The Black Mathematician 82 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Oftewel Cruijff terug bij Ajax Gaat het wat worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Als Ajax het aan durft misschien wel. Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Eindelijk goed nieuws: JC terug bij Ajax! Op voetbalgebied zal het wel beter worden, zeker als van Basten komend seizoen hoofdtrainer wordt Hopelijk stapt van Geel ook op. Het enige wat die man schijnbaar doet is scouten bij FC Groningen en krijgt daar nog dik voor betaald ook. Maar goed, opbouw kost ook nog tijd. Binnen 3 seizoenen zal Ajax verrezen zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Als het nu weer fout gaat, kan Cruijff iig niet meer zeuren dat ze te weinig naar hem hebben geluisterd. En voor de rest ben ik wel benieuwd naar wat de resultaten gaan zijn. Ik ben gematigd positief. (overigens, mag die topictitel een klein beetje aangepast worden? verlosser vind ik toch iets teveel eer voor Johan. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Ik stel voor "de verlosser" te veranderen in "JC" Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Titel gewijzigd... Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 Hmm, dan vond ik verlosser (met kleine v) toch beter. Dat impliceert tenminste het lijden en de verrijzenis van Ajax. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 20 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2008 tsjeee, voetbalfanaten hierzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Johan Cruijff terug bij Ajax? Ik moet nog zien dat het gaat werken... Ik geloof er niets van. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 21 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Quote: Op woensdag 20 februari 2008 12:43:34 schreef St. Ignatius het volgende: Hmm, dan vond ik verlosser (met kleine v) toch beter. Dat impliceert tenminste het lijden en de verrijzenis van Ajax. Daarom heb ik bewust verlosser niet met hoofdletter geschreven. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Goed nieuws voor Ajax en voor het NL's voetbal. Cruijff gaat rigoureus ingrijpen, dat heeft ie al aangekondigd. Hoewel ie vrij massaal is gekraakt de laatste jaren ken ik nog steeds niemand met meer voetbalverstand. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Ach, PSV domineert toch wel... Het is afgelopen met Ajax. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2008 Dat was kort maar krachtig: link Bron: NU.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2008 Quote: Op donderdag 21 februari 2008 19:19:52 schreef Light Jr. het volgende: Goed nieuws voor Ajax en voor het NL's voetbal. Cruijff gaat rigoureus ingrijpen, dat heeft ie al aangekondigd. Hoewel ie vrij massaal is gekraakt de laatste jaren ken ik nog steeds niemand met meer voetbalverstand. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2008 En verstand heeftie: hij kijkt even goed hoe alles loopt bij Ajax en trekt de enige logische conclusie. Wegwezen, héél snel weer terug naar Spanje. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten