Morphogenesis 4 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ok, wat er in mijn boekenkast staat - Statenvertaling v\d Bijbel - Het boek(bijbel) - Engelse statenvertaling v\d Bijbel - 5x Garfield - Houvast - Onzichtbare liefde - Lord of the Rings - In de ban van de Ring - 7 Van Dale's - Guinness Book of Records 2006 ofzo.. Dat was het wel... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Quote: Op woensdag 25 maart 2009 22:32:26 schreef Morphogenesis het volgende: - Engelse statenvertaling v\d Bijbel uthorized King James Version? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Heb het even opgezocht, maar voor in de bijbel staat oa.: "Rights in the authorized (King James) Version of the Bible Are Vested in the Crown." Daarna zo'n inleiding met als titel: "To the most high and mighty Prince by the grace of God. King of Great Britain, France And Ireland, Defender of the Faith." Weet je nu genoeg ? Het is een geillustreerde versie, met foto's uit Israël Ook staat er een bijbellees kalender ofzo achterin Ik vind het een leuke bijbel Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Eerst maar eens de boekenkasten in elkaar zetten. Ik heb er gisteren twee bij gekocht! Dan begint het grote, heerlijke, zalige cataloguswerk, waar ik me al maanden op aan het verheugen ben. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Quote: Op donderdag 26 maart 2009 21:02:48 schreef Hongerige Wolf het volgende: Eerst maar eens de boekenkasten in elkaar zetten. Ik heb er gisteren twee bij gekocht! Dan begint het grote, heerlijke, zalige cataloguswerk, waar ik me al maanden op aan het verheugen ben. ja nu ja, ik word er eigenlijk altijd zat van als ik bij de B-categorie boeken ben aangeland. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst 2 april 2009 Ik heb een nieuw boek: Wat zegt de Bijbel over voorspoed? - Gertjan Goldschmeding Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst 2 april 2009 Ik heb last van een book-buying-spree (boekkoopwoede). Nieuwe aanwinsten: Ehrman, Bart: God's Problem - how the Bible fails to answer our most important question: why we suffer (valt tegen, voegt weinig toe aan wat ik al weet en ik mis de argumenten. Het is vooral inspelen op het gevoel - "het kan toch niet waar zijn dat" en het argument uit ongeloof "ik zie niet in hoe". Hoewel ik het eens ben met de centrale stelling natuurlijk). Limits to Growth - the 30yr update: update van het rapport van de Club van Rome: hoe dreigend is de situatie nu, wat is er nodig om de ineenstorting van de wereldbevolking door overbelasting van de planeet te voorkomen? - dit zijn spannende tijden! Wilma Boevink, Annette Plooij, Sonja van Rooijen - Herstel, Empowerment, Ervaringsdeskundigheid. Standaardwerk over HEE dat ik al veel eerder had willen kopen, maar ik hikte tegen de prijs van 24,- op, zal wel door kleine oplage komen. Lorenz Marti - Hoe doet een mysticus de afwas? - toch maar weer even proberen wat spiritueler in het leven te staan Theo Festen - De mens is een eigenaardig dier - psychische problemen als uitdaging. Zijn betoog sprak me aan toen ik hem een keer heb zien spreken bij ons in de stad. Bas Haring - voor een echt succesvol leven -...moet je lekker genieten en luieren is zijn stelling: lekker tegendraads en prikkelend! We racen al genoeg. John Gray - Verlichting en terreur. De filosoof die vindt dat wij mensen eigenlijk maar een plaag zijn voor de aarde, een veel te succesvolle diersoort. EENSCH! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2009 Quote: Op vrijdag 03 april 2009 00:20:58 schreef Think het volgende: Ik heb last van een book-buying-spree (boekkoopwoede). Nieuwe aanwinsten: Ehrman, Bart: God's Problem - how the Bible fails to answer our most important question: why we suffer (valt tegen, voegt weinig toe aan wat ik al weet en ik mis de argumenten. Het is vooral inspelen op het gevoel - "het kan toch niet waar zijn dat" en het argument uit ongeloof "ik zie niet in hoe". Hoewel ik het eens ben met de centrale stelling natuurlijk). Misschien off-topic, maar is het probleem van het lijden niet bij uitstek een gevoelsprobleem? Quote: Op vrijdag 03 april 2009 00:20:58 schreef Think het volgende: John Gray - Verlichting en terreur. De filosoof die vindt dat wij mensen eigenlijk maar een plaag zijn voor de aarde, een veel te succesvolle diersoort. EENSCH! Fascinerende schrijver. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst 3 april 2009 Quote: Op vrijdag 03 april 2009 11:10:24 schreef Machiavelli het volgende: Misschien off-topic, maar is het probleem van het lijden niet bij uitstek een gevoelsprobleem? Misschien wil je je stelling toelichten in een openingpost, dat kan een leuk topic worden? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 En dit boek had ik ook nog: Rodney M. Howard-Browne 'De aanraking van God - Een praktisch handboek over de zalving' Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 Ze zouden me in jouw kamer op kunnen sluiten (met mondvoorraad, anders sterf ik) en ik zou na een jaar nog niet verveeld zijn, zoveel boeiende titels. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 Inderdaad zijn het allemaal prachtboeken Ik wilde eerst mijn favorieten aangeven, maar dat zouden er te veel worden, dus ik heb alleen Huxley gedaan Ik ben op dit moment A brief history of the Hunder Years' War aan het lezen, die is vandaag aangekomen, reuze interessant. Ik moet leren om één boek tegelijkertijd te doen Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 ik ken niets ervan behalve 1984 dan... maar ook alleen omdat het verplicht was om te lezen * hopeloos voelt zich nu heel dom en oppervlakkig Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst 25 april 2009 -- Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Nieuw boekje gekocht: Derek Prince - "Het actieve krachtige Woord ...en andere onderwijsbrieven - Onderwijsbrieven*serie" Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 @ Luxuria: Ikzelf vind het leuk om ze te sparen, bovendien had ik mijn bieb op m'n 12e wel gezien; Vrij veel vijfstuiverromannetjes. @iedereen: Op het moment bezig in: De steppenwolf - Herman Hesse (bezige bij) De vertelsels van Baker de Bard - J.K. Tolkien (standaard uitgeverij) Leren sterven - Seneca (athenaeum)(Romeins filosoof/senator) Edit: Inderdaad Komt omdat ik eerst dacht dat ik een boek van Tolkien gekocht had, bleek Rowling te zijn, snap je En is net uit, vandaar dat je 't misschien niet kent. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op dinsdag 19 mei 2009 23:15:20 schreef Caesarion het volgende: De vertelsels van Baker de Bard - J.K. Tolkien (standaard uitgeverij) Verschrijving? Bedoel je soms J.K. Rowling? Het sprookjesboek van J.R.R. Tolkien heet in het Nederlands "De smid van Groot-Wolding". Link naar bericht Deel via andere websites
_Tijn 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Heb 2 weken geleden "Vergeten Kinderen" van Ingrid van Doist gekocht. Nu aan het lezen, erg indrukwekkend. Gaat over de straatkinderen in Oeganda Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ik heb 'a walk to remember' bij bol.com besteld voor in het vliegtuig, ben benieuwd of ik m'n oogjes droog houd @Tijn: dat klinkt als een boek dat ik ook wel eens zou willen lezen. Als je van dat soort boeken houd is dit link misschien ook wel een aanrader voor je Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 15:52:32 schreef Karin het volgende: Ik heb 'a walk to remember' bij bol.com besteld voor in het vliegtuig, ben benieuwd of ik m'n oogjes droog houd @Tijn: dat klinkt als een boek dat ik ook wel eens zou willen lezen. Als je van dat soort boeken houd is dit link misschien ook wel een aanrader voor je Geen boek over terroristische aanslagen met vliegtuigen? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Nee, dat is niet echt mijn interesse.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 In onze boekenkast staat eigenlijk niets meer dan stof... (pas vorige week geleverd, maar wel een met een trapje) Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Beetje ontopic, maar moest t kwijt: Dit vind ik mooie kasten; Globe-Wernicke... losst stapelbare segmenten.. alleen wel duur 200E p/segm.... Rond de 100 jaar oud. Een mooi detail is dat er glazen naar boven wegschuivende drurtjes inzitten... dus geen stof Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Nieuw boek gekocht: Derek Prince - De pijlers van het christelijk geloof Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten