Raido 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Ja brand los, wat is jou favoriete vrouwelijke vocalist? Qua stem, muziekstijl, uiterlijk of schoenmaat? Waarom? Welke band? Links naar mooie voorbeeld, youtube, myspace, purevolume of een of andere obscuur hoekje van het grote internet.. Ik heb de laatste tijd wat leuke dingen ontdekt: Akiko Shikata haast niet te vinden op internet, ze heeft echt een hele mooie stem, meest zingt ze in het Japans maar ook Engels of Frans (haar Ave Maria is echt mooi).. En ja ze is ook een echt knap vrouwtje Akiko Shikara - Pieto Pinto (Live) link Flëur is een band uit Oekraïne zingt in het Oekraïens, wordt muzikaal ethereal genoemd, snap eigenlijk niet goed waarom, het is gewoon mooi. Heldere vocalen, heeft wat 'troubadour'-achtigs.. link Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Nadia Ali uit Pakistan, maar wonend in de VS. Niet vanwege haar uiterlijk, maar die stem! (bekend geworden door Armin van Buuren) Vooral bekend van Iio - Rapture: link Eva Cassidy. Helaas te vroeg overleden aan kanker, maar een dijk van een stem. link link Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Charlene van Idols Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 ja zij zingt inderdaad heel mooi .. echt aparte stem. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Barbara Bonney. Ik ken echt geen vrouw met een mooiere stem. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Patsy Cline Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Elton John!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Hihi. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Fleür vind ik ook erg mooi. Er zijn eigenlijk veel te veel zangeressen wiens stem ik fantastisch mooi vind en ik heb geen zin in lange lijstjes, maar als je eens in een romantische bui bent vind ik Sade wel een aanrader. Hoewel het voor jou misschien allemaal wat te soft is. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Persoonlijk houd ik zelf meer van mannenstemmen, deze mening heb ik eigenlijk meer ontwikkeld toen mijn nicht dat zei en toen dacht ik van: ''hmm, you're right''. Maarja . Deze reactie gaat dus eigenlijk nergens over. Dus ik zal ook maar vertellen wie ik vet vind: Celeste Nova (Canzion) zij was vorig jaar op De Betteld, wat een mens, echt ook nog eens vet aardig, vet goede aanbiddingsleider. Maarja, ze is ook niet voor niks lerares op Canzion in ... welk land ook alweer? Als ik er opkom, vertel ik het misschien nog wel Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Quote: Op zondag 13 januari 2008 16:56:02 schreef Iriacynthe het volgende: Fleür vind ik ook erg mooi. Er zijn eigenlijk veel te veel zangeressen wiens stem ik fantastisch mooi vind en ik heb geen zin in lange lijstjes, maar als je eens in een romantische bui bent vind ik Sade wel een aanrader. Hoewel het voor jou misschien allemaal wat te soft is. Fléur is ook al zo vet ruig hè Ik ben een beetje aan het ontruigen hoor Ik zal het eens proberen, Sade.. De naam staat me alleen wat tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Fleür is anders soft. Ik ben schandalig slecht in genrenamen enzo dus ik ga het je gewoon laten proberen in plaats van een halfslachtige uitleg te bedenken, maar om één of andere reden vermoed ik dat het niks voor jou is. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ik vind Megan McCauley echt een gave stem hebben. link Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik kan jullie allemaal Patti Cathcart aanraden. De vrouwelijke helft van Tuck & Patti. Een duo wat legendarische muziek maakt.!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ysje 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Kelly Klarckson! Maar ik denk dat ik haar teksten ook heel mooi vind... dus dan vind je het al snel perfect Ilse de Lange is ook heel goed. Hm... en nog veeeeel meeeeeer! Link naar bericht Deel via andere websites
Roger L 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 ik vind Tori Amos heel fijn en intens daarnaast kan mij ook zeer bekoren Niet ongenoemd mogen blijven: en Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten