten, Apple weet pas hoe ze het moeten maken na een jaar En toch ga ik voor Apple als ik moest kiezen Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 OK, ik probeer deze hele week al de laatste OS update te downloaden en te installeren, maar als ik via iTunes die update probeer te downloaden valt de verbinding met het draadloze netwerk weg. Gebeurt dit bij andere mensen ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Os update waarvan, iPhone? Anders zou ik het gewoon via http doen. En misschien een utp kabel in je laptop\pc? Als je dicht bij een wall outlet\je router zit Voor de oorzaak hiervan verwijs ik je met liefde door naar een post van mij in het "lucht je hart" topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 iPhone OS ja. En de oorzaak? In welke post? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Deze post iTunes is poep, ik heb geen iPhone, maar is het noodzakelijk het via iTunes te doen? Ik heb hier evt. een link om het via http te doen link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Da's de 3.0, ik heb de 3.02 nodig Maar toch bedankt voor het meedenken, ik wacht denk ik op mijn stabielere netwerk thuis. Mijn ouders, waar ik nu zit, moeten eerst die nieuwe router installeren. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2009 Okee De 3.02 alweer Gaat snel Iig succes met je zoektocht Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Iemand tips voor leuke games en/of apps? Ik krijg hem 19 okrober, dus ben al een beetje aan het inventariseren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Misschien dat er een Windows Mobile shell te verkrijgen is Enne.. die centraal beheer gadget leek mij wel wat Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 CB gadget? vertel! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Die Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Superkick!! Alleen is ie waarschijnlijk niet meer te krijgen zo ik hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 idd Maar ehh.. je zou bij ehh.. ehh.. Bij ehh.. Via torr... Naja, als je het wil weten vraag maar op msn Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten