Spring naar bijdragen

Vrouwelijke vocalisten


Aanbevolen berichten

Ja brand los, wat is jou favoriete vrouwelijke vocalist? Qua stem, muziekstijl, uiterlijk of schoenmaat? Waarom? Welke band? Links naar mooie voorbeeld, youtube, myspace, purevolume of een of andere obscuur hoekje van het grote internet..

Ik heb de laatste tijd wat leuke dingen ontdekt: Akiko Shikata haast niet te vinden op internet, ze heeft echt een hele mooie stem, meest zingt ze in het Japans maar ook Engels of Frans (haar Ave Maria is echt mooi).. En ja ze is ook een echt knap vrouwtje engel.gif

Akiko Shikara - Pieto Pinto (Live)

link

Flëur is een band uit Oekraïne zingt in het Oekraïens, wordt muzikaal ethereal genoemd, snap eigenlijk niet goed waarom, het is gewoon mooi. Heldere vocalen, heeft wat 'troubadour'-achtigs..

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fleür vind ik ook erg mooi.

Er zijn eigenlijk veel te veel zangeressen wiens stem ik fantastisch mooi vind en ik heb geen zin in lange lijstjes, maar als je eens in een romantische bui bent vind ik Sade wel een aanrader. Hoewel het voor jou misschien allemaal wat te soft is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Persoonlijk houd ik zelf meer van mannenstemmen, deze mening heb ik eigenlijk meer ontwikkeld toen mijn nicht dat zei en toen dacht ik van: ''hmm, you're right''. Maarja puh2.gif . Deze reactie gaat dus eigenlijk nergens over. Dus ik zal ook maar vertellen wie ik vet vind: Celeste Nova (Canzion) zij was vorig jaar op De Betteld, wat een mens, echt ook nog eens vet aardig, vet goede aanbiddingsleider. Maarja, ze is ook niet voor niks lerares op Canzion in ... welk land ook alweer? puh2.gif Als ik er opkom, vertel ik het misschien nog wel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Fleür vind ik ook erg mooi.

Er zijn eigenlijk veel te veel zangeressen wiens stem ik fantastisch mooi vind en ik heb geen zin in lange lijstjes, maar als je eens in een romantische bui bent vind ik Sade wel een aanrader. Hoewel het voor jou misschien allemaal wat te soft is.

Fléur is ook al zo vet ruig hè puh2.gif Ik ben een beetje aan het ontruigen hoor puh2.gif Ik zal het eens proberen, Sade.. De naam staat me alleen wat tegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fleür is anders soft. Ik ben schandalig slecht in genrenamen enzo dus ik ga het je gewoon laten proberen in plaats van een halfslachtige uitleg te bedenken, maar om één of andere reden vermoed ik dat het niks voor jou is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid