Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Nouja, ik weet niet of je het artikel helemaal hebt gelezen, maar er staat ook bij waarom de inlichtingendiensten dit zouden willen. Maar wat vind je dan van het verhaal op zich? Dat er zo'n biometrische iets zou worden ontwikkeld en op den duur in het voorhoofd of in rechterhand wordt geimplanteerd? Dit alles staat toch ook in de openbaringen.

gr. mackie

ps. lees dat stuk van Lucent technologies wel even. Opzich wel opmerkelijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onzin. Het is weer eens de zoveelste hoax. In de VS zijn ze toch al verzot op complot theoriën...

Die chip is toch al zo grappig. En dat 666 gedoe is is al helemaal komisch. Oei, laten we die chip in het voorhoofd stoppen! * Gorthaur ziet het al voor zich, allemaal klanten die een kopstoot geven tegen een scan apparaat. En dat 666 verhaal doet me denken aan tekenfilmpjes. Oei, wat gebeurd er als je het logo omdraait van het bedrijf? O nee, het blijkt het omgekeerde logo te zijn van de gemene criminele organisatie van dr. Klauw!!!

Kortom, erg vermakelijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stil maar mackie: Als de antichrist met zijn antirelibedrijfje naar nederland komt dan trek ik mijn legerkisten aan en trap ik het onderkruipsel de Noordzee in. In seculier NL is ook geen plaats voor een antireligie. (en daarbij ik heb geen zin in een 666 tattoo op mijn voorhoofd.)

Ik denk dat de antichrist sowieso moeite krijgt om zieltjes te werven. Alleen een paar puisterige tieners in amerikaanse uitenwijken nemen klassiek satanisme nog serieus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat denk jij dan dat het merkteken van het beest zou kunnen zijn of geloof je niet in de openbaringen?

gr. mackie

Geen idee wat het moge wezen. Ik vind alleen die hoax vreselijk ongeloofwaardig en typisch weer zo'n complot theorie waar het hele internet mee vol staat.

Er staat in openbaringen iets over een merkteken op het voorhoofd, en dat teken is de naam of het getal van het beest. Dat is wat er staat.

Vervolgens gaan bepaalde mensen er mee aan de haal en gaan dat met een beetje fantasie interpreteren alsof dat dus om een chip gaat. Voor dat die technologie er was, zou het om een streepjescode gaan en wie weet wat het zal zijn over 100 jaar.

Geen idee wat het dus moge wezen. Het zou ook zomaar symbolisch kunnen opgevat worden zoals openbaringen toch al één brok symboliek is.

Iig gaat men op die site wel heel rekbaar met dat vers om. Want het is een merkteken op de hand of voorhoofd met de naam of teken van het beest. Dat is wat anders dan een chip onder de huid met persoonlijke info.

Maar 't gaat me niet zozeer om een interpretatie dat het een chip zou zijn. Maar wel dat die hele complot theorie van die site een typische complot theorie is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ps. lees dat stuk van Lucent technologies wel even. Opzich wel opmerkelijk

Mijn paps heeft daar gewerkt en vind die conclusie ronduit lachwekkendpuh2.gif.

(even voor de duidelijkheid: mijn paps is een actief christen die toch echt wel weet waar hij het over heeft, dus...)

Sowieso wordt ik een beetje kriegel van de hoaxen over de eindtijd, niet dat ze even origineel zijn... Ze gaan altijd over hetzelfde..

Link naar bericht
Deel via andere websites

even voor de duidelijkheid: "Stil maar mackie: Als de antichrist met zijn antirelibedrijfje naar nederland komt dan trek ik mijn legerkisten aan en trap ik het onderkruipsel de Noordzee in. In seculier NL is ook geen plaats voor een antireligie. (en daarbij ik heb geen zin in een 666 tattoo op mijn voorhoofd.)" en "Grote onzin, buiten de vraag of burgers dit zouden accepteren is de kans dat de mossad haar gegevens vrijelijk deelt met inlichtingendiensten uit Iran, SA, Rusland en China bespottelijk." is natuurlijk zo te weerleggen d.m.v. de illuminati.

Vergeet niet dat Hitler ook zo ver is gekomen dat hij 5 miljoen joden heeft kunnen vergassen. Vergeet niet dat hiervoor een uiterst doordacht plan is opgesteld (Wannsee bijvoorbeeld) en dat dit met volle nuchterheid, vastberadenheid en ideologie is uitgevoerd. De nazi's geloofden ook daadwerkelijk dat de polen en russen minderwaardige mensen waren, niet eens meer dan een dier. Het is al een keer eerder gebeurd, maar dan op kleinere schaal. Kijk ook verder terug in het verleden hoe bijna het hele volk lijfeigen van een landheer was en hun leven niets anders mochten doen dan werken voor hun heer. Ze mochten zelfs niet eens verhuizen van woonplaats in vele streken. De geschiedenis leert dat men (de elite) heel ver kan gaan voordat het volk echt in opstand komt en dan nog is het de vraag of het volk het aankan. Ik zeg niet dat dat nu in dit geval ook zo is, maar om het gelijk weg te wuiven alszijnde pure onzin lijkt me wat op het eerste gezicht wat te vroeg.

Om even terug te komen op L.U.C.I.D. dit stuk stond op een site die uitleg geeft over hoe het eventueel in werking zou worden gebracht:

"Ik zie nu al voor me dat het proces van chippen in de toekomst de nodige tegendruk zal krijgen, ook van wetenschappers en politieke partijen etc. Waarschijnlijk zullen er zelfs protestgroepen worden opgericht om het te “stoppenâ€. Laat u echter niet voor de gek houden, want het merendeel hiervan zal geleid worden door mensen die juist de verkeerde bedoelingen hebben. Het oprichten van zulke groepen/bewegingen is slechts hun uitgekiende manier om A: zicht te krijgen op de mensen die er tegen zijn. B: De mensen die zich er actief tegen verzetten in de gaten te kunnen houden en psychologisch te manipuleren. C: Alles in de hand te houden en in elk opzicht de macht te bewaren en mensen te ontmoedigen en een vals gevoel/idee van “eervolle gepassioneerdheid†aan te smeren. Hoeveel mensen zullen daadwerkelijk de moeite en verantwoordelijkheid op zich nemen om een eigen nieuwe actiegroep op te zetten en te leiden. Mijn inziens heel weinig. De meeste mensen vinden het veel makkelijker om zich bij een “al bestaande†groep aan te sluiten en vallen zo ten prooi aan luiheid en misleiding, met geen resultaat in waar het werkelijk om gaat. Mensen moeten voor zichzelf gaan nadenken. Niemand anders. I do not need another hero. I doe not need a Jan Marijnissen of Wouter Bos.

Boven alles willen ze psychologische macht houden, bewaren en versterken; op elk gebied van je leven. Hoed je daarvoor. De Nazis van de AIVD en het leger kunnen aan m’n reet likken."

gr. mackie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

even voor de duidelijkheid: "Stil maar mackie: Als de antichrist met zijn antirelibedrijfje naar nederland komt dan trek ik mijn legerkisten aan en trap ik het onderkruipsel de Noordzee in. In seculier NL is ook geen plaats voor een antireligie. (en daarbij ik heb geen zin in een 666 tattoo op mijn voorhoofd.)" en "Grote onzin, buiten de vraag of burgers dit zouden accepteren is de kans dat de mossad haar gegevens vrijelijk deelt met inlichtingendiensten uit Iran, SA, Rusland en China bespottelijk." is natuurlijk zo te weerleggen d.m.v. de illuminati.

Ah, je weet van de mysterieuze Illuminati.

Je weet dat ik je nu zal moeten doden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid