Sacerdos 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Staat men vroeg op om naar de Kerk te gaan. Of begint men thuis met meditatie en gebed. Begint men de dag in alle rust met de twee voorafgaande vragen. Of begint men de dag anders. En zet er een mooie foto bij,van de plaats waar men de dag begint. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Mijn dag begint om elf uur wanneer de wekker afloopt, dan blijf ik nog even luisteren naar het nieuws en als het leuke muziek is nog een paar liedjes, dan kruip ik uit bed en zet ik mijn laptop aan, ik zet muziek op, kleed me aan, en ontbijt aan mijn bureau terwijl ik mijn e-mail check. Als ik les heb verandert er eigenlijk weinig, behalve dat de wekker dan wat vroeger gaat en ik me iets meer haast om op tijd te zijn. En als ik niet op kot ben zet ik de wekker meestal niet en slaap ik gewoon uit. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Mijn dag begint met een moment voor mezelf (meditatie) om vervolgens achter pubers aan te lopen die moeite hebben met de vroege start van de dag. Na deze Herculus taak te hebben volbracht en alles min of meer wakker op de fiets zit mag ik genieten van een uurtje ontspanning. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Mijn ochtendritueel is echt ondermaats. Peuk in mijn hoofd, sloot koffie er achteraan, meestal geen ontbijt. Tijdens dat alles kijk ik het nieuws en/of check ik mijn e-mail. Link naar bericht Deel via andere websites
hennepennie 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Mijn ochtenden beginnen meestal met een strijd tegen de wekker. Dat ding loopt vanaf half 7 om de vijf minuten af Als de wekker eindelijk wint, dan race ik door mijn huis, neem een douche, trek iets aan, prop iets wat lijkt op een ontbijt naar binnen en kom er dan om 10 over 7 achter dat het me toch allemaal weer gelukt is en dat het buiten mijn bed toch niet zo eng is als het leek... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 5.45 op, aankleden, kranten lopen, ontbijten, kijken of ik uitval heb en naar school. Niet zeuren, gewoon doen Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 -wekker - *** ik wil slapen -wekker - zucht.. medicijnen -aah, ik moet toch een half uur wachten met eten, ik kan nog wel een kwartiertje blijven liggen. Voor de zekerheid m'n wekker zetten. (ik ken mezelf ) half uur later - wekker - *** zo laat al - douche + aankleden enzo - ontbijt - naar waar ik heen moet Ik ben geen ochtendmens Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Respect voor mensen die stille tijd doen 's ochtends, dat lukt mij niet. Doe ik liever voor het slapen gaan, als ik het dan die. Moet ik weer eens proberen op te pakken Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Ik ben ook geen ochtendmens, ik doe alsof. In het weekend gaat het trouwens wat anders. Zaterdag's gaat om 5.15 m'n wekker, ik ga eruit, krantjes vouwen, lopen, tegen 7 uur weer in bed en 13.00 er weer uit Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Dat deed ik inderdaad ook toen ik een krantenwijk had . Zodra ik weer school had en het winter werd ben ik er mee gestopt Link naar bericht Deel via andere websites
hennepennie 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Quote: Op zaterdag 09 februari 2008 14:36:14 schreef AndreasJ het volgende: [afbeelding] Respect voor mensen die stille tijd doen 's ochtends, dat lukt mij niet. Doe ik liever voor het slapen gaan, als ik het dan die. Moet ik weer eens proberen op te pakken Ik maak daar keer op keer goede voornemens over: 's ochtends stille tijd, maar het lukt me niet. 's avonds gaat het wel, dus dat past blijkbaar beter bij me. Wanneer ik 's ochtends naar de carpoolplaats loop, ongeveer 5 minuten lopen, probeer ik wel altijd te bidden, even God goedemorgen zeggen... Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Na het wassen en aankleden begin ik met het morgengebed, ofwel de lauden. En na het ontbijt kan ik dan de dingen gaan doen die die dag gedaan moeten worden. De ochtend begint hier dus nog in (relatieve) stilte, met de gordijnen en de deur nog dicht. Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Ik begin de dag vechtend tegen de wekker.. Loop vervolgens naar beneden om te gaan roken en een bak koffie te doen.. Dan wat eten..douchen...en weer roken.. Ben geen ochtendmens.. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Ik ga het eens proberen 's ochtends, in plaats van achter de pc te kruipen in de morgen de avond van te voren mijn rooster controleren en wat inlezen in de colleges voor de volgende dag en de volgende ochtend een eerst koffie zetten, brood smeren en de bijbel pakken en eens gaan lezen met een stevige bak koffie. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 ik wissel twee rituelen af afhankelijk of ik ga studeren of werken: mijn ochtendritueel als ik ga studeren: half 7 de wekker, ongeveer iets voor 7 er uit. Naar beneden, ontbijtje maken (peer met cruesli en yoghurt en een kop thee), tijdens mijn ontbijt m'n email, het nieuws en andere sites bekijken), soms iets van uitzendinggemist, douchen en dan stap ik rond 8 uur de deur uit. Dan op de fiets naar de metro, als ik met de metro op het station ben aangekomen haal ik snel een bak koffie. Dan volgt een treinreis van een uur die om half 9 aanvangt, waarin ik koffie drink, krantje lees en een half uurtje heb om stille tijd te houden (het is jammer dat je niet hardop kan bidden in de trein). Als ik ga werken, sta ik om 8 uur op, ga ik ontbijtje maken, mail checken, uitzendinggemist bekijken, douchen, en dan stille tijd. Dit duurt dan wat langer, want als ik moet werken ga ik half 11 weg. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 ik begin de dag met een bak koffie en een peuk. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Quote: Op zaterdag 09 februari 2008 14:37:15 schreef KarinW het volgende: Dat deed ik inderdaad ook toen ik een krantenwijk had . Zodra ik weer school had en het winter werd ben ik er mee gestopt Toen ik een krantenwijk had bleef ik op tot ik kon gaan bezorgen, deed ik dat en ging ik toen pas m'n bed in Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Quote: Op zaterdag 09 februari 2008 04:01:27 schreef Iriacynthe het volgende: Mijn dag begint om elf uur wanneer de wekker afloopt, dan blijf ik nog even luisteren naar het nieuws en als het leuke muziek is nog een paar liedjes, dan kruip ik uit bed en zet ik mijn laptop aan, ik zet muziek op, kleed me aan, en ontbijt aan mijn bureau terwijl ik mijn e-mail check. Als ik les heb verandert er eigenlijk weinig, behalve dat de wekker dan wat vroeger gaat en ik me iets meer haast om op tijd te zijn. En als ik niet op kot ben zet ik de wekker meestal niet en slaap ik gewoon uit. +1 Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Seg, zoek eens je eigen ochtendritueel, pikkedief. Eerst al mijn cd- en muzieksmaak pikken, gij durft wel he! Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Oke oke, er zijn bij nader inzien toch nog 2 verschillen: 1. ik heb geen wekkerradio; 2. ik heb tegenwoordig geen colleges meer wegens het reeds behaald hebben van mijn vakken Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Mijn wekker gaat, wordt nog een keer of wat verzet. Dan ga ik eruit, slinger de pc aan en loos ik wat vocht. Dan wat water drinken, tandenpoeten en als ik zin heb scheer ik mij ook nog. Dan douchen, aankleden, mail, rooster en div. fora checken. Tas inpakken en de deur uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 wat zijn jullie allemaal relaxt 's morgens.. ik zorg gewoon dat ik de avond van tevoren alles klaar heb gelegd en dan 's morgens ga ik een kwartier voordat de bus gaat eruit .. wassen.. aankleden .. haar..make-up .. en dan naar de bushalte en mn reisvriendinnetje praat me vervolgens wel wakker Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Oh nee, ik wil echt wel een uur 's ochtends, als er iets is wat ik haat zijn het wel gehaaste ochtenden. Ik moet tijd hebben om een kwartier lang te bedenken wat ik aandoe en dan ook nog eens vers fruitsap te persen als ik daar zin in heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 Quote: Op zaterdag 09 februari 2008 17:41:44 schreef Luxuria het volgende: wat zijn jullie allemaal relaxt 's morgens.. ik zorg gewoon dat ik de avond van tevoren alles klaar heb gelegd en dan 's morgens ga ik een kwartier voordat de bus gaat eruit .. wassen.. aankleden .. haar..make-up .. en dan naar de bushalte en mn reisvriendinnetje praat me vervolgens wel wakker 25 minuten is ook niet vreselijk lang. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2008 wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten